Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 44 z 44
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    38
    Auto
    Delta 1.8 TBI, Croma 2.4JTDm
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał maciekpt Zobacz post
    Ten wątek jakiś taki nieżywotny się wydaje
    A może sami byśmy się zorganizowali?
    Pewnie za jakiś czas będziemy organizowali chipowanie na LKP w Krakowie. Tak jak wcześniej.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Ja był bym chętny ale dopiero po wymianie rozrządu i kolektora ssącego. Tak gdzieś za 1,5 miesiąca. Jak była by cena tego grupowego chipowania?

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    marrr podstawowa cena to 990 zł. Więcej informacji i możliwość zapisu jest w wątku na forum ogólnym: http://fiatklubpolska.pl/forum-ogoln...73/#post176971

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    wujekp nie zapytałbyś na forum LKP czy teraz nie byłoby chętnych (może jest ktoś kto nie chce czekać)?
    Ja pytałem już na forum Alfy i Bravo - chyba szkoda się rejestrować na LKP, żeby napisać jednego posta

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    38
    Auto
    Delta 1.8 TBI, Croma 2.4JTDm
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał maciekpt Zobacz post
    wujekp nie zapytałbyś na forum LKP czy teraz nie byłoby chętnych (może jest ktoś kto nie chce czekać)?
    Ja pytałem już na forum Alfy i Bravo - chyba szkoda się rejestrować na LKP, żeby napisać jednego posta
    Jeżeli nie chcesz czekać to z Ramzesem możesz się umówić wcześniej. Cena powinna być tak czy siak "dobra". Po prostu podczas takiego spota miałbyś to "pod oknem". Zapraszam w najbliższą sobotę na spotkanie w Wieliczce. Nie będzie chipowania, ale będziesz mógł porozmawiać z osobami, które z tego korzystały (choćby z Cocoonem, który chipował Kappę, a obecnie jeździ Cromą).

    Gdybyś chciał służę pomocą w kontakcie z Ramzesem.
    Ostatnio edytowane przez wujekp ; 04-05-2014 o 23:49

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    To może na razie jeszcze poczekam - skoro podjąłem się próby zorganizowania grupowego czipowania w Cinsofcie to nie będę robił jaj i się wycofywał.
    Jeśli zbiorą się chętni to jedziemy do Cinsoftu. Jeśli nie to wtedy będę Cię prosił o kontakt z Ramzesem.
    BTW czipowanie na spocie Lancii robiliście bez hamowni? Szczerze mówiąc nie przeczytałem całych 14 stron wątku...

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    64
    Postów
    57
    Auto
    była Lancia Kappa 2,4 JTD z wirusem , Croma 1,9 JTDM z wirusem ,Freemont 2.0 JTDM2
    Rocznik
    03.1999 , 04. 2008 , 02.2013
    Rozmawiałem z Ramzesem na temat "wirusa" w Cromie.Jako że chłop nie chce robić "sztuki" a nie jest to takie "proste" jak w Kappie więc musi mieć jak to określił :całe bebechy na stole i dopiero będzie jak ma być.Nie wiem jak to wygląda w Cinsofcie ale Ramzes robi "wirusa" pod silnik a nie wgrywa uśrednioną , gotową wersję.

  9. #38
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ja mam zrobione przez Ramzesa i tez jest OK
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Nie kwestionuję tego, że Ramzes jest fachowcem w tym co robi i nie wykluczam ewentualnej z nim współpracy. Pytałem tylko o hamownię. Według mnie, a jestem zupełnym laikiem w temacie chiptunningu, robienie porządnego wirusa do auta bez hamowania jest bez sensu. Chętnie poznam argumenty, które zmienią moje przekonania, ale będą musiały być bardzo solidne.
    Co do Cinsoftu... ani nigdy z nimi nie współpracowałem, ani nawet osobiście nie znam nikogo kto to robił. Wiem tylko, że jest to jedna z najsolidniejszych firm, które zajmują się czipowaniem włoskich aut a o takie mi chodzi. Moja opinia jest oparta tylko na informacjach z forum takiego jak to i pokrewnych.
    I nie sądzę, że ciupią auta całkowicie z gotowców (którą swoją drogą mogą być dobre jako podstawa, którą zawsze trzeba odpowiednio dostroić). No i na pewno hamują auto przed i po robocie

  11. #40
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    U cinka nie jest robione nic z gotowcow, auto jest skrojone według stanu wielu podzespołów, podstawowe to sprzęgło, turbo wtrysk, dwumas, itd. Wiec myślę że warto. Oczywiście wszystko jest indywidualna sprawa, każdego.
    Na stronie cinsoft, można podejrzeć kilka prac/modyfikacji.


    Oczywiście, żebyście nie myśleli, że go promuje, reklamuje i chwale.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Panowie po poprawie softu u Ramzesa miałem Kappę i mam teraz Bravo.Jedno i drugie nie ma porównania do serii.W serii te auta nie jechały a po wizycie u Ramzesa dostały nowe życie.Wg mnie Dominik wie co robi i nie jest mu do tego potrzebne hamowanie auta.Żadne z moich aut nie ma dziury w oddawaniu mocy.Mało tego..wszystko odbywa się płynnie.Bravo mam tak zestrojone (tak chciałem)by w pewnym zakresie obrotów było wręcz agresywne.Być może kiedyś wybiorę się do Cinka na hamownie ale nie na korekty softu tylko zobaczyć ile mocy jest w moim Mjet.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  13. #42
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dawid to udaj się na hamownie obciążeniowa w Twojej okolicy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Sęk w tym że najbliżej mam chyba właśnie do Cinka.Delikatnie ponad stówkę.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  15. #44
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    A to co innego; )

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Chip tuning
    Napisany przez salem-kosmetyka na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-03-2015, 22:41
  2. [elektronika] Box Chip 1.9 JTD 16V
    Napisany przez omegarules na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2012, 08:16
  3. Chip tuning
    Napisany przez grzeziu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-04-2012, 20:20
  4. [silnik] chip w 2.4 TD ??
    Napisany przez Dziki 87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-04-2010, 19:24
  5. Chip Punto
    Napisany przez Dymek na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-07-2009, 19:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cinsoft ceny

cinsoft cennik

cinsoft cena

cinsoftcinsoft opiniecinsoft gliwicecinsoft gliwice opiniefiat croma 2.4 tuning forumcinsoft forumcinsoft.plfiat croma 2.4 tuninggrupowy chip 2014fiat croma 2.4 jtd chip forumcinsoft grupowy1.9 jtd cinsoftcroma 2.4 chipcroma chip tunningcroma cena wyciecia dpffiat croma 2.4 chip croma 2.4 tuningfiat croma chipcroma 1.9 jtd tuning cinsoft opiniecinsoft chip 2.4ile kosztuje chip tuning w cinsoftcinsoft fiat bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl