+ masz normalnie wpinany do standardowej żarówki, a - bierzesz odpinając konektor od obudowy soczewki. Trzeba po prostu głębiej zanurkować i go znaleźć.
+ masz normalnie wpinany do standardowej żarówki, a - bierzesz odpinając konektor od obudowy soczewki. Trzeba po prostu głębiej zanurkować i go znaleźć.
Wielkie dzięki Kolego @malec17. Pozdrawiam.
Mam do Was prośbę dot. oślepiania po włożeniu "żarówek" LED, czy występowało? czy jakość świecenia (oślepiania innych kierowców) była związana z np. zużytym kloszem lub soczewką? Osobiście mam tylko nieznacznie zużyty klosz (lekkie uszkodzenia w górnej części reflektora) ale prawdopodobnie zużytą i zabrudzoną soczewkę. Po założeniu LED'ów noc stała się dniem ale stało się nieprzyjemne dla reszty. Zmuszony byłem do ściągnięcia i założeniu w miejsce drogowych. Założone miałem ledy marki NARVA (wiadomo chińczyk, ale chyba zbliżony konstrukcją co pierwszych Philipsów). Miałem zamiar założyć Philipsy LED Pro 9000 ale raczej jest to bez sensu... ponieważ zakładam, że dalej będę oślepiał. Linia odcięcia idealnie ustawiona ale blask jaki generowały był nieakceptowalny. Jak jest u Was?
jeżdżąc po naszych drogach jeszcze chyba nigdy nie zostałem oślepiony przez lampę z soczewką. Inaczej ma sie sprawa ze zwykłymi lampami które nagminnie są źle ustawione. Osobiście też mam LED-y założone w soczewki i jakoś nie miałem sygnałów że kogoś oślepiam. Wychodząc z auta i oddalajac sie też nie widze żeby oślepiały lampy. Poza tym na ledach bardzo fajnie widać linie odciecia wiec wątpie żeby był problem.
Kolego @malec17 uchyl rąbka tajemnicy jakie LEDy masz założone w swoim rydwanie.
https://allegro.pl/oferta/zarowki-sa...h1-10818455127 Żadna tajemnica. Najpierw do przeciwmgłowych włożyłem ledy tej marki i po dłuższym bezproblemowym użytkowaniu( te światła słuzą u mnie jako DRL) zakupiłem komplet do świateł mijania i też sie nie zawiodłem. Moduł mieści sie bez problemu w lampie i normalnie można założyć gumowy dekielek.
Raz jeszcze dziękuję. Pozdrawiam
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ja sygnałów od innych kierowców też jakoś szczególnie nie miałem. Przymuszony zostałem przez kontrolę policji (tzn nie został mi zabrany dowód rejestracyjny ale policjant nakazał ściągnięcie i założenie prawidłowego źródła światła). W moim przypadku występowała wyjątkowo duża "poświata" powyżej linii odcięcia, prawdopodobnie z uwagi na zbyt duży strumień świetlny. Planuję założyć żarówki Osram Cool Blue Boost 80W (oczywiście nielegalne) ale chciałbym zobaczyć czy będzie występowało zjawisko tej nadmiernej poświaty powyżej linii odcięcia, która moim zdaniem powodowało oślepiania. Wielokrotnie wychodziłem na ciemnym parkingu i oglądałem samochód i wg. mnie świeciły trochę za mocno.
Skoro miałeś poświate poza linia odciecia to obstawiałbym żę tak jakby żarówka była za długa. Nie wiem jak u ciebie ale w moich "żarówkach" można było skorygować umiejscowienie. Może tym tropem idź.
U mnie wyglada to tak. Oczywiście w rzeczywistości jest bardziej niebieskawa barwa światła20220929_051327.jpg
U mnie regulacji wysunięcia LED'ów nie było, tzn nie widziałem takiej możliwości. Jestem po zmianie na Osram Cool Blue Boost H1 80W i szczerze temp. barwowa idealna, ilość światła także. 1665062160607.jpg
Ja tak tylko kij w mrowisko...
Normalne H1 mają zdaje się moc 55W. Chciałbym się mylić, ale wsadzenie 80W żarówki wiąże się ze znacznie wyższą temperaturą pracy, co z kolei powoduje dużo szybsze wypalanie odblaskowej powłoki w lampie, co z kolei prowadzi do zmniejszenia strumienia światła wychodzącego z soczewki. Tak że radość z lepszych świateł może być krótkotrwała...