Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL

    fiat croma 1.9 MultiJet 150 KM - Oczekiwana masa powietrza

    Dzień dobry.
    Proszę o interpretację i opinie czy przepływomierz wymaga wymiany. Różnice co do oczekiwanej i mierzonej masy powietrza.
    Samochód słabo przyspiesza w przedziale obrotów 1000 do 2000. Kolektor nowy bez klap, egr wyłączony
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez MaroTancero ; 05-09-2019 o 17:37



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    69
    Auto
    croma
    Rocznik
    2009
    Sprawdź wężyki przy overboście i zawór, może to być niewłaściwe sterowanie turbiną. Przepływy mogą być różne z powodu zaślepienia EGR..

    Wysłane z mojego LG-H900 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,949
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Zrobić logi doładowania.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    overboost jest nowy bosch

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Mam zrobić mierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    dodałem zdjęcie z próby doładowania, nie wiem jak dodać plik .csv?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Macie jakieś pomysły?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Proszę o sprawdzenie logów i pomoc, co może być powodem takiego zamulenia między 1000 a 2000 obrotów?

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    681
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał MaroTancero Zobacz post
    Proszę o sprawdzenie logów i pomoc, co może być powodem takiego zamulenia między 1000 a 2000 obrotów?
    Przepływka wygląda dobrze, mała moc do 2000 obrotów zazwyczaj oznacza otwarty, zacięty zawór EGR. Ty piszesz że masz EGR wyłączony ale czy zatkany blachą na 100%?
    Jeżeli tak to zostaje praca turbiny a dokładnie wypalone łopatki lub zablokowana kierownica - ale w takim przypadku auto nie powinno jechać do 2400-2600 obrt.
    Zrób logi i sprawdź doładowanie, przy okazji wyczyść czujnik na kolektorze jeżeli nie był czyszczony i sprawdź czy cięgło turbiny pracuje
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Mam wyłączony komputerowo EGR i sterowanie klapami i nowy kolektor bez klapek. Czyli mam dodatkowo założyć tą blaszkę zaślepioną pomiędzy EGR a kolektorem?

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    681
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał MaroTancero Zobacz post
    Mam wyłączony komputerowo EGR i sterowanie klapami i nowy kolektor bez klapek. Czyli mam dodatkowo założyć tą blaszkę zaślepioną pomiędzy EGR a kolektorem?
    Dokładnie tak... bez otworów!
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Blaszki założone ale różnicy w jeździe brak

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Może przewody podciśnienia trzeba wymienić? Można gdzieś takie kupić? Nie widać w jakiej jest formie bo zasłania ten aluminiowy oplot

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    681
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Dokładnie tak... bez otworów!
    No to masz jedno wyeliminowane... zobacz na ciegło turbiny - niech ktoś dodaje gazu na biegu jałowym a ty obserwuj czy to cięgło pracuje. Jeżeli nie to odłącz wężyk idący od zaworka do turbiny i pociągnij powietrze ustami. Jeśli pracuje to szukaj od strony podciśnienia jeżeli nie ruszy to zablokowane kierownice turbiny ..
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Jaka jest średnica wężyków do podciśnienia?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    Jasło
    Postów
    34
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007 FL
    Ciężko jest zobaczyć to cięgno turbiny, jest jakiś sposób aby się tam dostać w miarę swobodnie?

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    46
    Postów
    681
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał MaroTancero Zobacz post
    Ciężko jest zobaczyć to cięgno turbiny, jest jakiś sposób aby się tam dostać w miarę swobodnie?
    Niestety nie... endoskop ale i bez niego jak sie poświeci to coś tam widać...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Croma 1.9 MultiJet 120PS
    Napisany przez Pablo37 na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 18-03-2019, 15:00
  2. Fiat Croma 1.9 JTD - wycieki z przewodu powietrza turbiny
    Napisany przez klwsz na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 25-01-2017, 11:17
  3. fiat croma 1.9 JTD Multijet 150km
    Napisany przez Braveheart2014 na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-11-2014, 18:05
  4. Masa powietrza
    Napisany przez Micsam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-11-2013, 18:43
  5. Fiat Croma 1.9 MultiJet
    Napisany przez Trzeci na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-10-2011, 21:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl