Witam...A jak wygląda ręczna zmiana biegów? Korzystacie z niej...np. przygotowując się do wyprzedzania
żeby zredukować bieg? Czy na wyświetlaczu świeci się na jakim biegu aktualnie jedziemy ?
Pozdrawiam
Witam...A jak wygląda ręczna zmiana biegów? Korzystacie z niej...np. przygotowując się do wyprzedzania
żeby zredukować bieg? Czy na wyświetlaczu świeci się na jakim biegu aktualnie jedziemy ?
Pozdrawiam
Rozumiem ze pytasz o automat
Reczna zmiana wyglada normalnie(góra/dół ), nie zmienisz biegu ręcznie jesli obroty silnika nie sa wystarczająco wysokie.
Poza w automacie masz tzw podwójne dno pedalu gazu, dociskasz go i automat od razu przestawi bieg o jeden nizej i prujesz
Poza tym silnik ma wystarczająca moc i bez tego milo wyprzedza. Przy trybe auto masz na wyswietlaczu D , przy manualnej wyswietlaja Ci sie biegi.
pozdr
Dzięki za informację i wyjaśnienie wszystkiego ...tak chodziło mi o automat
Czy któryś z kolegów z Warszawy lub okolic miałby w jakiś weekend chwilkę czasu żeby się spotkać i na ''żywo'' pogadać, pooglądać i przejechać się nie musi być już dzisiaj zaraz hehe...jak się zrobi cieplej oczywiście.
Jeśli masz niedaleko do Piaseczno to możemy się przejechać jak będzie trochę cieplej. Odezwie się tylko kilka dni wcześniej zanim będziesz się chciał spotkać. Mam dwójkę małych dzieciaków,casem trudno jest z terminami żeby wyrwać się z domu.
Norma Fiata zakłada, że auto może być powtórnie malowane. Podczas kontroli wychodzi, że są zastrzeżenia i auto wraca do malowania. Poszuka na forum o przypadku w którym facet z salonu kupił auto i po zmierzeniu wyszło, że był 2x malowany. A był fabrycznie nowy. FAP odesłał mu pismo z informacją na jakie normy wewnętrzne się powołali i że jest to dopuszczalne. Możliwe, że auto już takie przyjechało.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Poczytaj: http://fiatklubpolska.pl/kupujemy-sa...alowany-11845/
Dodam, że nie tylko Fiat tak robi. Inni producenci też. Pamiętam jak w 1994 roku z Turynu jechała Tempra do nas, to pociąg został obrzucony kamieniami. Nasza Tempra oberwała i FAP w zamian dał nam inny ciut lepiej wyposażony egzemplarz. Takie auta ze skazą nie idą na żyletki. Jeżeli da się pomalować to zgodnie z normą auto jest powtórnie malowane.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Kupiłem dopiero co niebieską Cromę 2010 od Amicaru. Początkowo chcieli mi wcisnąć ten własnie egz. w automacie, ale akurat przyszła ładna sztuka w manualu (Dynamic doposażona elementami z Emotion).
Co do auta o które pytasz, to kręciłem się koło niego i na żywo szczelina na masce wygląda tak samo niepokojąco jak na zdjęciach. Moja stała obok tej z automatem i widać było różnicę. Co do malowania to sztuka w sztukę z Włoch są podmalowywane (miejscami podle). Moja miała przemalowywane drzwi po obu stronach (widać paprochy) 140-160 mikrometrów, mały fragment wielkości dłoni był szpachlowany na tylnej klapie (300 mikrometrów) i mały fragment na lewym błotniku. Progi i spód auta nie ruszone. Panów z Amicaru warto zapytać czy coś ciekawego do nich nie jedzie - ja tak zrobiłem i zaklepałem sobie Cromkę zaraz po przyjeździe z Włoch.
Co do świstu przy przyśpieszaniu, to moja też tak ma, nie jest to bardzo głośne ale słyszalne.
Hej,
czy możecie ocenić tą Cromę Fiat Croma Emotion 1.9JTD 150KM skóra NAVI automat (4020526655) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Ja do końca nie wiem jak to ma wszystko wyglądać w Cromie, więc proszę o poradę, szczeliny środek itd.
Moją uwagę przykuła trochę wytarta kierownica (trzeba się przyjrzeć). Ponoć zniszczenia nie widać w Cromie aż tak bardzo.
Cały czas też myślę o skrzyni, wolałbym manual, choć automat byłby dobrym rozwiązaniem dla żony do miasta.
Przebieg dla automatu nie jest już dość wysoki? Czytałem Wasze wypowiedzi i ponoć do 200 kkm spokojnie daje radę, a co potem?
Z góry dzięki za info
Ostatnio edytowane przez lukq ; 01-03-2014 o 15:14
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
1. Zdjęcia robione tak, aby nic nie zobaczyć. Dziwne ujęcia. Czy tylko u mnie wyglądają, jakby miały problemy z jasnością? Na pewno lakier był picowany, bo wygląda jak z fabryki :-)
2. Podsumowując 8-letni mocny diesel z max wyposażeniem z przebiegiem 187 tys, wychodzi 23 tys na rok. Trochę mało. Mój przez 3 lata miał 150 tys. Wiadomo, na allegro powyżej 200 tys. prawie aut nie ma :-)
3. Czy sprawdzałeś czujnikiem grubości lakieru? Czy sprawdzałeś w ASO, przy jakim ostatnim przebiegu miał serwis?
4. Wydaje mi się, że automat powyżej 200 tys. śmierdzi mi dużymi wydatkami. Poczytaj na forum, co tam się może sypnąć. Nie straszę, ostrzegam. Dlatego ja wybrałem manual, chociaż bardzo lubię automaty. Ja bym się obawiał 8-letniego automatu.
Jakie przebiegi planujesz robić roczne?
Ogólnie auto wygląda bardzo ładnie, duże felgi i nisko profilowe opony oraz jasny środek dobrze się prezentują. Jeśli byłbyś zdecydowany, to proponowałbym szczegółową inspekcję w serwisie, aby wiedzieć, czego można się spodziewać.
Czekam na nr VIN, jeszcze nie dzwoniłem chciałem się upewnić w pewnych rzeczach czy tylko ja mam takie odczucie. Chodzi właśnie o lakier no i przebieg. Wyposażenie jest faktycznie zacne. Nie mierzylem go czujnikiem lakieru bo chwilowo mam dostęp do takiego standardowego. Teraz są szpachle z aluminium wiec te zwykłe wariuja i pokazują np 120 mikronów .... przebiegi dość spore bo ok 30 tys rocznie. Przed zakupem na pewno wybiorę się do Aso, albo sprawdzi go biegły rzeczoznawca dodatkowo
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ja niedawno kupowałem i w lokalnym serwisie (przez telefon) udało się potwierdzić przeglądy z książki Cromy. Nie wiem czy we wszystkich autoryzowanych serwisach fiata podają takie info przez telefon. Dla przykładu w rzeszowskim serwisie audi/VW trzeba być osobiście aby poznać historię auta. Z mojego doświadczenia wiem że warto w serwisach sprawdzać datę i przebieg przy ostatnim przeglądzie. Kilka razy w A4, które namierzyłem w ogłoszeniach przebieg był cofany.
Odnośnie świstu w Cromie ja słyszę go jak nawet dygnę raz w górę wajchą tempomatu (samochód przyspiesza nieznacznie). Być może na chwilę łopatki kierujące w turbinie przestawiają się w celu uzyskania większego sprężu i stąd taki odgłos.
Jeśli chodzi o sprawdzenie VIN to mam tu dwa serwisy, które są bardzo przychylne, dodatkowo znajomego w FAP . Jest problem jak pisałem, od wczoraj właściciel nie wysłał mi VINu.
zobaczymy co wyjdzie. Szukam jakiegoś autka, ale bez wielkiego ciśnienia. Ogólnie to chce fiata coupe 2.0 20vt, lecz syn przyjdzie na świat niebawem to żonie nie do końca pasuje sportowe auto teraz, a dwa nie będzie gdzie wózka schować. ..
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi