Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
Like Tree7lubi to!

Temat: Klimatyzacja Croma 2007  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    49
    Postów
    376
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Wybierasz z listy klimatyzacja i tyle. Na tej liście masz ECU, ABS, BODY, KLIMĘ i kilka innych. Oczywiście tak to wygląda przy automatycznej klimie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Cześć,
    Może ktoś miał podobny problem do mojego i go rozwiązał? Klima automatyczna dwustrefowa polift :
    Klimatyzacja chłodzi tylko po stronie kierowcy(kratka od strony lewej szyby i lewa kratka środkowego nawiewu) ,po stronie pasażera leci wyraźnie cieplejsze powietrze. Po stronie kierowcy mrozi. Nawet gdy po stronie kierowcy jest ustawione na 20 stopni a po stronie pasażera 16 to po stronie kierowcy jest wyraźnie chłodniej. Po podłączeniu pod MESa mam tylko błąd na czujnik czystości powietrza. Gdy włączę grzanie to po stronie kierowcy jak i pasażera grzeje tak samo. Problem jest tylko przy chłodzeniu.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Zacznij od sprawdzenia poziomu czynnika. Też da takie objawy, gdy jest go za mało.
    damazy61 lubi to.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Zacznij od sprawdzenia poziomu czynnika. Też da takie objawy, gdy jest go za mało.
    Tylko czy wtedy z mojej strony też wtedy nie leciałoby ciepło?

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,368
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Prawdopodobnie padł jeden z serwomechanizmów sterujący klapami mieszacza powietrza. Było już kilka razy opisywane na forach więc należy poszukać co zdemontować i sprawdzić..
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Prawdopodobnie padł jeden z serwomechanizmów sterujący klapami mieszacza powietrza. Było już kilka razy opisywane na forach więc należy poszukać co zdemontować i sprawdzić..
    Sprawdziłem sobie mesem sterowanie klap i wygląda na to że obie działają. Można sobie tam ręcznie je ustawiać na 100% 50% 0%. Obie się przesuwają. 20200707_102540.jpg

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał damazy61 Zobacz post
    Tylko czy wtedy z mojej strony też wtedy nie leciałoby ciepło?

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
    Gdy czynnika będzie za mało (obstawiam na obecność jakieś 250g czynnika) to właśnie będziesz miał taki efekt:
    Od strony kierowcy jeszcze zimno, a od strony pasażera ciepło dmucha.
    Ostatnio edytowane przez Capsel ; 07-07-2020 o 12:42

  9. #23
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,368
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał damazy61 Zobacz post
    Sprawdziłem sobie mesem sterowanie klap i wygląda na to że obie działają. Można sobie tam ręcznie je ustawiać na 100% 50% 0%. Obie się przesuwają. 20200707_102540.jpg

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
    Hmm nie wiem co pokazuje MES ale z tego co pamiętam to w Cromie niema potencjometrów w tych mechanizmach więc nie wiem na jakiej podstawie wiesz, że się przestawiają klapy Układ sprawdza tylko obciążenie silniczków na skrajnych położeniach a to nie koniecznie musi oznaczać sprawy mechanizm.

    Ale przychylam się do odpowiedzi kolegi Capsel że u ciebie jest stosunkowo mała różnica wiec powodem może być też niski poziom czynnika...
    damazy61 lubi to.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    W MES jest coś takiego w zakładce testy w klimatyzacji. Można ściągnąć górną kratkę nawiewu i włączając poszczególne funkcje w MES widać od góry jak otwierają się poszczególne klapy. Umówię się do sewisu klimy,niech sprawdzą ile tam czynnika zostało. Ostatni raz klima była nabijana 2 lata temu.20200707_133712.jpg

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  11. #25
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,368
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Z reguły jak zaczyna syczeć po włączeniu klimy wewnątrz to znaczy że jest mało czynnika..
    damazy61 lubi to.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Jestem po serwisie klimy.Odessali 341g .Wydaje mi się że teraz działa ok. Jeszcze potestuje.20200709_141218.jpg20200709_141231.jpg

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  13. #27
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,368
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    To ile za 400 gram sobie policzyli
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Za te 400g +odgrzybianie 220zł[emoji15]

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Z reguły jak zaczyna syczeć po włączeniu klimy wewnątrz to znaczy że jest mało czynnika..
    Tak masz rację, słychać pracę zaworu rozprężnego. Wtedy jeszcze chłodzenie działa, a jak zejdzie poniżej 50% to właśnie jest tak jak u damazego - pasażer grzany, kierowca chłodzony

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał damazy61 Zobacz post
    Jestem po serwisie klimy.Odessali 341g .Wydaje mi się że teraz działa ok. Jeszcze potestuje.20200709_141218.jpg20200709_141231.jpg

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
    No to się pomyliłem o 90g
    damazy61 lubi to.

  16. #30
    skb
    skb jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    38
    Postów
    108
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Panowie mam problem z klimą czynnik jest szczelna jest a chłodzi słabo do tej pory wymienione były następujące elementy osuszacz kompresor chłodnica filtr mam brak pomysłów jedyna rzecz jaką zauważyłem to gdy wcisnę na panelu full auto dmuchawa pracuje na 2-3 kreski po podpięciu mesa zero błędów czujniki działają dziś przykładowo było 27 stopni ustawiona na 20 stopni i ledwo co chłodziła w mesie odczyt temperatury z kabiny 28-29 stopni a dmuchawa kręciła na 2-3 kreski co steruje dmuchawą w trybie auto??? Dodam że jak z ręki steruje prędkością dmuchawy to jest lepiej


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. PIN connect navi croma 2007
    Napisany przez jacekk1974 na forum Croma
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 21-07-2022, 21:35
  2. Nieszczelna klimatyzacja w GP 1.4 / 2007
    Napisany przez bumar1 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-08-2018, 12:37
  3. Croma 1.9 jtd 8v 120KM 2007
    Napisany przez malutki640 na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 12-02-2016, 12:40
  4. Croma 2007 od dealera - do wziecia
    Napisany przez PrzemaxZ na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-07-2015, 18:03
  5. Croma x 2007
    Napisany przez kotarsson na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-11-2014, 19:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446klimatyzacja-croma-2007-a-44844

https:fiatklubpolska.plcroma-446klimatyzacja-croma-2007-a-448442

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl