Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    105
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Fes'em nie wywalisz dpf'a. Konieczne jest zgranie softu z ecu modyfikacja i ponowne wgranie
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 czerwiec 2012
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    45
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1.6,Grande Punto 1,2, Alfa Romeo 159
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    jutro pokombinuje u siebie i spróbuje wypalic dpf'a fes'em jak sie da. a jak coś to trzeba będzie chyba pomyśleć nad wywaleniem jego
    Kolego z pięknego miasta , wywaliłem DPFa w swojej Alfince w Piszczacu w AFC Łysakowski i jestem wolnym człowiekiem
    cena 1200, spalanie minus 1-1,5 litra, olej do silnika dużo tańszy, a silnik dostał wigoru. Polecam

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja chyba chłopakom w Łomazach zlecę ta operację, oni są chyba najlepsi bo robia tylko diesle wiec znają sie an rzeczy. na razie walczą z moim przepływomierzem, ASR'em i Hill Holderem. mają zrobić jeszcze luzy na popychaczach więc DPF innym razem
    trzeba się spotkać jakoś skoro tak piękne miasto mamy

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 czerwiec 2012
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    45
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1.6,Grande Punto 1,2, Alfa Romeo 159
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    trzeba się spotkać jakoś skoro tak piękne miasto mamy
    jak najbardziej , tutaj na forum jestem młody ale na alfaholikach się udzielam cały czas.

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    widzę kolego że z czosnówki jesteś i pewnie rodziną instruktora jazdy jesteś a do tego twoje stilo stało niedawno u P. Sawczuka na elektryce no mam nadzieję że jak Bravo odbiorę to się spotkamy

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 czerwiec 2012
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    45
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1.6,Grande Punto 1,2, Alfa Romeo 159
    wszystko się zgadza

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Witam! Mam pytanie dotyczące DPFa w Cromie. Jestem na etapie szukania swojej kromki i miotam się pomiędzy benzyną 1.8 a ON 1,9 najlepiej 150 "kucy". I tu pytanie czy te nieszczęsne DPFy w Cromie są tak samo upierdliwe jak np w Maździe czy Paździochach (VW)? Wiem że sam filtr to wielka pomyłka ale może ten w Fiacie nie jest tak strasznie "delikatny" tj rzadko się zapycha, szybko wypala (sam w trasie nieprzesadnie długiej) itp. Biorę poważnie pod uwagę przy ewentualnym zakupie wycięcie tego potwora w dobrym zakładzie (mam taki pod bokiem). Ogólnie będę wdzięczny za wszystkie sugestie i podpowiedzi, bo tylko DPF powstrzymuje mnie przed zakupem diesla.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Ja po ostatnich przemyśleniach myślę że LPG to chyba lepsze rozwiązanie niż ON dla zwykłego szarego człeka który kupuje ropę po 5,70zł. Zima i krótkie dojazdy do prazy to porażka. Wycięcie DPF'a to mądre posunięcie natomiast sam filtr nie sprawia większych kłopotów a jego wypalanie jest mało uciążliwe. porównaj sobie spalania obu silników z uwzględnieniem wszystkich warunków i porównaj co będzie bardziej opłacalne.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Zima i krótkie dojazdy do prazy to porażka.
    Szczególnie jak się ma LPG. Sekwencja w zimie przełączy się po 2-3km. Na krótkie odcinki to sama benzyna

    Jakie warunki musza być spełnione aby w 2.4 rozpoczęło się wypalanie? Wszyscy piszą, że wyższe obroty, rzędu 3 tys. przez dłuższy czas. Wg mnie to nierealne, nie wiem ile musiałbym gnać aby takie osiągnąć, szczególnie, że tutaj jest automat i skrzynia raczej szybko wrzuca bieg na wyższy.

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dominiq Zobacz post
    Szczególnie jak się ma LPG.
    jak ma się filtr to trzeba częściej wyganiać auto na trasę. Jak sie jeździ tylko po mieście i to na małe dystanse lepsze jest w rozliczeniu rocznym auto z LPG.
    Wypalanie samoczynnie sie uruchamia jak silnik będzie nagrzany a filtr wykaże zapchanie. do tego chyba sprytnie pomyśleli bo silnik musi być nagrzany przez jakiś czas. Dla przykładu u mnie wypalanie zaczyna się po około 60km od wyruszenia w trasę i to właściwie prawie zawsze tyle trwa.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Dopiero po 60km? Bez sensu Czyli jak będę robił trasy po 50km to filtr szybko zabiję? Zobaczymy jak to będzie
    Ile minut trwa takie wypalanie i jak poznać w trakcie jazdy, że wypalanie się rozpoczęło?

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Dzięki za wszystkie sugestie. Pytam o ten DPF, bo biorę pod uwagę diesla ze względu na fakt że jest najlepiej "skrojony" do tego samochodu. Przy moich przelotach (ok. 20 km do przcy w jedną stronę ale b.rzadko /wygodniej komunikacją miejską/ i ogólnych rocznych rzędu 20 - 25 tys, z większymi trasami wakacyjnymi do Cro lub I) jednak wciąż się waham. Cały czas biorę pod uwagę jedno (1.8 w Pb) albo drugie (1.9 w ON). Absolutnie nie myślę o LPG ale to już inna kwestia. Benzyna wygrywa "spokojem" w eksploatacji za cenę droższego paliwa i apetytu na olej (ale to znam bo mam Stilona, ma też inną wadę nie jest Fiata a Opla) , ON szczególnie w udanym fiatowskim 1,9 (przez wielu uważanym za jedną z najlepszych rodzin silników) wygrywa niezawodnością a to ja sobie bardziej cenię niż cenę paliwa. Dopadają je wszystkie "przywary" ON jak cewki, dwumasy, EGRy ale to jest do ogarnięcia - tylko ten DPF mnie w ....... A tak na marginesie (gdzieś na forum już było to pytanie) od kiedy były DPFy w Cromie? Z tego co pamiętam o normach Euro itp to jest szansa trafienia "poliftu" bez DPF jeszcze do końca 2008, bo ON bez seryjnego Depa byłby najlepszy.

  14. #28
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008

    Odp: filtr cząstek stałych

    Kombinujesz... Wycięcie nie jest drogie patrząc na cenę zakupu cromy, a komfort znacznie większy bez tego. Pozbyłem się tego szybko, jak dwa razy z rzędu zamiast wejść do pracy, robiłem kółka do czasu wypalenia.

    Wytapane z LG L7

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Kopci coś po wycięciu DPFa?

  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: filtr cząstek stałych

    Nic nie będzie kopcic.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 19:15
  2. Ciśnienie w ciepłych oponach
    Napisany przez piotrekb na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 25-03-2012, 21:21
  3. [zawieszenie] Piski opon na łukach przy małych prędkościach
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-08-2009, 20:05
  4. [wycieraczki] Stała praca wycieraczek
    Napisany przez maciejka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-07-2009, 20:42
  5. [silnik] dużo białych spalin
    Napisany przez Stolski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 29-03-2009, 19:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma filtr dpf

jak oszukac brak filtru dpf

filtr dpf fiat croma

forum fiat croma filtrfiat croma bez dpfusuwanie dpf fiat cromafiat croma dpffiltr czastek stalych fiat cromaczy fiat croma ma filtr dpfproblem z dpf croma 2009emulator dpf fiatdpf fiat croma

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl