Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,371
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał nowszy_00 Zobacz post
    Co do EGR.Zrobilem mały eksperyment i po prostu wykasowałem check engine za pomocą kabla. Spalanie wyraźnie się zmniejszyło obserwując chwilowe na desce rozdzielczej. Mam nadzieję że trwale wyprogramowujac EGR uzyskam niższe spalanie.
    Pomarzyć można zawsze
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Samo usuniecie EGR-u musi skutkować wzrostem spalania bo praw fizyki nie oszukasz....
    Zdaniem większości tunerów różnica w spalaniu po wyłączeniu i zaślepieniu EGR jest symboliczna.
    Italians Do It Better

  4. #18
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,371
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Zdaniem większości tunerów różnica w spalaniu po wyłączeniu i zaślepieniu EGR jest symboliczna.
    Tak jak napisałem w zależności od stylu jazdy może być niezauważalna... lub znacząca
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Pierwsze koty za płoty po wyprogramowaniu EGR zrobiłem trasę 230 km. Oczywiście załączyło się wypalanie DPF które podbilo spalanie, ale i tak wynik z komputera to 6,2 a znając jego tendencję do zawyzania o 0,4 wychodzi 5,8 co jest zadowalające. Pewnie mróz -12 zrobił też swoje,co pozwoli jeszcze trochę obniżyć spalanie wiosna. Liczę że takie spalanie się teraz utrzyma a ja będę cieszył się jazdą bez świecącego check engine.
    Pozdrawiam


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. ESP całkowicie o f f
    Napisany przez Loko21 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-11-2017, 07:20
  2. Wzrost spalania 1.9 jtd 120 km
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 13-08-2017, 10:15
  3. Multijet zaślepiony EGR
    Napisany przez maslan82 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-10-2014, 14:47
  4. Całkowicie martwe radio z nawigacją
    Napisany przez flydaniel na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-02-2014, 07:19
  5. Zaślepiony przewód od turbiny.
    Napisany przez Bathory na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-05-2013, 20:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

egr off a soalanie

egr a spalanie

https:fiatklubpolska.plcroma-446czy-calkowicie-zaslepiony-ale-nie-wyprogramowany-egr-wplywa-na-spalania-40242

wzrost spalania po zaslepieniu egr

zastapiony przez Crome

wywalwnie egr programowe fiat forum

wylaczenie egr zle wskazania zuzycia oalowa

wyprogramowanie egr fiat crima

czy trzeba wyprogramowac egr i zaslepic

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl