Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Zrozumcie że jak silnik łapie, tak, obroty są większe niż jakieś X określone, dawki startowe nic do tego już nie mają.
    Możesz oczywiście wtrysnąć więcej ropy i może lepiej odpali ale nie w tym masz problem.
    Ale widzę że ja o wodzie inni o brodzie, i się nie zrozumiemy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Zrozumcie że jak silnik łapie, tak, obroty są większe niż jakieś X określone, dawki startowe nic do tego już nie mają.
    Możesz oczywiście wtrysnąć więcej ropy i może lepiej odpali ale nie w tym masz problem.
    Ale widzę że ja o wodzie inni o brodzie, i się nie zrozumiemy.
    ja Cię rozumiem. nie występuje problem z samym rozruchem a przez pierwsze kilka sekund (czasem tak, jest to nawet kilka sekund) po uruchomieniu, jak już silnik zaczyna sam pracować i puszczam kluczyk. Tak jak wcześniej opisywałem i mi sugerowałeś chcę wyczyścić czujnik wysokiego ciśnienia, niestety cierpię na ciągły brak czasu.

    zaproponowałem nagranie bo to może doprecyzować opis problemu i ułatwi wyjaśnienie przyczyny.
    Pozdrawiam


  4. #18
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał FalconVFR Zobacz post
    Tu nie chodzi o czas kręcenia bo próbuje odpalić z dotyku tylko tak jak by nie wszystkie cylindry łapały od pierwszego strzała. W Alfie pali z dotyku a to ten sam silnik . wygląda to tak że odpalasz i tak jakby miał chęć ale jednak nie i jeszcze sekunda i pali ok - równo pracuje , nie dymi - dziej się tak PRAWIE zawsze tylko przy pierwszym odpaleniu z rana bez względu na temperaturę . W serwisie fiata powiedzieli że one tak mają - nie źle ale jakoś tak dziwnie palą - a byłem tam u znajomego więc nie wstawiali mi kitu .
    Podgrzej z dwa razy swiece i dopiero za 3 razem odpal tak z ciekawości. Sprawdzić nie zaszkodzi.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    53
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał ARS Zobacz post
    Podgrzej z dwa razy swiece i dopiero za 3 razem odpal tak z ciekawości. Sprawdzić nie zaszkodzi.
    Sprawdzałem - nic to nie daje. Nadal szukam kogoś kto mi poprawi dawki startowe .

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    35
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Poszukaj w swojej okolicy osoby zajmujące się chip tuningiem, oni wykonują korekty bez większego problemu

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Zapewniam Cię że każdy z nich powinien to zrobić z palce w d..
    https://www.google.pl/search?q=warsz...awa+chiptuning

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    uważaj tylko żebyś w ten sposób, przez zmianę map, nie zamaskował prawdziwego źródła problemu.
    Pozdrawiam


  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A tak sie wtrace. Robiles moze odczyt wszystkich czujnikow ? Czy wartosci sa wszystkie realne? Zaden nie zaklamuje odczytow?Jakie jest napiecie na akumulatorze po odpaleniu jak nierowno pracuje. Jakie cisnienie na cr jest jak pracuje nierowno?

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Miewam podobno objawy jak Ty, w momencie gdy za krótko trzymam kluczyk przekręcony na Start. Zjawisko jest takie jakby doszło do zapłonu ale nie we wszystkich garach. Sprawdź stan aku i może kompresję?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ludziska Wy czytacie cały temat?
    Macie napisane co zrobić aby zdiagnozować problem, kolega chce go zatuszować, na siłę zmuszać nie będziemy.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    53
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Ludziska Wy czytacie cały temat?
    Macie napisane co zrobić aby zdiagnozować problem, kolega chce go zatuszować, na siłę zmuszać nie będziemy.
    Kolego- chyba Ty nie czytasz tematu . Napisałem : parametry pracy silnika wszystkie w normie , przy odpaleniu i przy pracy ! On nierówno pracuje podczas odpalania i to tylko z rana i to nie zawsze . Pojadę poprawie dawki startowe i zobaczymy co będzie . Elektryk z autoryzowanego serwisu fiata który parę latek pracuje sam stwierdził że one tak palą . Wygląda to tak : Alfa odpala po 2 obrotach wału ( mniej więcej mówie przykładowo ) a ten badziew po 4 obrotach i przy kręceniu jest efekt jakby nie łapał na wszystkie cylindry. Temat dawek startowych jest znany .

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Jedź i zrób, ale zdecyduj się co chcesz, bo raz gadasz o zapaleniu, raz o nierównej pracy po odpaleniu.
    Diagnozowales?
    Jakie są min obroty do odpalenia?
    Jakie ma być ciśnienie przy 150rpm?
    Skoro diagnozowales to wiesz.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Jak miałem problem z klapami wirowymi to odpalał tak jak tu kolega pisze. po wyrzuceniu i zaślepieniu klap usunięciu EGR i wyczyszczeniu dolotu odpala jak marzenie.

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    U mnie bylo podobnie ale doszlo puszczenie dymka po odpaleniu. Wymiana kolektora rozwiazala problem.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Croma 1.9/2.4 JTDm
    Napisany przez ysiek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-12-2015, 13:14
  2. Bravo II 1.9/2.0 JTDm
    Napisany przez dzixon na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-12-2015, 21:24
  3. 2,4 JTDM Spalanie
    Napisany przez jablonski1989 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-08-2015, 21:58
  4. 1.9 JTDM 150 błędy lambdy
    Napisany przez gargamel86 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-06-2015, 12:37
  5. Kolektor ssący 2,4 JTDm
    Napisany przez Python28 na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-12-2014, 11:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446dawki-startowe-1-9-jtdm-34172

dawka startowa cena Warszawadawka rozruchowa 1.9jtdzmiana dawek paliwa fiat cromajtd zwiekszenie dawki rozruhowejzmiana dawek startowych Alfa Romeo 159korekta dawek startowych sedici 1 9
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl