Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998

    Seicento 900 kopci na biało

    Witam
    W moim aucie, które kupiłem kilka miesięcy temu pojawił się problem, iż kopci na luzie i na biegu po dodaniu gazu na biało. Nie kopci niby całkowicie tylko tak chwilowo, do tego mam problemy z rozruchem auta na zimnym silniku oraz nierównomiernie pracuje na wolnych obrotach (na zimnym) na ciepłym problem znika. Auto zasilane jest gazem LPG i odpalam normalnie na LPG i jeżdżę cały czas na LPG, choć raz na te 2000 km przepędzam trochę na benzynie go. Co to może być?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Aha byłbym zapomniał przebieg tego auta to 163000 km rok produkcji 98 i na gazie zrobione około 30-40000 km jeśli to w czymś pomoże



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Zapewne skończyła żywot uszczelka głowicy.
    Płynu chłodzącego nie ubywa?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    No tak jakby ubywa tylko, że ja jeżdżę na wodzie w aktualnej chwili i jej jakby zawsze te parę ml ubywa. Płyn zamiaruję zalać na zimę dopiero albo jak się okaże, że to uszczelka to od razu wleję.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    No to wszystko jasne-masz do wymiany na 100% uszczelkę głowicy.
    Przy okazji oddaj głowicę do regeneracji i wymień uszczelniacze zaworowe.
    Raczej nie warto tego odwlekać.
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 19-08-2016 o 11:19

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał andrzejmc Zobacz post
    No to wszystko jasne-masz do wymiany na 100% uszczelkę głowicy.
    Przy okazji oddaj głowicę do regeneracji i wymień uszczelniacze zaworowe.
    Raczej nie warto tego odwlekać.
    A jakie będą orientacyjne koszty zrobienia tego wszystkiego orientujesz się może?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Orientacyjny całkowity koszt w zakładzie to ok.400-500 zł.
    Koszt samego zestawu uszczelek 110-120 zł +regeneracja i planowanie głowicy(sam nie zrobisz ok.150-200 zł).
    Doliczyć też trzeba koszty wymiany oleju i płynu chłodzącego.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał andrzejmc Zobacz post
    Orientacyjny całkowity koszt w zakładzie to ok.400-500 zł.
    Koszt samego zestawu uszczelek 110-120 zł +regeneracja i planowanie głowicy(sam nie zrobisz ok.150-200 zł).
    Doliczyć też trzeba koszty wymiany oleju i płynu chłodzącego.
    A i byłbym zapomniał zapytać ile trwać może to wszystko bo nie ukrywam, że auto jest mi bardzo potrzebne.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Zazwyczaj 1 dzień maksymalnie 2 dni.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Aha okey i zaraz dodam jak się uda zdjęcie wam jak wygląda korek oleju w moim aucie po odkręceniu oraz jak teraz go lekko przepiłowałem na luzie gazem do podłogi to ciutek kopcił ale i wywalił wodę z wydechu, czyżby wilgoć zalegała?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    IMG_20160819_124050.jpgIMG_20160819_124051.jpgIMG_20160819_124054.jpg

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Coś ciemny ten płyn chłodniczy...
    Aha często na pracującym silniku i uszkodzonej uszczelce głowicy czuć ze zbiorniczka wyrównawczego spaliny.
    Dodatkowo możesz jeszcze skontrolować świece,uszczelka w 900 uszkadza się z reguły między 2 a 3 cylindrem co widać na świecach.
    Woda kapiąca z wydechu to zupełnie inna sprawa (zwróć uwagę na inne samochody) to są skropliny produktów spalania m.in wody.

    http://swiece.cba.pl/ocena_swiec.php
    Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 19-08-2016 o 13:21

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Świece mam nowe robiłem około 2500 km temu więc mało. Ten płyn to zwykła woda i pi wsadzeniu palca jest praktycznie czysta.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Na nowych świecach będzie lepiej widać jak przebiega spalanie w poszczególnych cylindrach więc zacząłbym od tego,druga sprawa ta pomiar ciśnienia sprężania.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Piotrków Tryb
    Wiek
    23
    Postów
    8
    Auto
    Seicento 900 LPG
    Rocznik
    1998
    Byłem dziś u mechanika z tym problemem aby sprawdził i powiedział mi, że to prawdopodobnie faktycznie jest padnięte UPG i powiedział, że koszt to 500 zł. Jak co to zrobię to i powinienem mieć spokój na jakiś czas. A i jeszcze pytanie jedno czy uszkodzona UPG może wpływać na to, że auto gorzej przyspiesza itp?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Uszkodzona instalacja LPG może mieć duży wpływ na osiągi z tego co piszesz możesz mieć zużyty parownik.


 

Podobne tematy

  1. [Seicento] Kupię maskę do seicento - jasny błękit.
    Napisany przez kodak na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-04-2015, 16:01
  2. Kupie lotka seicento ORI oraz obrotomierz seicento
    Napisany przez tomo90rbk na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-02-2014, 20:48
  3. Seicento 1.1 kopci, głośno chodzi, ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym.
    Napisany przez mmarkwoicz65 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-01-2014, 18:45
  4. kopci
    Napisany przez Whois na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 05-10-2013, 22:00
  5. Seicento POMOCY!!!Dziwne zachoawanie Seicento
    Napisany przez szkudlar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-04-2009, 13:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento kopci

fiat seicento kopci

seceto kopsi

seicento kopci i czuc olej

kopci seicento 900

wymiana zbiorniczka wyrownawczego seicento kopci na bialo

seiczento dymi

seicento dymi na bialo

seicento 900 dymi

kopci na bialo lpg

seicento dusi kopci na bialo

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl