Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
Like Tree6lubi to!

Temat: Chip tuning  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    50
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Sam doskonale wiesz że micha człowiekowi się cieszy jak wie że w razie potrzeby ma czym przycisnąć . Tak jak pisał wcześniej TomaszR pięknie silnik się wkręca na każdym biegu.
    Dziękuję i Tobie też życzę długiej i bezawaryjnej eksploatacji.
    Dzisiaj kolejne zadanie - polerka klosza przedniego reflektora



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    U mnie w serii wyszlo troche ponad 136 KM, więc pewnie każdy ma gratisa na wstępie :-)

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    50
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Dokładnie, kiedyś czytałem o tym w motorze, nasze silniki miały na hamowni w granicach 136 KM mały bonusik od Fiata

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Z wykresu wynika że do 1700 obr moc i moment bez zmian. Różnica jest od ok 1900 obr. Czyli taki tuning jest przydatny dla tych co lubią głęboko deptać po gazie.

    A robił ktoś może taki wykres dla silnika 150 /16v? Ciekawe czy tam też fiat coś dorzucił?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    50
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    I tak miało być, bo na niższych biegach wysoka moc i moment nie są mi potrzebne, jak chcę szybko przyspieszyć w trakcie wyprzedzania to i tak robię to od 4 biegu. Sądzę że i 150-tki miały fabrycznie podbitą moc, jest tylko pytanie o ile ? Muszę poszukać tego wydania motoru zdaje się że Twój silnik też tam był.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Sorki za jakość. Zdjęcie ściągnąłem ze swojego FB. Nie chce mi się szukać oryginału. Możecie zobaczyć przykład-co garaż to inne strojenie silnika. Mój fabrycznie miał 115 KM. Wersja z Belgii. Widać jak różnią się nasze wykresy

    chip.jpg

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    50
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Wygląda tak jakby przyrost mocy i momentu był u Ciebie szybszy, choć jak tak porównuje to te przyrosty w stosunku do obrotów silnika są podobne. Pewnie też programy do strojenia silnika różne to i wykresy trochę inne. Najważniejsze jednak w tym wszystkim jest to, że samochodziki fajnie śmigają i jest ciut więcej frajdy z jazdy

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    110
    Auto
    Croma 1,9 120KM
    Rocznik
    2008
    Do tego wszystkiego temp i ciśnienie powietrza różne �� Za jakiś czas jadę wywalić EGR. Zobaczę wtedy jaka będzie różnica po hamowni. Ciekawe ile kucy padło po roku jazdy-ze mną za kółkiem.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    50
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Ha chyba ich nie gnałeś bacikiem na śmierć ?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    U mnie w automatycznej skrzyni biegi zmieniają się (na wyższy) przy ok 2300 obr . Tak więc w automacie zakres użytkowych obrotów to 1500-2300. Nie wiem czy jest sens robić taki tuning, skoro na tych wykresach znaczący przyrost mocy i momentu jest powyżej 2000.

    Czy robił ktoś w Cromie z automatem tuning w silniku 150/16V?
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 11-12-2015 o 00:16

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post

    Czy robił ktoś w Cromie z automatem tuning w silniku 150/16V?
    maciekpt robił i ciekawe jak u niego z odczuciami podczas jazdy

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Tak, ja chipowałem wersję 150 KM z automatem w Cinsofcie. Wykresy poniżej:
    Przed:
    cinsoft_przed.jpg

    Po:
    cinsoft_po.jpg

    U mnie seria wypluła 155 KM/331 Nm. Po chipie wyszło 184 KM/375 Nm. Jeździ się oczywiście dużo sprawniej. Wyższy moment jest dostępny znacznie wcześniej (przed 150 Nm przy 2 tys. obortów; po 220 Nm przy tych samych obrotach). Ogólnie moment i moc jest wyższa i dostępna szybciej. Półtora roku minęło i żadnych problemów.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    U mnie wygląda to tak:
    Croma_hamownia.jpg

    Minęło prawie 1,5 roku i też bez problemów. Samochód ładnie się zbiera i elastycznie przyśpiesza. Jest lepiej po wyczyszczeniu kolektora i wymianie wężyków gumowych na nowe.
    Też na początku nie byłem fanem jazdy powyżej 2k, 2,5k to był mój maks. Stwierdzam po czasie, że od czasu do czasu warto przecisnąć do 3 -3,3k aby go trochę przedmuchać. Odma ładnie się czyści jak turbo trochę possie.

    P.S Czerwony wykres - seria, niebieski ostateczny.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Na wykresie kolegi Czarny (przy 2000 obr) moment obrotowy rośnie z 300 Nm na 340

    Na wykresie kolegi Maciek (przy 2000 obr) moment obrotowy rośnie z 150 Nm na 220


    Coś mi tutaj nie gra. Dlaczego są aż takie różnice momentów?

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    50
    Postów
    303
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    U mnie też jest przy 2000 obr z 300 na 340 Nm, kolega maciekpt ma automatyczną skrzynię biegów i być może stąd wynika ta różnica.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Chip tuning
    Napisany przez salem-kosmetyka na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-03-2015, 22:41
  2. chip tuning BRAVO I - ktoś używa?
    Napisany przez jarkoo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 20-11-2014, 22:16
  3. chip tuning ?
    Napisany przez Mariusz_91 na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-06-2014, 14:35
  4. Chip tuning
    Napisany przez grzeziu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-04-2012, 20:20
  5. Strada chip tuning
    Napisany przez kemustek na forum Ritmo, Strada
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-01-2009, 22:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

forum chiptuning fiat croma

croma 1.9 120 chip tuning

fiat croma 1.9 120 chip

Fiat Croma 1.9 multi chip tuning opinie

chip fiat croma

tuning fiat croma

fiat croma 1.9 jtd 120 km chip

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl