Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2016
    Skąd
    Wodzislaw Slaski
    Wiek
    36
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Tak zgadza się masz rację, tylko że powiedział mi, że są grubo poza skala. Jedne wskazywały parametry na -2 lub -4 inne +3. Po wymianie te parametry się zmieniły -0,5 lub trochę na plusie.

    Jak próbowałem wypalić przez program to wywalał mi komunikat o złych warunkach do wykonania procedury, lub zaczął procedurę ale dobił do 2 tys. obrotów na chwilę i z powrotem na 800 i koniec. To było przed odesłaniem do czyszczenia. Nie wiem jak będzie teraz, niech żona trochę pojeździ ze mna na zmianę i spróbuję jeszcze raz.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Jeśli sumując wskazania korekt są bliskie 0 to jest OK. A zawsze wtryskiwacze nowe bądź po regenerowane będą dawać korekty mniejsze niż stare.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2016
    Skąd
    fiat
    Postów
    7
    Auto
    Croma 150KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    Jeżeli wtryski leją to część paliwa nie jest spalana i zapycha filtr a jeżeli nie są spełnione warunki wypalania filtra to komputer nie przystąpi do takiego działania. Miałem ostatnio kila takich samochodów co miały przystanek filtry bo jeździły na krótkich trasach i prawdopodobnie nie zostały spełnione warunki wypalania więc musiałem to zrobić na postoju ale też musiały być spełnione warunki procedury wypalania.
    Tylko on ma inny przypadek - u niego zapchany na amen DPF, a komputer pokazuje 0.5% zapchania.
    Procedura wymuszonego wypalenie też nie zadziała, przy 0,5% zapchania.
    Ale to się okaże za miesiąc czy działa prawidłowo.
    Pytanie też po co był wymieniany DPF na nowy.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Jeżeli był zapchany a komp pokazywał 0,5% zapchania to znaczy że czujnik jest popsuty albo wężyk który leci do czujnika jest nieszczelny.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2016
    Skąd
    Wodzislaw Slaski
    Wiek
    36
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał casper Zobacz post
    Tylko on ma inny przypadek - u niego zapchany na amen DPF, a komputer pokazuje 0.5% zapchania.
    Procedura wymuszonego wypalenie też nie zadziała, przy 0,5% zapchania.
    Ale to się okaże za miesiąc czy działa prawidłowo.
    Pytanie też po co był wymieniany DPF na nowy.
    Juz odpowiadam. Ogólnie to już drugi raz wymieniam DPF, przy pierwszym razie nie wyzerowalem w komputerze parametrów bo nie wiedziałem że muszę. Gdy wyskoczył błąd stwierdziłem że go wyciągnę dam do czyszczenia i zaadoptuje w komputerze, bo komputer widzi swoje pomimo faktu że DPF jest ok ale elektronicznie go blokuje. Po wyciągnięciu okazało się że z dpfa wylatywal kawałkami środek tej siatki gdzie gromadzi się sadza, dlatego postanowiłem że jeszcze raz kupię nowy i zrobię to tak jak trzeba czyli nowy DPF, rurka różnicy cisnien, czujnik spalin za dpfem i za kolektorem, plus podpiecie do komputera. No i tak przez miesiąc było wszystko ok, aż do momentu ponownego zapchania, gdzie reszta historii opisana jest powyżej.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    348
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Ale według mnie nie powinno być potrzeby adaptacji czujnika ciśnień ( ale też robię adaptację po każdej wymianie bądź czyszczeniu żeby nie było reklamacji) Gdyż on powinien mierzyć ciśnienie przed i za DPF i podać różnice. To tak jak byś miał dwa analogowe manometry i obojętnie w jaki układ DPF w rożnych autach je podepniesz to pokazują ciśnienie jakie jest przed i za DPF i nie trzeba ich adoptować ani synchronizować. Według mnie te adaptacje to są tylko po to by dokładnie wyzerować czujnik bo sterowniki mogą być wysterowane na mega minimalne różnice ( wymogi ekologi spalin UE )
    Ostatnio edytowane przez szary1977 ; 14-10-2023 o 00:27


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Croma 150KM automat blad silnika p0700 i skrzyny P0715
    Napisany przez griga na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-05-2023, 07:55
  2. Ducato Blad P00191 oraz P00192 Wszytko po wymianie filtra Paliwa
    Napisany przez Dawid55555 na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-10-2021, 19:45
  3. Wspomaganie bravo blad po wymianie C1103
    Napisany przez chosa na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 13-10-2020, 14:45
  4. Croma 2.2 nierówne obroty po wymianie rozrządu
    Napisany przez matteus1987 na forum Croma
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-12-2019, 20:52
  5. Blad P091,P092 fiat croma 1.9 jtd 120km nic nie pomaga.
    Napisany przez tomasch19 na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 21-01-2017, 19:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl