Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 68 z 68
Like Tree14lubi to!

Temat: jak jezdzic dieslem  

  1. #61
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Po prostu w każdym temacie bzdury piszesz i podpierasz się jakimiś kolegami inżynierami

    P.S. Utrzymując stałą prędkość 90km/h jedziesz na 4 biegu? naprawdę?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Po prostu w każdym temacie bzdury piszesz i podpierasz się jakimiś kolegami inżynierami [emoji38]

    P.S. Utrzymując stałą prędkość 90km/h jedziesz na 4 biegu? naprawdę?

    W każdym? To ciekawe. Przytocz przykład tych bzdur. PS. Masz rację - mam kolegów inżynierów. Wiem, wiem, to dla niektórych zbyt wysoki poziom...
    PS. Poza tym mój wpis o utrzymywaniu prędkości obrotowej na poziomie 2200-2500 obr./min podczas jazdy na wyższych biegach, podczas stałej jazdy, uważasz za bzdurny? Tak jak stwierdził kolega Stomil - widocznie nauczyłeś się jeździć po "dziadowsku", patrząc jedynie na licznik chwilowego zużycia spalania, a zeby to spalanie było jak najnizsze. Tak jest, czy się mylę?
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 18-03-2018 o 17:36

  4. #63
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    556
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Brakuje nam, jak to mówił Żyła, luzu w dupie. Po co uprawiacie takie wycieczki osobiste? Tym bardziej, że z tego co czytam, nie potraficie zrozumieć jeden drugiego.
    Jadąc spokojnie oczywiście, że można używać zakresu 1500 w górę, nie powinno się jedynie dynamicznie przyspieszać z takich obrotów. Więc jeżeli jedziemy sobie wycieczkowo po okolicy Pcimia Średniego to dlaczego nie 90kmh przy 1500rpm?
    Co innego jak planujemy śmigać, wtedy takie rpm nie są efektywne i dwumasa może cierpieć, należałoby trzymać wyższe obroty.
    Więc w sumie to oboje macie rację. Tylko po co na noże idziecie?
    Luzu w dupie koledzy
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  5. #64
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A mnie zastabawia to czy Wy ciagle patrzycie na obrotomierz??Chyba kazdy kto ma troche doswiadczebia to czuje auto i w sumie obrotomierza by moglo nie byc. Klotnia normalnie gimbasow co dopiero co prawko zdali

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Jak jeździć? JAK KAŻDYM!!!! Baja-bongo i do przodu, byle z bananem na ustach a nie kwaśną miną!

  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    73
    Auto
    Croma 1,9 MultiJet Emotion
    Rocznik
    11.2006
    Cytat Napisał iron64 Zobacz post
    Brakuje nam, jak to mówił Żyła, luzu w dupie.
    To cytat z Janka Ziobry

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Piła/Poznań
    Wiek
    31
    Postów
    240
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    01.2006
    Nie muszę patrzeć na obrotomierz, już się nauczyłem tego auta. Stąd znam mniej więcej zakresy obrotów i na jej podstawie wyrażam opinię, bo mnie zaintrygował temat.
    Michale, to Ty robisz osobiste wycieczki obrażając teraz osoby, które mają inne zdanie niż Ty. I to Ty się nie odnosisz do odpowiedzi, które dajemy. Zadałem Ci pytanie, padło też inne. Nie ma żadnej odpowiedzi a dużo pisania o "szmatławcach", których tak naprawdę od wieków nie czytam. W dodatku wpajasz mi, że czytam coś, co akurat Tobie się nie podoba i jeszcze mnie z tego powodu obrażasz. Zluzuj trochę, bo za bardzo szalejesz już.
    Capsel lubi to.
    Obecnie:
    Fiat Croma 2006 1.9 JTD 150 KM.
    Wcześniej:
    Renault Megane II kombi 2007 1.6 LPG 112 KM.

  9. #68
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    A mnie zastabawia to czy Wy ciagle patrzycie na obrotomierz??Chyba kazdy kto ma troche doswiadczebia to czuje auto i w sumie obrotomierza by moglo nie byc. Klotnia normalnie gimbasow co dopiero co prawko zdali
    Desmo, nie nie patrze na rpm. Autem jezdze bardziej "na słuch", chociaż licznik obrotów silnika nieraz się przydaje. Cromal i moje drugie nowsze auto to juz kolejne wózki w zyciu i jakas praktyka w prowadzeniu samochodu juz jest, nie chwaląc się. Ale lubię dynamiczną jazdę, bo przyznam szczerze wkurwia mnie "toczenie się" w stylu nauki jazdy. Mocno irytuje mnie tez, gdy jade jako pasazer autem, i osoba prowadzaca jedzie np. na czwórce z prędkością 60km/h a do tego katuje silnik obrotami 1400obr/min. Moj kierowca-zaopatrzeniowiec, ktory swego czasu był moim pracownikiem, i ktory jezdzil transitem osiolkiem z dieslem, dalby takiej osobie od razu po gębie :-)

    Ps. Polecam ten artykuł dla poczatkujacych wlascicieli diesli:

    http://www.godula.pl/?page=article&k...n=det&artid=50

    Tekst krótki, przystępny, napisany przez inzyniera mechanika z trzydziestoletnia praktyką napraw i tuningu aut. Polecam.

    Ps2. Przepraszam tez za "napinkę".

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 19-03-2018 o 21:45


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak jezdzic dizlem 1.9jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl