Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 45
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Tak miałem Bravo 1,6 MultiJet i mogę serdecznie polecić. Praktycznie wszystkie silniki z wyjątkiem 90 konnej benzyny są godne polecenia. Zamieniłem Bravo na Crome bo chodziło mi o większy samochód. Odczucia baardzo pozytywne. Zaczynając od wnętrza (miałem pakiet sport i czarno-czerwone fotele, które były także bardzo wygodne) poprzez mechanikę (zawieszenie proste i NDZ czyli nie do za... z przodu McPerson z tyłu belka), bagażnik jeden z największych w segmencie (400 l). Komfort jazdy bardzo przyzwoity aby nie powiedziec że bardzo dobry jak na kompakta oczywiście. Ogólnie moim zdaniem chyba najbardziej udany model Fiata. Polecam. Wszystko zależny od potrzeb jakie masz. Jeśli jesteś singlem lub masz małą rodzinkę Bravo spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak potrzebujesz większego komfortowego samochodu to tylko Croma. A jak Croma to końcówka produkcji i optymalny 150 konny diesel (ja polecam automat).



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 grudzień 2016
    Skąd
    Polska
    Postów
    6
    Auto
    Honda
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Abramsik Zobacz post
    Tak miałem Bravo 1,6 MultiJet i mogę serdecznie polecić. [...]
    A jak ocenisz komfort podróżowania w obu modelach? Chodzi mi o sprężystość zawieszenia, fotele i wyciszenie.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Ostatnio edytowane przez Capsel ; 25-12-2016 o 22:29

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Cytat Napisał KamilD Zobacz post
    A jak ocenisz komfort podróżowania w obu modelach? Chodzi mi o sprężystość zawieszenia, fotele i wyciszenie.
    Można pisać wiele, rozkminiać różnice budowy zawieszenia a tam jest cała różnica. Charakterystyki obu zawieszeń są diametralnie inne, ale to jest oczywista sprawa przy zawieszeniu z belką skrętną a wielowahaczowym zawieszeniem. Croma płynie ale Bravo lepiej czujemy na drodze. Wyciszenie jest w Bravo jak na kompakta OK (do prędkości 120 - 130 km/h później robi się głośno) ale porównując z Cromą to wygrywa Croma (140 - 150 km/h jest komfortowo). Szczerze mówiąc Croma jeśli chodzi o komfort jest po prostu lepsza od Bravo. Oba samochody są bardzo dobre w swoich klasach tyle i aż tyle. Reasumując Bravo to taki rydwan dla 20 - 30 latków a Croma 40+ ale nie dziadkowóz. Bravo da się pogonić dynamiczniej i agresywniej Cromą natomiast jedzie się stateczniej co nie znaczy że wolno.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    KamilD, kupując samochód wahałem się pomiędzy Cromą oraz Accordem VII kombi. Pytam z ciekawości - dlaczego nie chcesz zmienić fury na nowszego Accorda?

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 grudzień 2016
    Skąd
    Polska
    Postów
    6
    Auto
    Honda
    Rocznik
    2000
    Zaznaczę na wstępie, że nie miałem okazji jeździć Accordem VII, jakkolwiek wizualnie auto jest fenomenalne mimo upływu tylu lat. Po pierwsze, w przypadku mojej, VI generacji, nie odpowiadają mi pewne sprzeczności w tym aucie - bardzo wygodne fotele, przy jednoczesnym sztywnym zawieszeniu i przeciętnym wygłuszeniu auta. Obiegowa wieść głosi także, że VII generacja nie jest już tak bezusterkowa jak poprzednie, jest bardziej podatna na rdzę. Cała reszta w VII mi się akurat podoba, ale nie chcę znowu jeździć autem z takim zawieszeniem. No i Hondy są drogie - trzymają ceny, ale moim zdaniem ich legendarna bezawaryjność to mit i nie tylko moje słowa zdają się to potwierdzać. Akurat mój egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie, poprzedni właściciel jeździł nim od nowości, silnik pod początku na wysokogatunkowym syntetyku itp.

    Maxi, a ty czemu wybrałeś Cromę?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Wsiadłem do Cromy w komisie (akurat egzemplarz był zarżnięty, wiedziałem że go nie kupię, chciałem obejrzeć) i od razu wiedziałem to jest to. Wg mnie stosunek ceny do jakości jest nie do przebicia przez żaden inny samochód. Super furka na długie trasy, cicho, wygodnie, w miarę dynamicznie, bezpiecznie O Accordzie VII czytałem że jest dosyć głośno w środku przy większych prędkościach. Zaletą Accorda jest możliwość wsadzenia LPG do benzynki, 2.4 silnik podejrzewam idzie całkiem nieźle.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    121
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Accordy też już wyprzedzałem na trasie

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Cytat Napisał KamilD Zobacz post
    Cześć wszystkim :-) Polecono mi to auto jako praktyczne i komfortowe auto w bardzo dobrej relatywnie cenie. Chciałbym się jednak zapytać o dwie kluczowe dla mnie sprawy (pardon, jednak trzy):

    1. W najgorszym wypadku ile wyniósłby mnie wkład własny, gdyby padły najdroższe części jakie mogą paść w dieslu? Teraz mam wolnossącą benzynę, więc nie mam pojęcia a wiem, że diesle potrafią opróżnić kieszeń...
    2. Czy auto jest dobrze wyciszone, mam na myśli szum z opon, hałas z drogi (np. spowodowany asfaltem) i szum wiatru?
    3. Auto jest komfortowe? Chodzi mi o fotele - czy plecy nie bolą, szczególnie odcinek lędźwiowy i zawieszenie - po Hondzie mam dość taczek.

    Z góry dziękuję wam za odpowiedzi.
    Jeśli będziesz miał okrutnego pecha i wszystko poleci na raz to trochę zapłacisz.. ja właśnie takiego pecha miałem i na miesiąc przed planowaną sprzedażą worek z kasą niestety musiałem rozwiązać..
    zaczęło się od kontrolki check engine, okazało się że problemem jest dpf. Po zajrzeniu pod spód okazało się że w filtrze przy czujniku ciśnienia wypaliła się dziura (że czujnik "wisiał na włosku" i spaliny sżły bokiem, a wkład filtra totalnie zawalony. Nie było rady - albo DPF out albo nowy "zamiennik". Przed sprzedażą nie chciałem mieć "nielegalnego" auta więc poszedł zamiennik DPF-a - z robocizną ok 1000zł ( następny właściciel zrobi co zechce - pojeździ z tym co jest albo sobie wywali, ale to nie będzie moja sprawa)
    Krótko po tym - skończyło się cholera sprzęgło ( ale sobie znalazło moment - po 260 tyś przebiegu ale akurat przed sprzedażą auta :/ ) Nowy komplet sprzęgło + dwumas + wysprzęglik + tuleja + płyn + robocizna 3000zł :/

    a wczoraj .. zesz k..a mać kontrolka przednich klocków hamulcowych się zaświeciła...
    A co jeszcze moze sie zepsuć ?
    - Kolektor ssący - wymiana to ok 800-1000zł sam kolektor i robocizna - a że jej jest dużo to mało który mechanik poniżej 1000zł chce się za to brać..
    - skrzynia biegów M32 ( manual) - tu są różne teorie ( u mnie po 260 tyś nie słychać by z nią było coś nie tak), ale jeśli pojkeci to koszt remontu ok 3000zł Uzywanej nie radzę kupowac bo nie wiadomo w jakim jest stanie i możesz nie uniknąć remontu
    - turbo - nowe to nie wiem ile, regeneracja od 1000zł
    - tylne zawieszenie - pozapiekane śruby nie pozwalajace na ustawienie pochylenia koła - w efekcie ścicnanie opon. Koszt zrobienia przekracza 1000zł

    to chyba najdrozsze rzeczy.. oczywiście mogą być i inne ale to raczej byłyby już jednostkowe przypadki.

    Wyciszenie: mam bezpośrednie porównananie z mareą weekend JTD, z fordem mondeo hatchback 2.2 TDCI, oraz z toyotą C-HR. Z tych aut w mieście oczywiście C_HR ( trudno się porównywac z hybrydą) ale w trasie przy większych prędkościach zdecydowanie Croma jest najcichsza, i to sporo. Głośniej zaczyna sięw zasadzie powyżej 160-170km/h a z takimi prędkościami jeździ się sporadycznie ( a na niemieckiej autostradzie jest większy hałas od betonu z nawierzchni niż z silnika czy opływu powietrza).

    Co do komfortu - fotel ma moim zdaniem dobre regulacje i sam jest bardzowygodny. Ja tym autem zjeździłem kawał europy, najdłuższa trasa ( robiona w 2 dni) to Calabria ( ponad 2500km) i po tym wysiadłem bez bólu pleców czy tyłka A dzieci wolą jeździć Cromą niż Mondeo - bo twierdzą że z tyłu wygodniej

    PS
    moja croma od stycznia do sprzedania

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał zino Zobacz post
    Accordy też już wyprzedzałem na trasie
    no wiesz.. ja wyprzedziłem kiedyś ferrari... tylko jakie to ma znaczenie?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał RafalWawa Zobacz post
    Jeśli będziesz miał okrutnego pecha i wszystko poleci na raz to trochę zapłacisz.. ja właśnie takiego pecha miałem i na miesiąc przed planowaną sprzedażą worek z kasą niestety musiałem rozwiązać..
    zaczęło się od kontrolki check engine, okazało się że problemem jest dpf. Po zajrzeniu pod spód okazało się że w filtrze przy czujniku ciśnienia wypaliła się dziura (że czujnik "wisiał na włosku" i spaliny sżły bokiem, a wkład filtra totalnie zawalony. Nie było rady - albo DPF out albo nowy "zamiennik". Przed sprzedażą nie chciałem mieć "nielegalnego" auta więc poszedł zamiennik DPF-a - z robocizną ok 1000zł ( następny właściciel zrobi co zechce - pojeździ z tym co jest albo sobie wywali, ale to nie będzie moja sprawa)
    Krótko po tym - skończyło się cholera sprzęgło ( ale sobie znalazło moment - po 260 tyś przebiegu ale akurat przed sprzedażą auta :/ ) Nowy komplet sprzęgło + dwumas + wysprzęglik + tuleja + płyn + robocizna 3000zł :/

    a wczoraj .. zesz k..a mać kontrolka przednich klocków hamulcowych się zaświeciła...
    A co jeszcze moze sie zepsuć ?
    - Kolektor ssący - wymiana to ok 800-1000zł sam kolektor i robocizna - a że jej jest dużo to mało który mechanik poniżej 1000zł chce się za to brać..
    - skrzynia biegów M32 ( manual) - tu są różne teorie ( u mnie po 260 tyś nie słychać by z nią było coś nie tak), ale jeśli pojkeci to koszt remontu ok 3000zł Uzywanej nie radzę kupowac bo nie wiadomo w jakim jest stanie i możesz nie uniknąć remontu
    - turbo - nowe to nie wiem ile, regeneracja od 1000zł
    - tylne zawieszenie - pozapiekane śruby nie pozwalajace na ustawienie pochylenia koła - w efekcie ścicnanie opon. Koszt zrobienia przekracza 1000zł

    to chyba najdrozsze rzeczy.. oczywiście mogą być i inne ale to raczej byłyby już jednostkowe przypadki.

    Wyciszenie: mam bezpośrednie porównananie z mareą weekend JTD, z fordem mondeo hatchback 2.2 TDCI, oraz z toyotą C-HR. Z tych aut w mieście oczywiście C_HR ( trudno się porównywac z hybrydą) ale w trasie przy większych prędkościach zdecydowanie Croma jest najcichsza, i to sporo. Głośniej zaczyna sięw zasadzie powyżej 160-170km/h a z takimi prędkościami jeździ się sporadycznie ( a na niemieckiej autostradzie jest większy hałas od betonu z nawierzchni niż z silnika czy opływu powietrza).

    Co do komfortu - fotel ma moim zdaniem dobre regulacje i sam jest bardzowygodny. Ja tym autem zjeździłem kawał europy, najdłuższa trasa ( robiona w 2 dni) to Calabria ( ponad 2500km) i po tym wysiadłem bez bólu pleców czy tyłka A dzieci wolą jeździć Cromą niż Mondeo - bo twierdzą że z tyłu wygodniej


    Mam zamiar kupić Cromę 1.9 JTD 150 KM 2010r. Automat.
    Trochę na Fiacie się znam. Innego auta jak z Włoch nie chcę.

    Szukam informacji co sprawdzić przy zakupie. Tworząc listę tak bym to widział:
    1. Klapy wirowe kolektora - jak to sprawdzić bez odkręcania oglądając auto?
    2. EGR - zapchany/zacięty - wyskoczy błąd czy inne metody na weryfikacje?
    3. DPF - sprawdzenie pod komputerem częstotliwość wypalania?
    4. Wtryskiwacze - korekty wtrysków, czy są regenerowalne? Jakie kosztu regeneracji a jakie używek?
    5. Zbieżność tylnych kół - na SKP mi to sprawdzą pewnie czy da się to ustawić.
    6. Skrzynia automatyczna - tutaj jestem zielony bo do tej pory miałem manualne skrzynie. Jak to sprawdzić, szarpania domyślam się że nie powinno być.
    7. Dwumasa - nigdy mi nie padał, jak to się objawia, jak się to testuje w automacie?
    8. Wahacze przednie podobno są mało wytrzymałe i wymienne jedynie jako całość? Drążki kierownicze też szybko lecą jak to było w Marea?

    Co byście do tej listy dodali?

    Zastanawia mnie sprawność i awaryjność:
    1. Dachu panorama, czy nie psuje się mechanizm, nie przecieka, nie pęka szyba?
    2. Wspomaganie czy posiada tryb CITY do lekkiego prowadzenia?
    3. Klimatyzacja czy jest wydajna, jakiej marki były instalowane kompresory?
    4. Stacyjka przestaje łączyć, psuje się?
    5. Jak działa czujnik deszczu i zmierzchu - zasada, jak to funkcjonuje?
    6. Składane lusterka boczne nie psują się?

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2020
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    46
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2005
    Odpowiedzi na większość pytań z listy:
    1. Zerknij tu: https://fiatklubpolska.pl/croma-446/...e-stuki-48962/
    2. Błąd może nie wyskoczyć (ja tak miałem), brak mocy na niższych obrotach.
    3. Można postukać w puszkę pod autem, jeżeli jeszcze jest
    5. Da się ustawić, ale jak masz nowe mimośrodowe śruby. Stare zapewne będą skorodowane i się ukręcą przy próbie regulacji.
    7. Poprawcie mnie, jeżeli się mylę, ale w automacie dwumasu nie ma.
    8. Są problematyczne ze względu na zintegrowane sworznie, tuleje można wymieniać.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał steffanson Zobacz post
    Odpowiedzi na większość pytań z listy:
    1. Zerknij tu: https://fiatklubpolska.pl/croma-446/...e-stuki-48962/
    2. Błąd może nie wyskoczyć (ja tak miałem), brak mocy na niższych obrotach.
    3. Można postukać w puszkę pod autem, jeżeli jeszcze jest
    5. Da się ustawić, ale jak masz nowe mimośrodowe śruby. Stare zapewne będą skorodowane i się ukręcą przy próbie regulacji.
    7. Poprawcie mnie, jeżeli się mylę, ale w automacie dwumasu nie ma.
    8. Są problematyczne ze względu na zintegrowane sworznie, tuleje można wymieniać.

    Dzięki za podpowiedzi.
    Nigdy nie miałem automatu stąd pytanie o dwumase.
    Aktualnie egzemplarz który dałem rzeczoznawcy do sprawdzenia okazał się lakierniczo tragiczny, do tego błąd świec i oleju, ciężkie odpalenie. Szukam dalej.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Pierwsza Croma sprawdzona w Wa-Wie.
    Wersja bardzo fajna MUST. Niestety stan lakierniczy był tragiczny jak ocenił człowiek wynajęty do wykonania weryfikacji. Na każdym elemencie różne grubości lakieru, otarcia. Poza tym paląca się kontrolka oleju oraz jakiś błąd związany z centralką świec żarowych lub samych świec. Zimny start ciężki. Klapy wirowe nie usunięte. Felgi stan średni, dwie opony z ubytkami w bocznym płaszczu. Skrzynia chodziła płynnie i wnętrze czyste. Niestety takie auto w mojej ocenie odpada. Właścicielowi to nie przeszkadzało, mi już tak. Finalnie Pan chciał 17 tyś.

    https://mega.nz/folder/lwx2jAzR#WCnQq6CNnvYO9MRWjHXFiA

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    73
    Auto
    Croma 1,9 MultiJet Emotion
    Rocznik
    11.2006
    Może za wyjściowe 18.500 w komplecie był garaż - taka cena za taki stan to żart z kupującego.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał polsport Zobacz post
    Może za wyjściowe 18.500 w komplecie był garaż - taka cena za taki stan to żart z kupującego.
    Niestety, podczas rozmowy telefonicznej inaczej to wyglądało.
    Twoja Croma to manual?
    Przejechałem się trochę Oplem Signum w automacie bo to z tego co wiem ta sama automatyczna skrzynia. Hmmm, jako odwieczny manualowiec po takiej krótkiej jeździe ciężko mi wysnuć ostateczne wnioski czy to fajne czy nie fajne jest. Jak bym miał okazję dłużej polatać sobie to już by mi się wyklarowała jakaś opinia.
    Wersja EMOTION po F.L z 2010 roku teraz u mnie na tapecie jest i AR 159 SW TI z 2011 roku w manualu. Dwa totalnie różne auta i ciężko się zdecydować.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Parę pytań odnośnie Cromy
    Napisany przez Skipper1983 na forum Croma
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 29-12-2016, 10:29
  2. Kilka pytań odnośnie CC 900
    Napisany przez Adasiekk na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-11-2012, 21:03
  3. Ogólnie kilka pytań odnośnie CC 704 ccm
    Napisany przez Kamciu86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 17-07-2012, 08:35
  4. Kilka pytań odnośnie Palio II
    Napisany przez michalkazanice na forum Albea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 19-04-2012, 01:00
  5. Kilka pytań odnośnie mojego kropka
    Napisany przez Dmx na forum Punto II
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 12-08-2010, 15:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl