Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 październik 2017
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Wiek
    51
    Postów
    8
    Auto
    Seicento (600) 1.1
    Rocznik
    06.2006
    Czy ktoś zrozumie że występuje spalane stukowe ? i dlaczego mam wyprzedzenie przy przyspieszaniu ok 30 stopni ? i to że czujnik detonacji reaguje.
    Powtarzam pytanie :skopany rozrząd ?
    Nie mam czasu kopać chyba że weznę urlop ale wtedy pójdzie w mak



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    To nie spalanie stukowe, ale jakaś awaria, spalanie stukowe, to problem nie znany ludzkości od jakiś 50 lat, taka prawda.
    I like my FIAT Cinquecento.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    32
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    To nie spalanie stukowe, ale jakaś awaria, spalanie stukowe, to problem nie znany ludzkości od jakiś 50 lat, taka prawda.
    Odsyłam np. tutaj https://www.youtube.com/watch?v=9eRJSjEx5e4 i przestań pierdzielić głupoty, że spalania stukowego nie ma! Kolego jedź to zdiagnozować do mechanika, bo przez internet nikt nie powie o co chodzi.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Co się tak rzucasz, teoretycznie występuje, ale jest rzadkie, ze względu na to, że całym układem we współczesnym silniku, reguluje komputer(Moduł), ale dopiero na platynkach, to był z tym problem, bo ci się rozjechał rozrząd, a co do zapłonu też nie miałeś pewności, a teraz zapłonem steruje, moduł, mówię tylko, że to jest już rzadkość, wiem, spalanie stukowe, może nawet silnik rozsadzić, a słyszałeś, o badaniu baromierzem, silnik benzynowy musi mieć, między 6.5 a 13 barów, bo nawet by nie był wstanie zapalać, a diesla od 13 wzwyż. To jest tak samo, jak niektórzy twierdzą, że silnik się może zapalić fizycznie, tak, że go trzeba gasić, a wiesz ilę się zapala silników, dziennie 1 silnik, na milion, dlatego mówić o zjawisku, które zachodzi tak, rzadko, to jakiś żart, gdy osiąga silnik, ciśnienie, zakładane, przez producenta to jest ok., np. moje cc700, ma dwa cylindry, i ma według książki, od 7 do 10 barów, z tym, że nie może być np. na jednym 8 a na drugim 10, bo różnica, do 0.5 bara, a więc może być, np. 8 na 1 cyl. i 8.5 na drugim, i jest to normalanie jeszcze, silnik spalinowy to jest cwany silnik i dobry. Ale oczywiście dla każdego silnika jest trochę inaczej, 4 cylindrowy silnik jest bardzo dobry, 2 i 3 cylindrowy gorszy, bo gorzej wyważony.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 27-10-2017 o 11:16
    I like my FIAT Cinquecento.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. szukam kogoś kto wymieni silnik Seicento 2006, 1,1+lpg, woj Mazowieckie... itp
    Napisany przez zwykłyczłowiek na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-04-2017, 10:50
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-01-2017, 20:54
  3. Seicento 1.1 kat. 2001r spalanie 14l/100km
    Napisany przez nmat na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-12-2016, 13:39
  4. seicento 1.1mpi lpg duże spalanie gazu
    Napisany przez borekk17 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-11-2016, 22:04
  5. Marea - cichy stuk, coś jak spalanie detonacyjne.
    Napisany przez spawacz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 21-12-2012, 13:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik spalania stukowego seicento 1.1 gdzie jest

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl