Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 39 z 39

Temat: Emulator EGR  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2016
    Skąd
    ŁOBEZ
    Postów
    9
    Auto
    FIAT CROMA 1,9 150KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał EmCroma Zobacz post
    Cześć

    Stosował ktoś taki wynalazek i może zaopiniować na ile sie sprawdza?

    EMULATOR ZAWORU EGR OPEL FIAT 1,9 CDTI JTD JTDM (5806533051) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    Pozdrawiam
    Sprawdza się na 100% - EGR zablokuj całkowicie [ pełne uszczelki kpl. na aledrogo] emulator elektroniczny na 4 piny. Taki jak podałeś z aukcji. Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2016
    Skąd
    ŁOBEZ
    Postów
    9
    Auto
    FIAT CROMA 1,9 150KM
    Rocznik
    2005
    Ja mam założony ten emulator. Spisuje się znakomicie. [oczywiście EGR całkowicie zablokowany]. Komp. nie wykazuje błędu -check nie świeci. W razie "W" podłączam z powrotem EGR [ który jest sprawny] , 5min. i mam stan fabryczny. Programowo, niestety już na stałe. Notabene DPF mam również usunięty ale tu już programowo przez firmę tiuningową. Reasumując silnik b.dobrze pracuje.

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 JTD sprzedane, Alfa GT 150KM

    Jakie statystyki po czasie?

    Cytat Napisał alf13 Zobacz post
    Ja mam emulator od miesiąca i wszystko ok... Próbowałem wywalić programowo ale dwa razy (2x) został usunięty błędnie co skutkowało problemami z odpaleniem na zimno... Tzw tuner (dość znane firmy mazowieckie - bez zbędnej reklamy) popełnił błąd w masach powietrza i wyszła kupa... Co ciekawe ten sam błąd popełniono w dwóch firmach...
    Emulator działa ok i ma tą zaletę, że mogę go w każdej chwili zdemontować (3 minuty roboty) i mam oryginalny soft w sterowniku na którymś ktoś nie uczył się jak programować ECU...
    Alf13 jak Ci się to do dziś sprawuje?

    Ile zrobiłeś km?
    Jak w zimie przy mrozach? Bo chyba na forum Opla mówili coś, że jak zimno to szarpie itd.
    Jak realnie ze spalaniem? Spadło tylko na kompie czy realnie także?
    Jeśli jakieś kopcenie miałeś wcześniej to jak jest teraz?

    W sumie chętnie wysłucham odpowiedzi na powyższe pytania wszystkich którzy to mają.

    Chcę to wrzucić do Alfy GT 150KM, zamiast wycinania z ecu, a osoby które zajmują się softami zniechęcają mnie m.in. mówiąc, że to działa jak box z czym się raczej nie zgadzam, gdyż to nie zmienia dawek paliwa chyba.

    Dzięki i pozdrawiam.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Przeczytaj temat egr, pisałem czym to się rozni6

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał bastek00 Zobacz post
    Alf13 jak Ci się to do dziś sprawuje?

    Ile zrobiłeś km?
    Jak w zimie przy mrozach? Bo chyba na forum Opla mówili coś, że jak zimno to szarpie itd.
    Jak realnie ze spalaniem? Spadło tylko na kompie czy realnie także?
    Jeśli jakieś kopcenie miałeś wcześniej to jak jest teraz?

    W sumie chętnie wysłucham odpowiedzi na powyższe pytania wszystkich którzy to mają.

    Chcę to wrzucić do Alfy GT 150KM, zamiast wycinania z ecu, a osoby które zajmują się softami zniechęcają mnie m.in. mówiąc, że to działa jak box z czym się raczej nie zgadzam, gdyż to nie zmienia dawek paliwa chyba.

    Dzięki i pozdrawiam.
    Sprawuje się tak,że nie wiem co to problem :-). EGR zaślepiłem po czyszczeniu dolotu. Wcześniej nie dymił, nie było problemu itp. Czyszczenie zrobiłem w ramach pakietu startowego po kupnie Cromki. Po zaślepieniu jeździłem z palącą się kontrolką kilka miesięcy. Próba wywalenia programowa nie powiodła się dlatego emulator. Emulator działa jak wspomniałem wcześniej świetnie, czyli po montażu zapominasz że go masz...
    Co do spalania to bez zmian. Od 5.5 do 6.5 zależy od fantazji. Kopcenia nie ma i nie było. Wczoraj robiłem test z bratem. Jechał za mną i patrzył... Od 2 do 4 z gazem w podłodze zero kopcenia. Sam się zdziwił, chciał sprawdzać czy na pewno nie mam benzyny pod maską.
    Ja jestem przeciwnikiem grzebania w ecu bo nie masz gwarancji czy wycinając jedno majster nie popsuje innego. A w takiej sytuacji diagnostyka komputerowa nic nie da bo parametr usunięty nie będzie sprawdzalny...

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ostatnie zdanie nieprawda.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Ostatnie zdanie nieprawda.
    To jest twoje zdanie.
    Jaką mam gwarancję że majster grzebiący w oprogramowaniu ma właściwe kwalifikacje i wiedzę by zrobić to prawidłowo. To jest zmiana tylko części kodu i nie mamy 100% pewności jak wpłynie na jakąś sytuację która wydarza się raz na 1000 przypadków. Jaką mam gwarancję, że majster nie wgra mi gotowca z internetu napisanego przez "pryszczatego gimbusa" który całą swoją wiedzę czerpie z forum internetowego...
    Tak wiem, są firmy zajmujące się tym. Lecz jeżeli nawet oni popełniają błędy (czego jestem przykładem, pisałem wcześniej) to o co chodzi... Każdy uważa się za fachowca i znawcę tematu, a jak co do czego to przecież to nie on popełnił błąd. Każdy uważa że można poprawiać fabrykę a później wypalone tłoki, pęknięte głowice i jaki ten silnik słaby.
    Ja mając emulator mogę go w minutę odpiąć i mając oryginalne oprogramowanie szukać problemu jeżeli jest taka potrzeba... Dla mnie jest to podstawowa zaleta.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Nie interesuje mnie twoje emocjonalne podejście do tematu , a takie przejawiasz.
    Ostatnie Twoje zdanie nieprawda i koniec. Wyłączenie , usunięcie parametru, jest monitorowane i odczytywane przez ecu, BD jak i przede wszystkim programy diagnostyczne.

    Poczytaj swoje posty, piszesz o jakimś pryszczatym gimbusie, itd.
    To co Ty dałeś to napisał ktoś kod jak ma być krojony pomiar masy powietrza zmierzonej przez emulator. I tu masz głupoty pokazywane przez programy diagnostyczne. Wartość zmierzona nie jest zgodna z wartością rzeczywistą.
    Czyli to co chciałeś uniknąć.
    Piszesz o poprawianiu fabryki - sam to robisz.

    Każdy ma swoją wole, i ma robić tak aby on, a nie jego otoczenie, był zadowolony.

    Natomiast pochwal się gdzie Ci wyłączali egr, bo warto takich ludzi omijać jak nie potrafi tego zrobić, a to naprawdę podstawa podstaw.


    Dodatkowo jeszcze, na temat emulatora i nie dymienia.
    Jak wspominałem emulator okłamuje ecu, że powietrza jest mniej niż zmierzone. Ecu działa jak z EGR i daje dawkę paliwa odpowiednio mniejszą ( taka jak przy egr on).
    Więć chyba nie dziwi że nie może zadymić. Jeśli dymi z emulatorem przy dolnym zakresie rpm to już naprawdę źle.

    Dla mnie temat zamknięty.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Nie interesuje mnie twoje emocjonalne podejście do tematu , a takie przejawiasz.
    Ostatnie Twoje zdanie nieprawda i koniec. Wyłączenie , usunięcie parametru, jest monitorowane i odczytywane przez ecu, BD jak i przede wszystkim programy diagnostyczne.

    Poczytaj swoje posty, piszesz o jakimś pryszczatym gimbusie, itd.
    To co Ty dałeś to napisał ktoś kod jak ma być krojony pomiar masy powietrza zmierzonej przez emulator. I tu masz głupoty pokazywane przez programy diagnostyczne. Wartość zmierzona nie jest zgodna z wartością rzeczywistą.
    Czyli to co chciałeś uniknąć.
    Piszesz o poprawianiu fabryki - sam to robisz.

    Każdy ma swoją wole, i ma robić tak aby on, a nie jego otoczenie, był zadowolony.

    Natomiast pochwal się gdzie Ci wyłączali egr, bo warto takich ludzi omijać jak nie potrafi tego zrobić, a to naprawdę podstawa podstaw.


    Dodatkowo jeszcze, na temat emulatora i nie dymienia.
    Jak wspominałem emulator okłamuje ecu, że powietrza jest mniej niż zmierzone. Ecu działa jak z EGR i daje dawkę paliwa odpowiednio mniejszą ( taka jak przy egr on).
    Więć chyba nie dziwi że nie może zadymić. Jeśli dymi z emulatorem przy dolnym zakresie rpm to już naprawdę źle.

    Dla mnie temat zamknięty.
    Proszę bardzo.
    Firma to Kreator Mocy z Warszawy... :-)
    2 próby... :-)

    Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Emulator maty pasażera Stilo
    Napisany przez lorak06073 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-02-2016, 10:16
  2. Emulator zmieniarki XCarLink do Fiata
    Napisany przez 3820koll na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 18:05
  3. emulator maty i spawanie na zimno
    Napisany przez MiNiS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-09-2013, 08:39
  4. Air Bag failure, emulator, wtyczka maty
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-03-2013, 22:06
  5. Siena/Palio 1,6 16V sterownik/emulator LPG
    Napisany przez franek552 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-04-2012, 10:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446emulator-egr-33846

edc16c39 egr off

emulator egr jtdm

emulator egr croma

kess v2 allegro

kess edc16c39

edc16c39 tryb awaryjny

wyprogramowanie egr fiat croma gorzow wielkopolski

jak wyprogramowac egr fiat croma

edc16c39 fiat bdm

1.9 jtd emulator egr

emulator egr 1.9 jtd

emulator zaworu egr fiat

edc16c39 odczyt

egr croma forum

emulator croma

fiat croma egr wylaczenie

emulator egr 1.9 mjet

emulator egr jtd

wywalwnie egr programowe fiat forum

emulator egr 1.9 jtdm

multijet egr emulator

https:fiatklubpolska.plcroma-446emulator-egr-338462

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl