Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39

Temat: Emulator EGR  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Prądu Ci nie zabraknie.
    Chodzi o to jak już pisali, chyba Andy, aby napiecie zasilania nie spadło poniżej 12v i to jest kluczowe. Aku przysiadzie na 10v i żegnaj
    50zł egr w edc15
    200 250 edc16
    Dpf 450-500 , Ale tu już musi być ktoś obyty.

    Jaro i nie najlepiej ale bezwarunkowo, i to takim prostowniki ruskim, który ładne kilka A może puścić w razie W, bo trzeba download do końca doprowadzic.
    Dobra tyle na dziś trza spać.
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    U mnie w okolicy wywalenie EGR ze sterownika u profesjonalisty to 250 zl.
    Italians Do It Better

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    404
    Auto
    Croma 150
    Panowie, a czysto teoretycznie... jeśli nie BDM'em odczyt i zapis zmodyfikowanej mapy bezpośrednio w ECU po jego otwarciu, to jakim interfejsem po OBD2 byłoby najbezpieczniej sczytać i wgrać mapę w edc16c39? KESS v2?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Mpps fiata robisz, najbezpieczniej bdm
    Ale jak masz kesa to wgrywaj.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Ja mam emulator od miesiąca i wszystko ok... Próbowałem wywalić programowo ale dwa razy (2x) został usunięty błędnie co skutkowało problemami z odpaleniem na zimno... Tzw tuner (dość znane firmy mazowieckie - bez zbędnej reklamy) popełnił błąd w masach powietrza i wyszła kupa... Co ciekawe ten sam błąd popełniono w dwóch firmach...
    Emulator działa ok i ma tą zaletę, że mogę go w każdej chwili zdemontować (3 minuty roboty) i mam oryginalny soft w sterowniku na którymś ktoś nie uczył się jak programować ECU...

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał alf13 Zobacz post
    Tzw tuner (dość znane firmy mazowieckie - bez zbędnej reklamy) popełnił błąd w masach powietrza i wyszła kupa... Co ciekawe ten sam błąd popełniono w dwóch firmach...
    Znane nie zawsze znaczy dobre. Przy takich okazjach warto wcześniej popytać na forum. To dość popularny zabieg wśród posiadaczy diesli.
    Italians Do It Better

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Odpuściłem temat i założyłem emulator... Na + jest to że spalanie (wskazywane na kompie) spadło o 05-07 l/100km... Jak przy dystrybutorze jeszcze nie sprawdzałem :-)

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że po wyłączeniu programowym EGR oraz po jego zaślepieniu spalanie teoretycznie powinno się zwiększyć. Jakby nie było, spaliny nie trafiają ponownie do dolotu w związku z tym sterownik rekompensuje to zwiększoną dawką paliwa. U Ciebie jest emulator, więc pewnie działa to nieco inaczej. Oczywiście to tylko moja opinia z cyklu - nie znam się, ale wypowiem się
    Italians Do It Better

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    43
    Auto
    Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Wcześniej jeździłem z palącym się "Chekiem" więc jakiś tam tryb awaryjny silnika... Teraz "teoretycznie wrócił do serii bo emulator podaje wartości na podstawie odczytów z przepływomierza i tym "oszukuje" ecu...

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Kessem dasz radę, Galetto też daje rade. Problemy są z Edc17, bo tutaj już wybiórczo robi. Pytanie czy masz chińczyka czy oryginał.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Z tym Galetto to bym uważał, już 3 sterowniki padły na tym kablu z alledrogo.
    Po mpps nie znam żadnego.
    EDC17 hehehe, niektórzy nie umieją dobrze dpf wywalić w 16.

    Z tymi cyrkami z EGR, to chciałeś aby wywalili z tablicą DTC, tzn chciałeś go fizycznie wywalić czy tylko zamknąć i dać pełną zaślepkę aby błędem nie walił?

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Z tym Galetto to bym uważał, już 3 sterowniki padły na tym kablu z alledrogo.
    O którym Galleto mówisz? Tymi FG-VG4 za 400zł z Alledrogo?
    I co jak padły, wylutowanie i programowanie na stole zostało tylko?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    koleś zgrywał 15 jakimś kablem z allegro , galleto1260.
    skończyło się na wlutowaniu pamieci.
    Tu było spokojnie bo to 15, i podmiana samej pamięci.
    W 16 jak się uwali to co z immo jak nie ma kopi
    Dokładnie się mnie nie pytaj jaki to był kabel i od kogo kupił.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    404
    Auto
    Croma 150
    A ja stoję przed dylematem, czy przy wywalaniu klap zrobić egr off zamiast obecnego emulatora. I pytanie do specjalistów tematu czy wywalając fiycznie klapy z plastikowego kolektora trzeba je także wyprogramować z ecu?

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Wywal egr.
    Jak chcesz zostawić sterownik klap podłączony to nie musisz.
    Jak chcesz go odłączyć to tak bo wtedy dostaniesz bledy dtc.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Emulator maty pasażera Stilo
    Napisany przez lorak06073 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-02-2016, 10:16
  2. Emulator zmieniarki XCarLink do Fiata
    Napisany przez 3820koll na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 18:05
  3. emulator maty i spawanie na zimno
    Napisany przez MiNiS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-09-2013, 08:39
  4. Air Bag failure, emulator, wtyczka maty
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-03-2013, 22:06
  5. Siena/Palio 1,6 16V sterownik/emulator LPG
    Napisany przez franek552 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-04-2012, 10:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446emulator-egr-33846

edc16c39 egr off

emulator egr jtdm

emulator egr croma

kess v2 allegro

edc16c39 tryb awaryjny

wyprogramowanie egr fiat croma gorzow wielkopolski

jak wyprogramowac egr fiat croma

edc16c39 fiat bdm

1.9 jtd emulator egr

https:fiatklubpolska.plcroma-446emulator-egr-338462

Co lepsze emulator czy wyprogramowanie zaworu egr.

Czy emulator zaworu egr zda egzamin w dizlu

kess edc16c39

emulator egr 1.9 jtd

egr croma forum

emulator croma

fiat croma egr wylaczenie

emulator egr 1.9 mjet

emulator egr jtd

wywalwnie egr programowe fiat forum

emulator egr 1.9 jtdm

multijet egr emulator

edc16c39 odczyt

emulator zaworu egr fiat

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl