Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 125
Like Tree1lubi to!

Temat: Croma 2008 JTDM 150 - kilka pytań przed zakupem  

  1. #76
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Sorry ale wydaje mi się że na rynku wtórnym Croma w tej klasie i w tym przedziale cenowym (Lucek zapłacił 22000), z automatem i mocnym Dieslem po prostu NIE MA konkurencji, także nie ma co narzekać. Chyba że może jakiś Francuz. Za Passata B6, Skodę Superb, czy nawet Octavię z takim wyposażeniem i z tego samego rocznika (2008) trzeba by było zapłacić sporo więcej, albo kupić samochód ze 2-3 lata starszy. Tak samo z Japończykami. No i spośród diesli VAGa z tamtych lat po prostu nie ma w czym wybierać bo to szrot do kwadratu. A Croma na pewno z powodzeniem może konkurować z Octavią czy Superbem. Passat B6 być może jest nieco lepiej wykończony ale to w końcu było auto droższe niż Croma jako nowe, jednak jak dla mnie beznadziejne, awaryjne silniki Diesla absolutnie przekreślają produkty VAGa z tamtych lat.
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 01-03-2014 o 19:13



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    Jeśli masz CN+ to najnowsze mapy znajdziesz tu
    Polska jest w pakiecie Eastern_Europe_N-W, kompilacja map z Jan 24 15:44:25 2013.
    Zasadniczo do CN+ wchodzą mapy RT3, które oprócz Fiata/Alfy stosuje również Peugeot i Citroen.
    Ściągnąłem i przegrałem mapy RT 3 Eastern Europe NW 2013-2014 na CD (wgrała się kopia płyty, cz. 1). Po włożeniu do kieszeni CD w samochodzie wyskoczył na ekranie błąd czytania CD. Mam prośbę. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak instalować i jak działają mapy we Fiacie? Czy płytka z mapą musi być cały czas w kieszeni, czy też wgrywa się zawartość mapy do pamięci nawigacji fabrycznej. Dotychczas używałem tylko zewnętrznej nawigacji z wgraną auto_mapą. Z fiatem niestety nie miałem do czynienia. Zastanawiam się czy można tu wgrać autoMapę, bo wcześniej byłem bardzo zadowolony z jej użytkowania.

    Ps. Jestem po pakiecie startowym. Wymieniłem u mechanika: rozrząd kpl.INA, pompę wody, termostat , drążki kier., intercooler Valeo, olej silnikowy, płyn chłodzący. Po doinwestowaniu wartość auta zbliża się do 24 kPLN tak więc dochodzę do ceny rynkowej . Wygląda na to że na rozrządzie fabrycznym auto przejechało 146.000 km i 6 lat. Łożyska na pompie były zużyte zaś stary pasek przy skręcaniu w palcach miał dźwięk jakby łamały się włókna szklane. Tak więc był to ostatni moment na zmianę rozrządu. Intercooler miał dużo rozszczelnień i pęknięć i nie nadawał się do reperacji (nawet na połączeniach z plastikowym bokiem były odgięte blaszki i były przedmuchy po bokach).

    Sądziłem że po wymianie intercoolera (a może i oleju) auto się wyciszy ale tak nie jest. Uciążliwe sa niskie tony, w szczególności w trakcie dodawania gazu. Wg opinii użytkowników na AutoCentrumhttp://www.autocentrum.pl/oceny/fiat/croma/ii/silnik-diesla-1.9-16v-jtd-multijet-150km-2005-2010/ , silnika 1,9 JTDM w Cromie praktycznie nie słychać ale wg mnie to lipa. Chyba że wszyscy mieli na myśli prędkości autostradowe kiedy inne szumy zagłuszają silnik. Chętnie umówiłbym się z kimś (w okolicy) na krótki porównawczy test z inna Cromą, bo nie wiem czy moja rzeczywiście jest głośna, czy też mam jakiegoś bzika na punkcie wyciszenia (zbyt wysokie oczekiwania). W każdym razie przesiadam się ze starej Octavii TDI, która do cichych limuzyn raczej nie należy i nie widzę większej różnicy w wyciszeniu (szczególnie w zakresie prędkości 0-80 km/h). Mam nawet wrażenie że niski ton silnika bardziej męczy w Cromie. Niestety hałas to zjawisko bardzo subiektywne i trudne do oceny.

    Kolejny krok na ewentualne próby wyciszenia silnika to zakup jakiegoś specyfika na czyszczenie wtrysków (zastanawiam się nad Liqui Moly http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-...984498035.html).
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 04-03-2014 o 13:56

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    U mnie przy prędkościach miejskich (czyli 50-60 km/h), trzymając te ok. 2000 obrotów jest BARDZO cicho zwłaszcza na rozgrzanym silniku, a i przy większych prędkościach autostradowych rzędu 100-130 również nie ma tragedii, można rozmawiać bez krzyczenia do siebie. Teraz i tak jest sporo głośniej bo mam założone zimówki które są bardzo hałaśliwe, ale nawet jadąc na cichszych letnich nie wydaje mi się żeby silnik jakoś szczególnie hałasował, co więcej, po zakupie byłem zaskoczony wytłumieniem w tym aucie. Nawet w oficjalnych testach często wspominali o dobrym wyciszeniu.

    Coś mi się wydaje że jesteś przewrażliwiony, albo coś jeszcze jest do roboty Może automat ma tutaj coś do rzeczy? Ogólnie automat w Cromie ma słabą opinię. Nawet w oficjalnych testach często wspominali o dobrym wyciszeniu.
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 04-03-2014 o 15:20

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    221
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Ja mam 1.9 120 KM i mnie właśnie urzekła cisza w środku, można przy 150 km/h rozmawiać bez podnoszenia głosu. Może to kwestia opon, może uszczelek. Faktycznie może warto poszukać kogoś w okolicy z tym samym silnikiem, chyba że jesteś szczególnie wymagającym melomanem :-)
    Ja teraz rapidem 1.6 90 KM jeżdżę i w cromie jest trochę ciszej.

    Cytat Napisał mugsy Zobacz post
    Kolejny krok na ewentualne próby wyciszenia silnika to zakup jakiegoś specyfika na czyszczenie wtrysków (zastanawiam się nad Liqui Moly http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-...984498035.html).
    Pewnie nie zaszkodzi, bo raczej tego specyfiku nie zaznał. A czy może podłączałeś pod komputer i sprawdzałeś, jakie korekty mają wtryski? To Ci da ogólny obraz ich stanu.
    Z tym rozrządem, to poprzedni właściciel miał mocne nerwy, że prawie do 150 tys. dojechał na oryginale.
    Jaki olej wlałeś? Może w skrzyni biegów też warto wymienić? Może to ona hałasuje?

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Przyczyną zwiększonego hałasu silnika może być również źle ustawiony rozrząd. Wystarczy że przeskoczy jeden ząbek i już klekocze dużo głośniej. Patrząc na naszych mechaników pseudospecjalistów to bym się wcale nie zdziwił

  7. #81
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Ja swoją Cromę kupiłem 1,5 tygodnia temu, jest rzeczywiście cichow środku, jedyny dźwięk który jest słyszalny dla mnie jest w okolicach 1800 obr i jest to świst tak jakby po prawej stronie deski rozdzielczej, dodam tylko przy dodawaniu gazu.

    Co do kupna auta, ja zapłaciłem za swoją po negocjacjach 28 400 zł (znajomy) i do tego od razu pakiet startowy razem z wyłączeniem EGR i likwidacją klap wirowych 1800 zł. Wersję mam Emotion z dvd JVC 9" z bixenonami, 9 poduszek, ciemne szyby z pakietem chrom. Szczerze w Krakowie ciężko kupić Cromę z oryginalnym przebiegiem i bezwypadkową z dobrym wyposażeniem poniżej 28 tyś.
    Ostatnio edytowane przez pezet3 ; 04-03-2014 o 16:35

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    [QUOTE=miras;170213]Ja mam 1.9 120 KM i mnie właśnie urzekła cisza w środku, można przy 150 km/h rozmawiać bez podnoszenia głosu. Może to kwestia opon, może uszczelek.

    Na 100% słychać silnik. Słyszalny jest także bez obciążenia ale hałaśliwa praca zaczyna się przy zwiększaniu mocy (przyspieszaniu). Przy zjeżdżaniu z górki hałas znacznie się zmniejsza

    A czy może podłączałeś pod komputer i sprawdzałeś, jakie korekty mają wtryski? To Ci da ogólny obraz ich stanu.
    Mam już program, podpinałem tydzień temu komputer do Cromy (na wyłączonym silniku) ale nie sprawdzałem korekty wtrysków. Rozumiem że sprawdza się ten parametr przy pracy silnika (na jakich obrotach?)

    Jaki olej wlałeś?
    Shell Ultra 5W30 low saps. Myślę że nie gorszy od polecanej przez fiata tutelli

    Może w skrzyni biegów też warto wymienić? Może to ona hałasuje?

    Wymianę oleju w skrzyni planuję w następnej kolejności. Wydaje mi się że ewentualny niedobór oleju (lub jego zużycie) w skrzyni mogłoby spowodować ślizganie sprzęgła lub złą zmianę biegów a nie nadmierny hałas "silnikowy". Odnośnie opinii o skrzyni w Cromie to czytałem skrajne opinie. Prawdę mówiąc jest to moje pierwsze auto z automatem i nie jestem zadowolony jego pracą (zestawienie przełożeń, pewna zwłoka przy włączaniu się z drogi podporządkowanej - ruszanie z miejsca, czasami lekkie poszarpywania (szczególnie jak chcemy delikatnie przyspieszać lub hamować silnikiem) ale może idzie się do tego przyzwyczaić przy dłuższej eksploatacji. Zestawienie przełożeń wydaje mi si stworzone do autostrady. U mnie ostatni 6-ty bieg włącza się przy 100-110 km/h (po zmianie wchodzi wówczas na ok 1500 obr. 5-ka przy 70-75 (za szybko aby pykać 1600-1800 obr na terenie zabudowanym. W zabudowanym chcąc utrzymać w miarę przepisową prędkość trzeba piłować na 4-ce w zakresie 2000-2100 obr (i jest to tuż przed zmianą na kolejny bieg co powoduje że silnik jest głośniejszy i więcej żłopie paliwa) Poza tym w mieście czuć cieżar tego auta i wysiłek jaki silnik musi włożyć w jego rozpędzanie.
    Ciekawe jak zestopniowane sa biegi w manualnej skrzyni w Cromie?

    Ps. Miał ktoś z Was przypadek kiedy pasek przestawiony był o 1 ząbek? Tak pytam, bo temat super cichej Cromy mnie nurtuje.
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 04-03-2014 o 16:50

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post
    Ciekawe jak zestopniowane sa biegi w manualnej skrzyni w Cromie?
    Ja jeżdżę w taki sposób żeby zawsze trzymać się w okolicach maksymalnego momentu obrotowego czyli 2000 obrotów na minutę. I tak 2000 obrotów na minutę uzyskuje się przy następujących prędkościach:

    1 bieg - nie jestem pewien ale pewnie jest to 10 - 20 km/h
    2 bieg - 30km/h
    3 bieg - 50km/h
    4 bieg - 70km/h
    5 bieg - 90km/h
    6 bieg - 110km/h, chociaż w praktyce można go wrzucić optymalnie tak od 100km/h, wtedy obroty będą w okolicach 1800

    Wogóle zauważyłem że samochód spala mniej gdy jest trzymany na obrotach w okolicach maksymalnego momentu, niż gdy jest duszony niskimi obrotami.

  10. #84
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Z powyższego wynika, że pierwsze biegi w manualu i automacie sa zestopniowane podobnie, zaś w automacie większy nadbieg jest na 5 -ce i 6-ce. Stąd wniosek że automat jest stworzony do autostrady.
    W mojej Cromie silnik najciszej pracuje na zakresie 1500-1800 obr. Powyżej 1900 jest głośniej. Poza tym jest bardzo duża różnica w hałasie silnika między jazdą bez obciążenia (znośnie) i przyspieszaniem (głośno i nieprzyjemne grube tony).
    Jeszcze nie testowałem w Cromie tak szczegółowo zużycia paliwa (w zależności od obrotów silnika) ale w niemieckich silnikach TDI (które lubiły niskie obroty) najmniejsze zużycie było w zakresie 1400-1800 obr. Najlepszy pod względem ekonomiki i elastyczności był silnik AGR bez ruchomych łopatek kierujących w turbosprężarce. Był montowany w pierwszych octaviach i golfach IV.

    Atak z innej beczki: Jakby ktoś z Was był kiedyś przejazdem w Rzeszowie, to zapraszam na jazdę testową moją świeżą Cromą. Dobrze by było jakby jakiś użytkownik Cromy 1.9 150 automat ocenił odgłos pracy silnika mojego auta. Stawiam piwo za fachową ocenę i pomoc...
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 04-03-2014 o 17:41

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    195
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    Gdybym miał bliżej to z chęcią zajechałbym , Croma to mój pierwszy diesel, dotąd jeździłem benzyną i co do głośności mam podobne zdanie co ty, cicho nie jest. Co do spotkania to w lipcu wybieram się w Bieszczady to może wtedy :-)

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    159
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post
    Jakby ktoś z Was był kiedyś przejazdem w Rzeszowie, to zapraszam na jazdę testową moją świeżą Cromą. Dobrze by było jakby jakiś użytkownik Cromy 1.9 150 automat ocenił odgłos pracy silnika mojego auta. Stawiam piwo za fachową ocenę i pomoc...
    Będę w Rzeszowie od poniedziałku 10 marca (teraz jestem na L4) do piątku i też mam Cromę tylko z 2,4 aut. Spotkanie możliwe popołudniami. Porównamy - bo podobnie startujemy w doświadczeniach z tymi autami. Podaj nr tel. na PW - to się zdzwonimy. W godzinach pracy: 7:30-15:30 telefonu raczej nie mogę odebrać.
    Ostatnio edytowane przez faraon ; 04-03-2014 o 21:12

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Ot i mam pierwsze porównanie. Dziś kolega zajechał do mnie Hondą Accord 2,2 diesel automat (4 letni). Po osłuchaniu pracy Cromy stwierdził że silnik ma odgłos starszych niemieckich TDI (miał kiedyś Passata i tak mu się przypomniało) Przejechałem się kawałek Accordem i oto spostrzeżenia: silnik na wolnych obrotach zarówno w kabinie jak i z zewnątrz pracuje dużo ciszej niż w mojej Cromie. Praca jest bardziej miękka, zbliżona do benzyniaka (słyszałem jeszcze tak chodzące HDI oraz 1,4 D4D toyoty). Automat bardzo szybko zmienia biegi kręci na nieco wyższe obroty do zmiany. W trakcie przyspieszania w Hondzie także jest nieznacznie głośniej (niż na wolnych obrotach). Co prawda nie jest to porównanie z taką samą Cromą, ale dla mnie jest to wniosek że trzeba dalej szukać...

    Podpiąłem przed chwilą kompa i odpaliłem Cromę. Wskazania korekcji wtrysków były następujące:

    Zaraz po odpaleniu, silnik zimny, obr wolne 850:
    1 cylinder 0.57 mm^3/i
    2 0.61
    3 -0.93
    4 -0.25

    Zaraz po odpaleniu, silnik zimny, obr ok 1800:
    0,03
    -0.01
    0,03
    -0,05

    Po ok 3 minutach pracy, obr wolne 850:
    -0.54
    1.21
    -0.66
    -0.02

    Po ok 3 minutach pracy, obr ok 1800:
    0,04
    -0.18
    -0.01
    0.16

    Kompletnie się na tym nie znam. Można coś wywnioskować z tych pomiarów?

    wskazania.jpg
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 04-03-2014 o 22:28

  14. #88
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Nie wiem czy dobrze odczytuję, ale wychodzi że średnie wypalanie DPF odbywało się (z 5-ciu ostatnich pomiarów) co 261 km. Od ostatniego wypalania minęło zaś ponad 700 km? Czas ostatniego wypalania 540 sekund zaś obecny stopień zapchania filtra to 1000% ???

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post
    Ot i mam pierwsze porównanie. Dziś kolega zajechał do mnie Hondą Accord 2,2 diesel automat (4 letni). Po osłuchaniu pracy Cromy stwierdził że silnik ma odgłos starszych niemieckich TDI (miał kiedyś Passata i tak mu się przypomniało) Przejechałem się kawałek Accordem i oto spostrzeżenia: silnik na wolnych obrotach zarówno w kabinie jak i z zewnątrz pracuje dużo ciszej niż w mojej Cromie. Praca jest bardziej miękka, zbliżona do benzyniaka (słyszałem jeszcze tak chodzące HDI oraz 1,4 D4D toyoty). Automat bardzo szybko zmienia biegi kręci na nieco wyższe obroty do zmiany. W trakcie przyspieszania w Hondzie także jest nieznacznie głośniej (niż na wolnych obrotach). Co prawda nie jest to porównanie z taką samą Cromą, ale dla mnie jest to wniosek że trzeba dalej szukać...

    Podpiąłem przed chwilą kompa i odpaliłem Cromę. Wskazania korekcji wtrysków były następujące:

    Zaraz po odpaleniu, silnik zimny, obr wolne 850:
    1 cylinder 0.57 mm^3/i
    2 0.61
    3 -0.93
    4 -0.25

    Zaraz po odpaleniu, silnik zimny, obr ok 1800:
    0,03
    -0.01
    0,03
    -0,05

    Po ok 3 minutach pracy, obr wolne 850:
    -0.54
    1.21
    -0.66
    -0.02

    Po ok 3 minutach pracy, obr ok 1800:
    0,04
    -0.18
    -0.01
    0.16

    Kompletnie się na tym nie znam. Można coś wywnioskować z tych pomiarów?

    wskazania.jpg
    Uważam, że korekcje wtryskiwaczy są prawidłowe, ale najlepiej sprawdzić na rozgrzanym silniku do ok.90 st. a głośna praca silnika może być spowodowana zatkanym DPF-em i niską temperaturą silnika w moim przypadku silnik pracuje cichutko po dobrym rozgrzaniu.Powodzenia.


 
Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ostrzegam przed zakupem Fiat Brava 1.4 B+G pod Radomiem.
    Napisany przez kowex1987 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-12-2013, 21:18
  2. Przed zakupem MJ 1.6 lub 1.9
    Napisany przez SqL84 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 05-05-2013, 12:15
  3. Pare pytań przed zakupem
    Napisany przez xaafuun na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-08-2010, 00:34
  4. Fiat Siena - pare pytań przed zakupem
    Napisany przez macios_ldz na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-06-2010, 10:29
  5. Kilka rad i pytań przed zakupem ;)
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 23-01-2010, 18:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

www.youtube.comwatchv=ACcb7J3vKM8

otomoto cwanek

fiat za glosna automapa

autokacik.pl croma

auto vip ropczyce

jak wyjsc z trybu awaryjnego silnika fiat croma

mata maski croma

czy fiat croma ma oslone pod silnikiem youtube.pl

1.9 jtd hydrauliczna kompensacja

jak uciszyc silnik 1.9 jtdm

194axc12 opinie

1 9 150km luz zaworowy

koszt naprawy skrzyni croma

jakie szyby sa montowane w autach rocznikowo

glosna praca silnika fiat croma

o co pytac przy kupnie motoru

fiat croma stalowa wola

www.fotke fiata croma

klapy wirowe fiat kroma 2 4 2008

fiat croma 2008 fiat forum

metoda zaslepienia klap wirowych

CROMA JTDM

chlapacze croma

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl