Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 46
Like Tree7lubi to!

Temat: Croma 1.9 ciężko odpala  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Załóż spowrotem rurę i sie nie przejmuj pirdołamiLepsze jest wrogiem dobrego jak auto chodzi to sie nie grzebie na siłę
    luk202 i bronx lubią to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Święte słowa
    luk202 lubi to.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    TO może i ja się podłczę Mój problem polega na tym że auto kilka razy odpaliło mi na dwóch cylindrach potelepało silnikiem chwilę i zgasł.
    Następnie musiałem troszkę dłużej przytrzymać kluczyk celem odpalenia auta. Co mogło być tego przyczyną? Słaby akumulator?

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Podłącz pod prostownik i sprawdź.
    Ja bym jeszcze sprawdził kompresje, filtr paliwa, wtryskiwacze.
    Dobrze byłoby podłączyć pod kompa.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    9
    Auto
    fiat croma jtd 120
    Rocznik
    2006
    Witam
    I mnie dotknął problem z ciężkim odpalaniem auta. Np. rano albo jak postoi dłużej. Odpala za drugim, trzecim razem po dłuższym hehłaniu
    Pierwsze co zrobiłem to wyciągnąłem wtyczkę od czujki temp. No i bingo. Autko odpala od strzału. A próbowałem kilka razy po różnych okresach
    przestoju.
    To kupiłem nowy czujnik, zamontowałem i problem wrócił!!!
    Teraz pytanie czy muszę najpierw wykasować błąd engine, bo się pokazuje cały czas.
    I jaka rezystancja jest na tym czujniku. Na starym mam 2k om a na nowym 1,6. Może ten nowy też jest walnięty?
    Może jakaś podpowiedź.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Podłącz komputer i sprawdź parametry w tym temperaturę jak chcesz ...
    To że silnik zapala na odłączonym czujniku takim czy innym nie oznacza, ze czujnik jest uszkodzony tylko, że sterownik inaczej wysterowuje wtedy dawkę ( z innej mapy ) i kąt wtrysku paliwa... Tak więc to nie przyczyna twoich problemów w mojej ocenie...
    Problemem może być zbyt niskie obroty silnika podczas rozruchu a to może powodować np nie podawanie paliwa z powodu uszkodzonego akumulatora lub rozrusznika... lub zbyt niskie ciśnienie paliwa podawane na szynę przez pompę/nastawnik lub kilka innych przyczyn w tym lejace wtryskiwacze które nie pozwalaja na zbudowanie ciśnienia paliwa...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    9
    Auto
    fiat croma jtd 120
    Rocznik
    2006
    dzięki @lisekg
    Odpaliłem w końcu MES-a. Tak wygląda pierwszy log:
    Zaskoczył za drugim razem.

    test.png

  9. #23
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Masz bardzo niskie obroty silnika ( za niskie ) podczas uruchamiania - pracy na rozruszniku...
    Akumulator, przewody, klemy, masa, rozrusznik... szukaj tam
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    9
    Auto
    fiat croma jtd 120
    Rocznik
    2006
    180 to mało?

  11. #25
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał kanzas Zobacz post
    180 to mało?
    Tak.. to za mało
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  12. #26
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,902
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Pompa CR slabe cisnienie daje,takie cus musisz zapodac1?
    http://https://allegro.pl/oferta/cie...bmw-6722883285
    Pozdrawiam z wczasów

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    war-maz NE
    Postów
    120
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    09.2006
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Pompa CR slabe cisnienie daje ...
    Jak rozrusznik słabo kręci i obroty są za małe to i ciśnienie małe.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Pompa CR slabe cisnienie daje,takie cus musisz zapodac1?
    http://https://allegro.pl/oferta/cie...bmw-6722883285
    Pozdrawiam z wczasów
    Pytanie czy przy niskich obrotach silnika podczas rozruchu sterownik pozwala na podanie paliwa... Pewnie NIE i dopiero w trybie awaryjnym czyli z odpiętymi czujnikami przechodzi na inne mapy wtrysku i odpala...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  15. #29
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,902
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Więc kolega niech wymienia wszystko po kolei, aku, rozrusznik, pompe, moze wtryski, można mapę nową wgrać.Tylko czy warto ladowac srodki w auto warte kilka tys. ktorego wartosc i tak spada drastycznie. Ja zakupilem podobne urżadzenie do bravki i za zaoszczedzoną kaskę ,bawię obecnie na wczasach , pijąc Wasze zdrowie drodzy forumowicze!

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    9
    Auto
    fiat croma jtd 120
    Rocznik
    2006
    OKI I dzięki za odpowiedzi. Ale. Jeżeli przykładowo rozrusznik słabo kręci to dlaczego
    wzorowo odpala po np. 2 godzinach postoju?


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9. Wymiana podkładek pod wtryskiwacz. Nie odpala
    Napisany przez rubininerk na forum Croma
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 30-01-2024, 19:38
  2. Croma 1.9 JTDM nie odpala
    Napisany przez houta na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 03-01-2015, 19:17
  3. Croma-Błędy i nie odpala
    Napisany przez Karas na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 18-11-2014, 21:10
  4. Croma odpala za drugim razem
    Napisany przez yaro810 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-03-2013, 17:55
  5. Grande zimny silnik nie odpala na benzynie. Na gazie odpala.
    Napisany przez lukasz2511 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 10-12-2011, 23:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-ciezko-odpala-35561

croma problem z odpalaniem1.9 jtd 120 km ciezko odpala

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl