Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998

    Seicento 900 kopci na biało

    Witam
    W moim aucie, które kupiłem kilka miesięcy temu pojawił się problem, iż kopci na luzie i na biegu po dodaniu gazu na biało. Nie kopci niby całkowicie tylko tak chwilowo, do tego mam problemy z rozruchem auta na zimnym silniku oraz nierównomiernie pracuje na wolnych obrotach (na zimnym) na ciepłym problem znika. Auto zasilane jest gazem LPG i odpalam normalnie na LPG i jeżdżę cały czas na LPG, choć raz na te 2000 km przepędzam trochę na benzynie go. Co to może być?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Aha byłbym zapomniał przebieg tego auta to 163000 km rok produkcji 98 i na gazie zrobione około 30-40000 km jeśli to w czymś pomoże



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Zapewne skończyła żywot uszczelka głowicy.
    Płynu chłodzącego nie ubywa?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    No tak jakby ubywa tylko, że ja jeżdżę na wodzie w aktualnej chwili i jej jakby zawsze te parę ml ubywa. Płyn zamiaruję zalać na zimę dopiero albo jak się okaże, że to uszczelka to od razu wleję.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    No to wszystko jasne-masz do wymiany na 100% uszczelkę głowicy.
    Przy okazji oddaj głowicę do regeneracji i wymień uszczelniacze zaworowe.
    Raczej nie warto tego odwlekać.
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 19-08-2016 o 11:19

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał andrzejmc Zobacz post
    No to wszystko jasne-masz do wymiany na 100% uszczelkę głowicy.
    Przy okazji oddaj głowicę do regeneracji i wymień uszczelniacze zaworowe.
    Raczej nie warto tego odwlekać.
    A jakie będą orientacyjne koszty zrobienia tego wszystkiego orientujesz się może?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Orientacyjny całkowity koszt w zakładzie to ok.400-500 zł.
    Koszt samego zestawu uszczelek 110-120 zł +regeneracja i planowanie głowicy(sam nie zrobisz ok.150-200 zł).
    Doliczyć też trzeba koszty wymiany oleju i płynu chłodzącego.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał andrzejmc Zobacz post
    Orientacyjny całkowity koszt w zakładzie to ok.400-500 zł.
    Koszt samego zestawu uszczelek 110-120 zł +regeneracja i planowanie głowicy(sam nie zrobisz ok.150-200 zł).
    Doliczyć też trzeba koszty wymiany oleju i płynu chłodzącego.
    A i byłbym zapomniał zapytać ile trwać może to wszystko bo nie ukrywam, że auto jest mi bardzo potrzebne.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Zazwyczaj 1 dzień maksymalnie 2 dni.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Aha okey i zaraz dodam jak się uda zdjęcie wam jak wygląda korek oleju w moim aucie po odkręceniu oraz jak teraz go lekko przepiłowałem na luzie gazem do podłogi to ciutek kopcił ale i wywalił wodę z wydechu, czyżby wilgoć zalegała?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    IMG_20160819_124050.jpgIMG_20160819_124051.jpgIMG_20160819_124054.jpg

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Coś ciemny ten płyn chłodniczy...
    Aha często na pracującym silniku i uszkodzonej uszczelce głowicy czuć ze zbiorniczka wyrównawczego spaliny.
    Dodatkowo możesz jeszcze skontrolować świece,uszczelka w 900 uszkadza się z reguły między 2 a 3 cylindrem co widać na świecach.
    Woda kapiąca z wydechu to zupełnie inna sprawa (zwróć uwagę na inne samochody) to są skropliny produktów spalania m.in wody.

    http://swiece.cba.pl/ocena_swiec.php
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 19-08-2016 o 13:21

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Świece mam nowe robiłem około 2500 km temu więc mało. Ten płyn to zwykła woda i pi wsadzeniu palca jest praktycznie czysta.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Na nowych świecach będzie lepiej widać jak przebiega spalanie w poszczególnych cylindrach więc zacząłbym od tego,druga sprawa ta pomiar ciśnienia sprężania.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    27
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Byłem dziś u mechanika z tym problemem aby sprawdził i powiedział mi, że to prawdopodobnie faktycznie jest padnięte UPG i powiedział, że koszt to 500 zł. Jak co to zrobię to i powinienem mieć spokój na jakiś czas. A i jeszcze pytanie jedno czy uszkodzona UPG może wpływać na to, że auto gorzej przyspiesza itp?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Uszkodzona instalacja LPG może mieć duży wpływ na osiągi z tego co piszesz możesz mieć zużyty parownik.


 

Podobne tematy

  1. [Seicento] Kupię maskę do seicento - jasny błękit.
    Napisany przez kodak na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-04-2015, 16:01
  2. Kupie lotka seicento ORI oraz obrotomierz seicento
    Napisany przez tomo90rbk na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-02-2014, 20:48
  3. Seicento 1.1 kopci, głośno chodzi, ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym.
    Napisany przez mmarkwoicz65 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-01-2014, 18:45
  4. kopci
    Napisany przez Whois na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 05-10-2013, 22:00
  5. Seicento POMOCY!!!Dziwne zachoawanie Seicento
    Napisany przez szkudlar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-04-2009, 13:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento kopci

Seicento 900 dymi na zimnym

fiat seicento kopci

fiat Seicento kopcenie

seicento dusi kopci na bialo

kopci na bialo lpg

seicento 900 dymi

seicento dymi na bialo

seiczento dymi

kopci seicento 900

seicento kopci i czuc olej

seceto kopsi

wymiana zbiorniczka wyrownawczego seicento kopci na bialo

Seicento 900 woda na swiecach

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl