Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    38
    Postów
    196
    Auto
    Fiat Punto 2 1,3 Multijet
    Rocznik
    2003
    DSC_0023.JPG
    Czy ktoś jakiej średnicy jest ten wężyk i czy musi być tak wygięty czy może być prosty? DSC_0024.JPG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    To jest prawdopodobnie przewód podciśnienia biegnący od pompy vacum do zaworu sterującego zmienną geometrią turbosprężarki. Widzę że jest popękany więc nadaje się do szybkiej wymiany. Przez tą nieszczelność silnik może pracować nie tak jak trzeba.

    Ps. Prawdę mówiąc nie wiem na 100% czy w turbo u cromy jest zmienna geometria (łopatki przestawiane gruszką) czy inne rozwiązanie w postacui zaworu typu bypass (sterowanie przez upust spalin). Rozkręcał ktoś turbo? Byłem wczoraj w Jasionce w firmie BorgWarner (producent turbosprężarek do wielu aut) i tam większość produkowanych modeli ma rozwiązanie niezawodne czyli bypass. Może teraz taka moda...

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    38
    Postów
    196
    Auto
    Fiat Punto 2 1,3 Multijet
    Rocznik
    2003
    Tak to jest ten wężyk ale może być prosty czy trzeba taki jak oryginał?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    399
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Zwyczajny waz może byc paliwowy odporny na oleje dobrać średnicę i tyle.
    Zmienną ma.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    37
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Na 100% turbo ze zmienną geometrią.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    38
    Postów
    196
    Auto
    Fiat Punto 2 1,3 Multijet
    Rocznik
    2003
    Croma 1,9 120 KM więc chyba prosta turbina bez geometrii

  8. #22
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    ze zmienną geometrią ale 8 zaworów na cylindry

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Kluczbork
    Postów
    11
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2009
    Mi serwis fiata wymienił ten wężyk na prosty cięty z metra

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    35
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał jarcio21 Zobacz post
    DSC_0023.JPG
    Czy ktoś jakiej średnicy jest ten wężyk i czy musi być tak wygięty czy może być prosty? DSC_0024.JPG
    Link do mojego tematu:
    http://fiatklubpolska.pl/croma-446/p...erboost-30024/


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. zmiana turbiny fiat punto 1.7 TD
    Napisany przez marcin9699 na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-10-2015, 14:40
  2. Potrzebna identyfikacja przewodu - GP - 1.3 MJ 90 KM
    Napisany przez matubatu na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-07-2015, 15:22
  3. Wymiana długiego przewodu klimatyzacji
    Napisany przez tomx123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 09-06-2014, 02:09
  4. Nie odpala po wymianie przewodu paliwowego.
    Napisany przez zupson na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-08-2013, 20:31
  5. Wycieki oleju FIAT PUNTO II 1.2 8v 60 KM
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 16-10-2010, 23:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kapie z turbiny fiat croma

1.9 jtd olej w dolocie

olej w dolocie powietrza croma

olej w przepustnicy fiat forum croma

olej na wezu powietrza

wymiana chlodnicy Croma site:fiatklubpolska.pl

dolot turbiny jtd

croma 2.4 dolot turbiny

odma fiat croma 1.9 jtd 8v

fiat croma 1.9 jtd 150km gdzie jest turbina

wyciek oleju z turbo jtd

wymiana odmy w cromie

wycieki oleju a nowe opaski

kapie olej z turbiny fiat croma

wyciek oleju fiat croma

turbina fiat croma

olej w dolocie alfa

wymiana turbosprerzarki w cromie

croma z turbosprerzarki od strony zimnej wycieka olej

zapocenie na turbinie

Rurka od turbo cieknacy olej punto

1.9 jtdm wyciek z turbiny

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl