Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 36 z 36
Like Tree3lubi to!

Temat: Corma 2.4 Silnik  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    A ja upieram się, że lepiej wymienić silnik niż go remontować bo koszty są znaczne... widać to po przekręconej panewce a co dopiero po kolizji gdy dochodzą zawory, popychacze, korbowody, wałek rozrządu i na domiar złego głowica..... potem czytamy, że 17 tys zł remont silnika
    Idąc tym tokiem rozumowania należało by powiedzieć, że każdy kto kupił Cromę używana ( i każdy inny samochód ) również nie wie co w środku siedzi i również powinien w pierwszej kolejności rozebrać go na części ....
    Nie przesadzaj. W przypadku kolizji silnika to może sie i zgodze na jego przeszczep, ale dopiero po rozsądnej wycenie naprawy uszkodzonego motoru. W innym przypadku wolalbym jednak naprawę wlasnego motoru.
    Mam akurat znajomych mechaniorow, którzy nie obdzieraja ze skóry, więc potencjalna naprawa na pewno nie kosztowalaby 17k zl. No ale kazdy robi jak uwaza. Szoszon naprawil silnik ze swojego auta i jest zadowolony, a to najwazniejsze. W przypadku zakupu i wszczepienia uzywki bylby pewnie troche mniej zadowolony :-)

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Nie przesadzaj. W przypadku kolizji silnika to może sie i zgodze na jego przeszczep, ale dopiero po rozsądnej wycenie naprawy uszkodzonego motoru. W innym przypadku wolalbym jednak naprawę wlasnego motoru.
    Mam akurat znajomych mechaniorow, którzy nie obdzieraja ze skóry, więc potencjalna naprawa na pewno nie kosztowalaby 17k zl. No ale kazdy robi jak uwaza. Szoszon naprawil silnik ze swojego auta i jest zadowolony, a to najwazniejsze. W przypadku zakupu i wszczepienia uzywki bylby pewnie troche mniej zadowolony :-)

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Nie, nie przesadzam tylko ostrzegam bo niestety zawsze kończy się tym samym .... Czyli obiecanki cacanki a na koniec rachunek, który przygniata do ziemi a który znam z doświadczeń innych. Ja dawno temu remontowałem w moim Uno DS ( silnik 1,3 Diesel ) silnik robiłem to sam i wiem ile kosztuje czasu i pracy rozebranie silnika nawet tak małego... i tylko wymiana pierścieni z planowaniem głowicy... jeśli zlecisz komukolwiek rozebranie silnika to za to musisz zapłacić... i po co skoro po zdjęciu miski olejowej widać było rozpacz..... a zazwyczaj głowica tak obrywa, ze nawet po splanowaniu już są problem z uszczelką po kilku tys km.

    Każdy robi jak chce i to są jego pieniądze i jego auto ale niech każdy będzie tego świadomy
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  4. #33
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Oczywiscie, ze za rozbiórkę silnika musisz zapłacić. Za darmo nikt Ci tego nie zrobi, chyba ze poswiecisz swój czas i sam dokonasz rozbiórki motoru. Ale czas własny tez kosztuje.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    Czym się różni wał od korbowodu?
    @szoszon doczyściłeś monitor, bo pewnie nieźle go oplułeś ze śmiechu
    Panowie o czym wy dyskutujecie: korbowód, wał napędowy, panewki... to są podstawy budowy silnika spalinowego, nawet w mopliku... wstydźcie się

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    44
    Postów
    95
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2005
    Nie jest tak źle . Ja czasem tutaj na forum tez pytam o jakąś pierdułke która dla innych jest oczywista .
    Jest dobrze .

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Zgadzam sie ze czasem opłaca sie kupić uzywke . Ale to trzeba poprzedzic dobra diagnozą . W moim przypadku temat byłby nie opłacalny .

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.4 Multijet
    Rocznik
    2006
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Samochód oddałem na warunkach rękojmi poprzedniemu właścicielowi. Żal mi bardzo ponieważ samochód bardzo mi się podobał. Przesiadłem się na Lagune 3, w kwestii wygłuszenia trochę jej brakuje do Cromy.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 21:01
  2. [silnik] Delikatne stukanie kiedy silnik jest zimny.
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-04-2011, 01:38
  3. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 10:12
  4. [silnik] Który silnik diesla wybrać pod względem bezawaryjno
    Napisany przez ravros na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-01-2010, 13:24
  5. [silnik] silnik mimo wyłączenia kluczyka pracuje
    Napisany przez bartfly na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-03-2009, 08:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl