i jest jeszcze jedna sprawa - skrzynie tf80sc sa wrazliwe na rodzaj oleju, olej niezgodny ze specyfikacja bedzie powodował problemy ! trzeba bardzo na to uwazac, tym bardziej ze wielu sprzedawców o tym nie wie lub nie chce wiedziec.
i jest jeszcze jedna sprawa - skrzynie tf80sc sa wrazliwe na rodzaj oleju, olej niezgodny ze specyfikacja bedzie powodował problemy ! trzeba bardzo na to uwazac, tym bardziej ze wielu sprzedawców o tym nie wie lub nie chce wiedziec.
Fachowiec który robił mi skrzynię zalał taki
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Podepnę sie do tematu. U mnie też ślizgają sie biegi 4/5/6. Czy któryś kolegów korzystał z jakiegoś serwisu bliżej Warszawy? .Wiem,że jest polecany Pan Kamil z Ziel Góry, ale trzeba tam jeszcze jakoś dojechać. Może jest jakiś serwis bliżej, który daje radę?
Czy ma ktoś numer do Pana Kamila z Ziel Góry, bo ten 694498539, niestety jest nieaktualny
Znalazłem 517803174
Ostatnio edytowane przez Karol Borowiecki ; 21-03-2019 o 10:37
Karol, sprawdź ten warsztat https://autowawer.pl/
Nie byłem, ale dzwoniłem. Rozmawiałem z młodą laska, która tam pracuje i ma ogromną wiedze nt. tych skrzyń. Zadzwoń, zapytaj.
autowawer to błąd , tną na czym mogą i nie patrzą że boli. za sterownik z wymianą krzyknęli mi 5 koła + 800-1000 za wymiane oleju, za regenerację konwertera 4,5 tys. a naprawdę konwertery regenerują w midparts za 500 pln, drugie 500 (i to z marżą) to koszt oleju, za robotę kasują 3500 ( mojemu mechanikowi wyjęcie i włożenie skrzyni zajęło 5 h a robił to pierwszy raz w życiu w cromie, sam sobie policz ile kosztuje u nich roboczogodzina). cena z kosmosu. o remont samej skrzyni bałem się pytać, mam za słabe serce
Witam,
Przypnę się trochę. W mojej cromie w wersji jak w temacie skrzynia "dziwnie" zmienia biegi 2-3 ale tylko w górę przy "średnim" położeniu pedału przyśpieszenia - coś delikatnie postuka/zgrzyta i po 1-2sekundach jedzie normalnie, natomiast przy położeniu pedału przyśpieszania w pozycji "powoli" bądź "duże przyśpieszenie" podobny efekt trwa "ułamek" sekund bądź nic takiego się nie dzieje. Drodzy koledzy, jakieś sugestie? Martwić i się i myśleć o remoncie czy na razie jeszcze "pociągnie"??
Pozdrawiam Sławek
Panowie
Jade w poniedziałek do Zielonej Góry. 490 km na trójce, będzie długo, ale po rozmowach z mechaniorami Pan Kamil wydaje się być najsensowniejszym rozwiązaniem. Mam jeszcze w planach polatać Fiacikiem, zatem remont ASB nieunikniony. Dam znać jak sie sprawy mają i czy warto tam jechać.
Panie Panowie.
Cromka zrobiona, choć kosztowało to dużo nerwów i bardzo dużo monet. Kupiłem ja rok z niby wyremontowana skrzynią, ale jak sie okazało przez wyjątkowego partacza. Odkręciła się jakaś śruba i narobiła bigosu. Była żle poskładana,źle wyregulowana - jak to jeździło to tajemnica wszech-czasów. Zatem mechanikowi, który dokonał tej wiekopomnej naprawy życzę, by za każdym razem jak będzie miał okazje uprawiać sex, dostawał sraczki. Przez najbliższy rok.
O Panu Kamilu. Zna się na automatach i to widać. Pomógł, zrobił, doradził. Nawet hotel pomógł znaleźć. Warto dokładnie omówić zakres naprawy bo, w jednej kwestii się nie zrozumieliśmy. Po prostu podjął bym inną decyzję (nie naprawa skrzyni, a wymiana) Auto jeździ i to jest dla mnie najważniejsze. Czy warto jechać do ZG? . Przerabiałem juz kilka serwisów ASB Józefów,Samko, Midparts. Dupy nie urywały, a warsztat w Józefowie, to szczyt kurewstwa i naciągactwa. TAK WARTO. Z poważna awaria uporał się w dwa dni. Jak z trwałością - zobaczymy. Na razie 500 km i działa.
Ostatnio edytowane przez Karol Borowiecki ; 28-03-2019 o 11:32
Pan Kamil, nie Karol [emoji3] To co weszło w zakres naprawy? I jaka kwota jeśli można wiedzieć?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Wymiana wszystkich uszkodzonych części (nie wiem dokładnie jakie - było tego sporo) pompa, tarczki, tłok, jakieś plastikowe podkładki, opaska cierna itp - na sprawdzone używki lub nowe. Czyszczenie sterownika. Rozpinka układu chodzenia i montaż alternatywnej chłodnicy oleum. No i nowy oleum. 3.8 tys.
Nie mało, ale masz zrobioną skrzynię. A jak byś kupił używana np za 1500 to po pół roku mogło by wyjść że trzeba kolejne 4 tys włożyć. Ryzyko. A jeśli auta nie zamierzasz sprzedawać...
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
No tak, ale zastanawiałem się nad włożeniem kompletnie zregenerowanej (na nowych gratach) i teraz trochę żałuję. Ale to już grubo pow 5 tys.. A ile te nasze bolidy sa warte?. Mój z 2006... :-(. Latam, i będzie dobrze. Moja Cromka musi dociągnąć do 4 setek :-)