Witamy na Fiat Klub Polska
1lubi to! -
Doświadczony klubowicz
A nie wiem jakie mam stery. Cos tam mislem z kablem dolaczone. Na win10 mi to nie szlo. Na Xp bez problemu
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
piniasty
a spróbuj odznaczyć w MES odznaczyć wronę, żeby wyświetlał tylko dostępne porty i wtedy szukaj.
nie mam dostępu do kompa ni nie jestem pewien, ale coś mi się te prędkości nie podobają. w domu będę ok 19 to wstawię jak to u mnie wygląda.
no chyba że trafiłeś na kabel w którym należy się pobawić w kastracje rezystorka.
Ostatnio edytowane przez maka131 ; 08-02-2017 o 14:49
Pozdrawiam

-
Klikałeś w przycisk "Szukaj interfejsów"?
-
Gdzie i u kogo kupiłeś kabel ?
-
Klubowicz

Napisał
bronx
Gdzie i u kogo kupiłeś kabel ?
KABEL INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM 327 OBD2 CAN USB (6598969777) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Napisał
boch
Klikałeś w przycisk "Szukaj interfejsów"?
No raczej 

Napisał
maka131
a spróbuj odznaczyć w MES odznaczyć wronę, żeby wyświetlał tylko dostępne porty i wtedy szukaj.
Od początku tak mam.
Poczekam co tam masz u siebie. Jak nie to mam lapka z win xp to potestuje na tym. Może faktycznie windoza 10 nie bierze tego albo trefny kabel mam.
-
Oddaj tamto i kupc coś od tego gości, napisz że do fiata
ELM 327 1.4 PL euroscan 2012 ford fiat opel elm327 (5639149140) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
ja używam do całej grupy fiat alfa lancia tego z linka.
-
Doświadczony klubowicz
Widzę że kupiłeś ELM "chiński"w którym często są podrabiane scalaki i oficjalnych sterowników nie zainstalujesz. Napisz na priv to podeślę odpowiednie.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
boch
Serwisowe wypalanie DPF to ostateczność. Jeśli już to zrobisz, pamiętaj że należy wtedy wymienić olej w silniku.
Nie przesadzaj, nie ma takiej potrzeby.
Najważniejsze to nie gasić silnika w trakcie procedury wypalania filtra, a jak już niestety silnik wejdzie w tryb awaryjny to wypalamy za pomocą ELM-a i FES-a i śmigamy dalej.
Ostatnio edytowane przez Capsel ; 08-02-2017 o 23:55
-
Klubowicz

Napisał
boch
Serwisowe wypalanie DPF to ostateczność. Jeśli już to zrobisz, pamiętaj że należy wtedy wymienić olej w silniku.

Napisał
Capsel
Nie przesadzaj, nie ma takiej potrzeby.
Też mi się tak wydaje. Jakby tak było to po wypaleniu dpf-a w trakcie jazdy też powinniśmy olej wymieniac - tak logicznie rzecz biorąc, no ale ja się nie znam.
Ostatnio edytowane przez piniasty ; 09-02-2017 o 08:54
-
Ech te wypalania dpf , lepiej ich nie mieć 
Teoretycznie po wypaleniu statycznym powinno się zmienić olej. Tak zaleca procedura.
Nie mniej jeśli zrobi się to raz dwa, nie szalałbym z tym - ale to moje zdanie.
Tak czy siak wypalanie dpf statycznie to ostateczność i nie warto z tego korzystać zbyt często.
-
Doświadczony klubowicz
To moze najprosciej sprawdzic stan oleju przed i po. Jak stan sie nie zmieni to zistawiamy.
-
Klubowicz
Dzięki Andrzej, ale stery nie działają i tak. Oddaje własnie kabelek i kupię sprawdzony. Szkoda tylko,ze znowu dałem się nabrać.
Podobne tematy
-
Napisany przez Krolowiec na forum Bravo II
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 27-01-2016, 11:47
-
Napisany przez Gorcia94 na forum Małopolskie
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 22-07-2014, 19:48
-
Napisany przez wwlbravo na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 16-04-2012, 11:03
-
Napisany przez TheKingll na forum Stilo
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 28-01-2012, 13:10
-
Napisany przez marcinbl na forum Panda
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 23-02-2011, 20:42
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:50.
W sieci od 2007 roku.