Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
Like Tree4lubi to!

Temat: Dodatki do ON  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    [QUOTE=bzykol;220833]Wałek to na pewno przez paliwo

    auto jeszcze na pompowtryskach a nie na cr - aby doszło do wtrysku paliwa krzywka wałka rozrządu musi zaatakować wtryskiwacz - dodam tylko że kolega lał tylko super paliwa i nigdy nie chciał zalać zwykłego ON - efekt był taki że paliwo dostawało się do oleju i stąd ten wałek (2 razy naprawiał ten sam problem w odstępie ok. roku teraz jeździ na zwykłej gnojówce i jest na razie ok - po naprawie już 1.5 roku)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Ja z kolei starałem się zawsze tankować na Statoil, na jednej stacji, żeby mieć porównanie. Niestety podczas zimowego wypadu do Austrii, auto zaczęło świrować i żeby wyelminować problem z paliwem zalałem zwykłego niemieckiego Arala... tęsknie za dynamikę auta z tamtego czasu
    Szkoda trochę, że u nas takiego nie sprzedają Ale to pewnie też dlatego, że mało kto by je kupował. Sprzedaż paliw premium stoi na niskim poziomie. Pewnie dlatego, że wcale nie sam takie premium Ehh, idę do pracy

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Po przeczytaniu tego wątku i części linków tutaj podawanych skusiłem się na spróbowanie oleju 2T i dodam swoje spostrzeżenia. Przejeździłem 4-5 baków z dodatkiem oleju Orlen Platinum Rider Racing 2T (wyjeździłem litrową butelkę). Nie zauważyłem różnic ani w pracy silnika ani w zużyciu paliwa. Olej też nie jest tani bo za litr zapłaciłem prawie 44 zł (na stacji). Test uważam za zakończony, więcej próbował nie będę, dla mnie nie ma sensu.
    BTW 95% moich tankowań to Verva ON.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Cytat Napisał maciekpt Zobacz post
    Po przeczytaniu tego wątku i części linków tutaj podawanych skusiłem się na spróbowanie oleju 2T i dodam swoje spostrzeżenia. Przejeździłem 4-5 baków z dodatkiem oleju Orlen Platinum Rider Racing 2T (wyjeździłem litrową butelkę). Nie zauważyłem różnic ani w pracy silnika ani w zużyciu paliwa. Olej też nie jest tani bo za litr zapłaciłem prawie 44 zł (na stacji). Test uważam za zakończony, więcej próbował nie będę, dla mnie nie ma sensu.
    BTW 95% moich tankowań to Verva ON.
    Czemu dolewałeś olej syntetyczny, który nie jest polecany jako dodatek do oleju napędowego?

    Orlen ma przecież olej który jest polecany jako dodatek do oleju napędowego i jest to ORLEN OIL Semisynthetic 2T.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    A to jest bardzo dobre pytanie i nawet nie zdawałem sobie sprawy, że to nie taki jak powinien być. Z tego co widzę na stronie Orlenu to mają teraz tylko dwa oleje 2T dostępne: PLATINUM RIDER RACING 2T (syntetyk) i PLATINUM RIDER SCOOTER 2T (półsyntetyk). I na Alfaholikach ktoś tam pisał, że ten pierwszy sprawuje się lepiej niż drugi, i tym się zasugerowałem przy zakupie.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Cytat Napisał maciekpt Zobacz post
    A to jest bardzo dobre pytanie i nawet nie zdawałem sobie sprawy, że to nie taki jak powinien być. Z tego co widzę na stronie Orlenu to mają teraz tylko dwa oleje 2T dostępne: PLATINUM RIDER RACING 2T (syntetyk) i PLATINUM RIDER SCOOTER 2T (półsyntetyk). I na Alfaholikach ktoś tam pisał, że ten pierwszy sprawuje się lepiej niż drugi, i tym się zasugerowałem przy zakupie.
    Ja leje LIQUI MOLY 1052, ale na Orlenie ostatnio widziałem na półce tego ORLEN OIL Semisynthetic 2T i chyba kosztował coś koło 20zł.

    Moja Croma na oleju 2T pracuje ciszej i bardziej miękko.

    Spróbuj może jeszcze tego LM 1052 lub Semisynthetic i zobaczysz czy są jakieś różnice.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    https://www.lubtechserwis.pl/environ...d3766403fe.jpg
    ja to leję i jest o niebo lepsza kultura pracy silnika zwłaszcza jak jest zimny

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2013
    Skąd
    RYBNIK
    Wiek
    48
    Postów
    23
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Ile tego oleju 2T lejecie na jeden bak ON?

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    1:250 czyli wypada ok. 240 ml oleju 2T na 60 litrów ON.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Dodatki do oleju i paliwa liqui moly
    Napisany przez govva na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-01-2014, 14:43
  2. Dodatki do Paliw i oleju. Ramki pod tablicę,zaciskarka YATO
    Napisany przez govva na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-03-2013, 17:18
  3. Dodatki do Paliw i oleju firmy Liqui Moly
    Napisany przez govva na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-01-2013, 20:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

archoil 6800 czy warto

ar6800 opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl