Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Posty od 91 do 103 z 103
Like Tree18lubi to!

Temat: FIAT CROMA DYNAMIC 1.9 JTD 150 KM by Zawaś  

  1. #91
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał iron64 Zobacz post
    W 100%. Nie komputer a człowiek ma ograniczenia i nie o wszystkim pomyśli, lub nie wszystko trafnie odczyta.

    Tak po prawdzie to nie wiem jak wygląda sytuacja z tym korkiem, ale chyba nadmiernie się go czepiasz.

    Na początek to odczyty przepływomierza, ciśnienia doładowania, otwarcia egra jeżeli jest aktywny. Jak to nic nie da to pokombinujemy dalej, ale pewnie się wyjasni
    A u ciebie korek jak się zachowuje na odpalonym silniku jak go odkręcisz? Skacze sobie i spaliny lecą z silnika i bagnetu?
    Doładowanie turbo było zdecydowanie za niskich wartości w stosunku do oczekiwanych wartości. W tym kierunku będą pewnie kolejne kroki, OVERBOST, sztanga, lewe powietrze itp.
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    515
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Sprawny silnik powinien, a nawet musi powodować podskakiwanie korka po jego odkręceniu, jeśli tego nie jest w stanie zrobić to jest trupem, bo ma tak duże przedmuchy, że pierścieni nawet nie ma sensu wymieniać. Pytanie tylko, co znaczy podskakuje, bo jezeli się po prostu porusza zostając w swoim miejscu to gitara z mandoliną i można dalej go upalać, jeżeli podskakuje na kilka cm to nie jest gitara tylko jakaś marna harmonia i nalezy szukać kłopotów, a jak stoi w miejscu to trup i stary ruski kapeć pogryziony przez burka.

    Spaliny też muszą się wydobywać po odkręceniu korka, no taka specyfika silników spalinowych. Określiłbym to mianem delikatnej mgiełki. Tak szczerze, to jezeli chcesz w ten sposób określić stan silnika to daremny trud, więcej się dowiesz wkładając rurkę odmy do butelki. Po kilkuset km jak zerkniesz co jest w butelce można cokolwiek powiedzieć.

    Lewe powietrze powoduje zwykle czarny dym, nawet z DPFem, no i oczywiście muła.
    U ciebie do weryfikacji jak wcześniej napisałem, przepływomierz, ciśnienie turbo i EGR, a jeżeli widzisz sporo czarnej chmury z tyłu no to w zasadzie dolot tylko. (Ale nie pisałeś o tym).
    Nie masz kłopotów z cewkami wtryskiwaczy przypadkiem?
    Ostatnio edytowane przez iron64 ; 12-09-2023 o 19:17
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  4. #93
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Przepustnica zdemontowana do czyszczenia. Mocowana jest na 3 imbusy. Oczywiście 2 z 3 mi się obrobiły i dopiero przecinak pomógł.
    Otulina na 4 przewodach przy wtyczce do przepustnicy zgniła na tej samej wysokości na długości 1,5 cm. Wyczyszczone i zaizolowane.
    Oring na plastikowym kolanku wchodzącym w przepustnice ubity iż wcale nie uszczelnia - ciekawe czy do dostania jest sam oring?
    Z pod tego kolana olej sporo pod spodem nabrudził co potraktowałem AKRA.
    Skrzydełko przepustnicy sprawne trochę przybrudzone. W puszcze z mechanizmem i płytką elektroniki pływała setka oleju... W kolektorze osad szlamu grubości 1 cm. Z kolektora wybrałem na ile się dało a przepustnicę wypłukałem w benzynie. Część mechaniczną w preparacie do czyszczenia EGR a elektroniczną w preparacie na styki.
    Ponowny montaż i odpalenie. Patrząc tak sobie przez chwilę pod maskę, usłyszałem cichy syyyyk jaki kiedyś już słyszałem. Oczom nie wierzyłem jak znalazłem nieszczelność.
    Wąż od podciśnienia turbo idący od VACUM POMPY nie wiadomo czemu posiada łączenie w postaci aluminiowej giętej rurki. Owa rurka była wbita do połowy swojej średnicy w blaszkę mocującą. Szok! Resztki jakiegoś plastiku który miał zabezpieczać rurkę pozostały a ona poprzez drgania praktycznie na zasadzie gilotyny bliska była całkowitego przecięcia. Aluminową rurkę wywaliłem a węża starczyło na bezpośrednie podłączenie. MOC POWRÓCIŁA I to chyba bardziej niż wcześniej.
    Croma chciała chyba abym jednak się nią zajął Było przed 4 rano jak skończyłem.
    Mam sporo zdjęć z w/w prac postaram się je wrzucić w formie jakiegoś linka.
    Z korkiem może faktycznie za bardzo do tego podchodzę jak do silnika benzynowego. Też wrzucę filmik jak on sobie podskakuje żebyście ocenili i porównali jak jest u was.
    Zielony i lisekg lubią to.
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    202
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    Przepustnica zdemontowana do czyszczenia. Mocowana jest na 3 imbusy. Oczywiście 2 z 3 mi się obrobiły i dopiero przecinak pomógł.
    Otulina na 4 przewodach przy wtyczce do przepustnicy zgniła na tej samej wysokości na długości 1,5 cm. Wyczyszczone i zaizolowane.
    Oring na plastikowym kolanku wchodzącym w przepustnice ubity iż wcale nie uszczelnia - ciekawe czy do dostania jest sam oring?
    Z pod tego kolana olej sporo pod spodem nabrudził co potraktowałem AKRA.
    Skrzydełko przepustnicy sprawne trochę przybrudzone. W puszcze z mechanizmem i płytką elektroniki pływała setka oleju... W kolektorze osad szlamu grubości 1 cm. Z kolektora wybrałem na ile się dało a przepustnicę wypłukałem w benzynie. Część mechaniczną w preparacie do czyszczenia EGR a elektroniczną w preparacie na styki.
    Ponowny montaż i odpalenie. Patrząc tak sobie przez chwilę pod maskę, usłyszałem cichy syyyyk jaki kiedyś już słyszałem. Oczom nie wierzyłem jak znalazłem nieszczelność.
    Wąż od podciśnienia turbo idący od VACUM POMPY nie wiadomo czemu posiada łączenie w postaci aluminiowej giętej rurki. Owa rurka była wbita do połowy swojej średnicy w blaszkę mocującą. Szok! Resztki jakiegoś plastiku który miał zabezpieczać rurkę pozostały a ona poprzez drgania praktycznie na zasadzie gilotyny bliska była całkowitego przecięcia. Aluminową rurkę wywaliłem a węża starczyło na bezpośrednie podłączenie. MOC POWRÓCIŁA I to chyba bardziej niż wcześniej.
    Croma chciała chyba abym jednak się nią zajął Było przed 4 rano jak skończyłem.
    Mam sporo zdjęć z w/w prac postaram się je wrzucić w formie jakiegoś linka.
    Z korkiem może faktycznie za bardzo do tego podchodzę jak do silnika benzynowego. Też wrzucę filmik jak on sobie podskakuje żebyście ocenili i porównali jak jest u was.
    Oring kupisz w dowolnym sklepie motoryzacyjnym lub z częściami do sprzętu rolniczego, ja założyłem trochę grubszy tz.4 mm i jest ok.

  6. #95
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał adamo Zobacz post
    Oring kupisz w dowolnym sklepie motoryzacyjnym lub z częściami do sprzętu rolniczego, ja założyłem trochę grubszy tz.4 mm i jest ok.
    A podasz mi może wymiar?
    Co do uszczelek to ciekaw jestem jak ta w przepustnicy będzie trzymać. Jej już tak łatwo nie byłoby dostać. Jedynie ASO za pewne.
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    202
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    A podasz mi może wymiar?
    Co do uszczelek to ciekaw jestem jak ta w przepustnicy będzie trzymać. Jej już tak łatwo nie byłoby dostać. Jedynie ASO za pewne.
    Wymiar mierzony zewnątrz to 60 mm a grubość to 4 mm, powodzenia.

  8. #97
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2022
    Skąd
    Kraków
    Postów
    114
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Oring pasuje z uniwersalnego zestawu oringów jeśli taki posiadasz.

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Dzięki, z czasem pewnie znajdę i wymienię.
    Wczoraj Croma ponownie poszła pod komputer. Doładowanie wróciło i wykresowo podanie ciśnienie jest mniej więcej zgodne z oczekiwanym. Niestety po krótkim czasie moc spada a auto bez wywalenia błędu wchodzi w tryb serwisowy. I tutaj niestety pojawia się rozbieżność w przepływie powietrza. Na postoju przepływomierz pokazuje pokrywający się oczekiwany przepływ i faktyczny. Na początku jazdy też jest OK. Bez jakiś konkretnych okoliczności po czasie jednak wchodzi bardzo duża rozbieżność w wartościach z przepływomierza. Odpięty został, kilka dni tak polatam i zobaczymy. Tydzień temu został przemyty, czy znacie jeszcze jakieś sposoby aby podjąć próbę jego ostatniej szansy na uratowanie?
    Diagnozy DPF - zatkanie normalne , zatkanie 98,07 %, , średnie odległość wypalania z 5 regeneracji 95km, czas trwania wypalania 496s, przebieg od ostatniej regeneracji 331km.
    W tygodniu często bywa tak że mam tylko dojazd do pracy w z pracy po 5 km w jedną stronę, poza miasto rzadziej mam wyjazdy. Teraz w weekend 50 km w jedną stronę będę miał. Czy po dłuższej trasie się zatkanie zmniejszy? Ogólnie kilka razy tylko udało mi się zauważyć że wypalanie trwa. Średnia wypalania mała a ostatnia była ponad 300km temu? Zatkanie normalne a 98%? Pierwsze moje auto z DPF i tu nie mam doświadczenia. Regenerowany był 2 lata temu. Czy wymuszać wypalanie? Olej mam do wymiany za jakieś 6 tysięcy może wtedy to zrobić bezpośrednio przed wymianą? Zastosować jakiś specyfik do czyszczenia DPF?
    Do tego błąd P1906 czujnik zanieczyszczeń sygnał krytyczny. Pewnie zamókł.
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM

  10. #99
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    50
    Postów
    5
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    Dzięki, z czasem pewnie znajdę i wymienię.
    Wczoraj Croma ponownie poszła pod komputer. Doładowanie wróciło i wykresowo podanie ciśnienie jest mniej więcej zgodne z oczekiwanym. Niestety po krótkim czasie moc spada a auto bez wywalenia błędu wchodzi w tryb serwisowy. I tutaj niestety pojawia się rozbieżność w przepływie powietrza. Na postoju przepływomierz pokazuje pokrywający się oczekiwany przepływ i faktyczny. Na początku jazdy też jest OK. Bez jakiś konkretnych okoliczności po czasie jednak wchodzi bardzo duża rozbieżność w wartościach z przepływomierza. Odpięty został, kilka dni tak polatam i zobaczymy. Tydzień temu został przemyty, czy znacie jeszcze jakieś sposoby aby podjąć próbę jego ostatniej szansy na uratowanie?
    Diagnozy DPF - zatkanie normalne , zatkanie 98,07 %, , średnie odległość wypalania z 5 regeneracji 95km, czas trwania wypalania 496s, przebieg od ostatniej regeneracji 331km.
    W tygodniu często bywa tak że mam tylko dojazd do pracy w z pracy po 5 km w jedną stronę, poza miasto rzadziej mam wyjazdy. Teraz w weekend 50 km w jedną stronę będę miał. Czy po dłuższej trasie się zatkanie zmniejszy? Ogólnie kilka razy tylko udało mi się zauważyć że wypalanie trwa. Średnia wypalania mała a ostatnia była ponad 300km temu? Zatkanie normalne a 98%? Pierwsze moje auto z DPF i tu nie mam doświadczenia. Regenerowany był 2 lata temu. Czy wymuszać wypalanie? Olej mam do wymiany za jakieś 6 tysięcy może wtedy to zrobić bezpośrednio przed wymianą? Zastosować jakiś specyfik do czyszczenia DPF?
    Do tego błąd P1906 czujnik zanieczyszczeń sygnał krytyczny. Pewnie zamókł.
    Co do DPF, z tego co czytałem, DPF przy zapełnieniu ponad 80% zacznie się wypalać w sprzyjających warunkach (temperatura, obroty) a przy ponad 120% (tak, może być ponad 100%) zaczyna się wypalać bez względu na warunki, a więc po każdym odpaleniu. Skoro od ostatniej regeneracji miałeś 331 km a średnia z 5 to 95km to poprzednie pewnie miałeś wymuszane przy ponad 120% albo przerywane. U mnie przy przebiegu ok. 160 tkm zero problemów z DPF. Wypala się co ok. zbiornik paliwa, czyli co ok. 800 km. Jeżdżę na spalaniu chwilowym i widzę, kiedy się wypala (zwiększone o kilka litrów/100km spalanie). Poza tym słyszalnie zmienia się dźwięk (pojawia się lekkie buczenie). Podsumowując, jeśli ostatnie wypalanie było pełne i po przebiegu 331km masz prawie 100% zapełnienia, DPF masz dosyć zawalony popiołem.
    Pozdrawiam

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2022
    Skąd
    Kraków
    Postów
    114
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Przy takim procencie zapchania polecam wyjazd na autostrade albo przynajmniej na ekspresówkę. Przejechać kilka kilometrów i wypalanie powinno sie załączyć samo. Poza tym takie codzienne przebiegi zabiją ten DPF. Skoro masz takie zapchanie pewnie dlatego przechodzi w tryb serwisowy i obcina moc. Ja bym zaczął od wypalenia filtra nawet na postoju. Jak wykonasz tylko jedno to myśle że nie wpłynie to negatywnie na olej silnikowy, a od tego bym zaczął. Co do ewentualnej diagnozy na przyszłość ta sam mam wpiete OBD na BT, w telefonie aplikacje Alfadiag(tą darmową) i w niej elegancko można podgladać procent zapchania DPF. Jeśli osiągnie ponad 82% to jadąc po autostradzie czy jak pisałem wyżej jakiejś ekspresówce po kilku kilometrach zaczyna sie wypalanie. Wtedy podglądam sobie w aplikacji ile zostało jeszcze do wypalenia i jest git. Nie trzeba koniecznie wtedy jechać po tej drodze, wystarczy że silnik bedzie pracował. Polecam taką praktyke. Jeśli uda ci sie to następnym razem bedziesz wiedział po zachowaniu silnika że filtr sie wypala. Na poczatku sam byłem w szoku jak zaczął sie wypalać DPF, a silnik zaczął jakoś dziwnie buczeć i pracować. Potem już byłem mądrzejszy o tą wiedze. Jednak tak jak pisałem wcześniej posiadanie tego interfejsu i aplikacji znacznie ułatwia dbanie o DPF-a

  12. #101
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    515
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    A ja pójdę trochę pod prąd. Miałeś dziurę w dolocie, dlatego tak mały dystans średnich wypaleń. Do tego aktualnie masz brak przepływki i na dokładkę czujnik ciśnień. Sam czujnik może pokazywać dane z d... tyłka. Reasumując, aktualnie nie zalecam wypalania na postoju. Jeżdzić, naprawić co potrzeba (przepływkę wymienić na nową) i wtedy wrócić do DPFa.

    EDIT: Ja jestem bardzo zadowolony z przepływomierzy z Ali, polecam.
    Ostatnio edytowane przez iron64 ; 15-09-2023 o 20:12
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  13. #102
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Przepływomierz ponownie wypłukany. Najpierw akra a potem preparat do styków elektrycznych. Zrobione do tej pory 50 km i nie wszedł w tryb awaryjny. Nawet check z deski zginął też sam po tym jak latałem z odpiętą wtyczką dla testów. Jak już demontowałem przepływomierz to też i zajrzałem do puszki i filtra powietrza. Trochę bałaganu tam było. Odkurzone, wymyte i poskładane.
    Map sensor po 2 tygodniach zdemontowałem i już był cały w oleju i trochę brudu też zebrał.
    Oring na kolanku do przepustnicy wymieniony. Nie obyło się bez komplikacji. Oring był za duży. Przekrój 4 mm a średnica bodaj 57 mm.. Podpowiedź kuzynki chłopaka była bezcenna. Klejenie na super glue pod odpowiedni wymiar. Łączy się i mocno trzyma co pozwoliło temat zakończyć pozytywnie.
    W przepustnicy też już widać oleju trochę a czyszczona kilka dni temu.
    Auto rwie do przodu ładnie Zrobiona mała wycieczka 40 km w jedną stronę i powrót w rajdowym stylu, powinno trochę przedmuchać układ
    Co do DPFa to jaki on ma zakres procentowy zapchania bo myślałem że standardowe 100%? Serwisowe wypalanie na razie chyba odpuszczę, może do paliwa dodam jakiś czyścik DPF na teraz. Na pewno krótkie dystanse nie wpływają pozytywnie na DPF, przerwane wypalanie też na pewno się zdarzało a ponowne odpalenie nie wznawia procesu a szkoda. Do tego nieszczelny dolot przez brak mocy nie wydmuchiwał od jakiegoś czasu nagaru.
    Co do OBD na BT to jaki polecasz bo mam od dawna zamiar kupić. W telefonie aplikacje Alfadiag lub inną oraz Janosika tak samo w planach ogarnąć
    Czujnik zanieczyszczeń wytargałem, piny wtyczek potraktowałem preparatem na styki. Pewnie to nic nie da ale chociaż wiem gdzie on jest i jak go wymienić. Następnym razem pod PC mam nadzieje wyniki będą tylko pozytywne
    Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 17-09-2023 o 10:35
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    202
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał Zawaś Zobacz post
    Przepływomierz ponownie wypłukany. Najpierw akra a potem preparat do styków elektrycznych. Zrobione do tej pory 50 km i nie wszedł w tryb awaryjny. Nawet check z deski zginął też sam po tym jak latałem z odpiętą wtyczką dla testów. Jak już demontowałem przepływomierz to też i zajrzałem do puszki i filtra powietrza. Trochę bałaganu tam było. Odkurzone, wymyte i poskładane.
    Map sensor po 2 tygodniach zdemontowałem i już był cały w oleju i trochę brudu też zebrał.
    Oring na kolanku do przepustnicy wymieniony. Nie obyło się bez komplikacji. Oring był za duży. Przekrój 4 mm a średnica bodaj 57 mm.. Podpowiedź kuzynki chłopaka była bezcenna. Klejenie na super glue pod odpowiedni wymiar. Łączy się i mocno trzyma co pozwoliło temat zakończyć pozytywnie.
    W przepustnicy też już widać oleju trochę a czyszczona kilka dni temu.
    Auto rwie do przodu ładnie Zrobiona mała wycieczka 40 km w jedną stronę i powrót w rajdowym stylu, powinno trochę przedmuchać układ
    Co do DPFa to jaki on ma zakres procentowy zapchania bo myślałem że standardowe 100%? Serwisowe wypalanie na razie chyba odpuszczę, może do paliwa dodam jakiś czyścik DPF na teraz. Na pewno krótkie dystanse nie wpływają pozytywnie na DPF, przerwane wypalanie też na pewno się zdarzało a ponowne odpalenie nie wznawia procesu a szkoda. Do tego nieszczelny dolot przez brak mocy nie wydmuchiwał od jakiegoś czasu nagaru.
    Co do OBD na BT to jaki polecasz bo mam od dawna zamiar kupić. W telefonie aplikacje Alfadiag lub inną oraz Janosika tak samo w planach ogarnąć
    Czujnik zanieczyszczeń wytargałem, piny wtyczek potraktowałem preparatem na styki. Pewnie to nic nie da ale chociaż wiem gdzie on jest i jak go wymienić. Następnym razem pod PC mam nadzieje wyniki będą tylko pozytywne
    Z tego co wiem przepływomierz można przemyć tylko spirytusem a najlepiej spryskać atomizerem a co do oringa to grubość 4 mm jest ok, trzeba potraktować go lekko olejem i wchodzi bez problemu, musi być olejoodporny.


 
Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567

Podobne tematy

  1. Croma 2009 1.9 120 dynamic webasto
    Napisany przez pawel.shell na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-10-2019, 18:51
  2. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 01-03-2014, 20:40
  3. Fiat Idea Dynamic
    Napisany przez ARTE na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-07-2010, 13:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl