Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 29
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    52
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006

    Dawki startowe 1,9 JTDm

    Witam . Gdzie w Warszawie lub okolicach moge poprawić dawki startowe wtrysków ??? zna ktoś jakiś sprawdzony warsztat ??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    54
    Postów
    829
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Zadzwoń tam. Oferta | Kreator Mocy
    Ja osobiście nic tam jeszcze nie robiłem ale namiar mam od znajomego, który robił tam kastracje DPFa i EGRa z wirusikiem.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    A po co chesz to robić ?
    Tu akurat są ok zrobione.
    To nie vag że przy ciepłym palic nie chce.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Miałem to napisać, jeśli silnik ciężko odpala to przyczyny raczej trzeba szukać gdzie indziej, a nie tuszować problem zwiększeniem dawek.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    52
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    wszystko sprawdzone i dalej brzydko odpada - to jest problem za niskich dawek startowych . Odpala ale przez chwilę nierówno pracuje i mnie to drażni. Temat dawek startowych znany w tych silnikach.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Kolego coś mijasz się z prawdą.
    Jak i co sprawdzone, kto to sprawdził ?
    Lepiej opisz problem i może uda się odszukać winowajcę.
    Temat znany w tym samochodzie to inne tematy.
    Jak juz odpali to start IQ możesz sobie wsadzić ....
    Nierówna praca nie ma nic wspólnego z start iq.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    52
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Ja sprawdzałem - świece dobre , wtryski korekcje maja jak fabryczne , przelewy puste . Problem jest taki że rano kręci i odpala nierówno - trwa to jakąs 1 sek i jest wszystko pózniej OK - dzieję się tak tylko przy pierwszym odpaleniu . Bez względu czy zimno czy ciepło na dworzu. Klapy wirowe zablokowane w pozycji otwartej - tak samo odpalał jak były podłączone. Jakieś pomysły co to może być ??

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał FalconVFR Zobacz post
    Klapy wirowe zablokowane w pozycji otwartej - tak samo odpalał jak były podłączone. Jakieś pomysły co to może być ??
    jaki stan samego kolektora? - pozycja klap to jedno a czystość i drożność to drugie.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    To już piszesz rozsądniej,
    Obstawiam coś z CR.
    Pierwsze:
    najlepiej silnik zimny.
    odlacz czujnik położenia wałka.
    kręć rozrusznikiem 10sec i loguj, zmierzone ciśnienie paliwa (bary) i rpm.
    Potem odpal i przy odpalaniu loguj:
    zmierzone ciśnienie paliwa
    obroty rpm
    temp silnika

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    52
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Do kolektora nie zaglądałem bo nie było powodu - wszystko działa ok- brak błędów . Wczoraj sprawdzone oprogramowanie i nie ma nowszego . Auto zapierdziela aż miło , spalanie w normie , nie dymi - tylko to pie#$%^&ne odpalanie . Tragedii nie ma ale mnie drażni . Mam Alfe 156 z tym silnikiem i tam pali z dotyku . Cos czuję że sprzedam to auto........

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Silniki z grupy fiata nie mają pawa palić na dotyk.
    Warunkiem odpalenia jest uzyskanie pewnej min prędkości obrotowej wału, poniekąd w celu wydłużenia życia DM, uzyskania ciśnienia na szynie CR i dopiero zezwala na start.
    Rozrusznik musi pokręcić w najlepszej sytuacji min ok ~1sec.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    52
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Tu nie chodzi o czas kręcenia bo próbuje odpalić z dotyku tylko tak jak by nie wszystkie cylindry łapały od pierwszego strzała. W Alfie pali z dotyku a to ten sam silnik . wygląda to tak że odpalasz i tak jakby miał chęć ale jednak nie i jeszcze sekunda i pali ok - równo pracuje , nie dymi - dziej się tak PRAWIE zawsze tylko przy pierwszym odpaleniu z rana bez względu na temperaturę . W serwisie fiata powiedzieli że one tak mają - nie źle ale jakoś tak dziwnie palą - a byłem tam u znajomego więc nie wstawiali mi kitu .

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    49
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Każdy z nas ma jakieś swoje doświadczenia z Cromami, moja również miała problem z odpalaniem, było tak że musiałem kręcić rozrusznikiem naprawdę długo. Wyłączony programowo EGR + podniesione wartości dawek startowych ( z tego co pamiętam to o jakieś 10-15% ) i problem znikł. Cieszę się tak zwanym paleniem od strzała . Oczywiście tak jak kolega bronx wspomniał wał musi uzyskać pewną prędkość obrotową, ale nie trwa to już 10s no i zawsze za pierwszym kręceniem rozrusznika odpala.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    52
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Nie rozumiecie - auto odpala od pierwszego razu , rozrusznik kręci max 1,5 sek tylko jak odpala to robi to nierówno i to mnie drażni . W momencie jak załapie to już jest wszystko OK. Dlatego pytam o dawki startowe - gdzie w Warszawie i okolicach można w sprawdzonym warsztacie zrobić .

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Nagraj to odpalanie.

    Mam ciut inny silnik ale wiem o co Ci chodzi. U mnie występuje ten efekt chyba deczko dłuższą chwilę niż u Ciebie. Postaram się nagrać jak to jest u mnie.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9/2.4 JTDm
    Napisany przez ysiek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-12-2015, 13:14
  2. Bravo II 1.9/2.0 JTDm
    Napisany przez dzixon na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-12-2015, 21:24
  3. 2,4 JTDM Spalanie
    Napisany przez jablonski1989 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-08-2015, 21:58
  4. 1.9 JTDM 150 błędy lambdy
    Napisany przez gargamel86 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-06-2015, 12:37
  5. Kolektor ssący 2,4 JTDm
    Napisany przez Python28 na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-12-2014, 11:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446dawki-startowe-1-9-jtdm-34172

dawka startowa cena Warszawadawka rozruchowa 1.9jtdzmiana dawek paliwa fiat cromajtd zwiekszenie dawki rozruhowejzmiana dawek startowych Alfa Romeo 159korekta dawek startowych sedici 1 9
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl