Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    SC 1.1
    Rocznik
    1999

    Seicento 1.1 muli na zimnym silniku, po rozgrzaniu jest ok

    Witam, mam problem ze swoim bolidem. Od 2 tygodni samochód podczas przyspieszania muli nie przyspiesza, po rozgrzaniu jest ok. W ostatnim czasie wymienione świece, przewody, sonda lambda, cewki. Sprawdziłem komputerem temp jakie wyświetlają czujniki i czujnik temp cieczy jak i termistor w przepustnicy pokazały ta sama wartość. Komputer nie wyrzuca żadnych błędów. Dodatkowo załączam zrzuty ekranu programu. Dzięki za jakąkolwiek sugestie.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    • Typ Pliku: png 3.png (44.8 KB, 16 pobrań)
    • Typ Pliku: png 5.png (40.1 KB, 10 pobrań)
    • Typ Pliku: png 6.png (38.2 KB, 7 pobrań)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Zrób zrzuty na odpalonym silniku zwłaszcza podciśnienie w kolektorze ssącym. Przed odpaleniem jest w miarę -chociaż poniżej 1000hPa - pewnie był niż w tym czasie?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    SC 1.1
    Rocznik
    1999
    na odpalonym jest ok 430hPa

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    430 to według mnie troszkę za wysoko - jakaś nieszczelność w przewodzie do MAP-u? A jak obroty silnika - pokrywają się z obrotami biegu jałowego przy zamkniętej przepustnicy? Powinny być zbliżone.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    SC 1.1
    Rocznik
    1999
    Niestety z obrotami walczę od lutego jak go kupiłem. Wężyk do MAPa jest nowy bo był dziurawy to go wymieniłem. Raz jest tak ze obroty są na poziomie 900 ale na złość dzisiaj nie schodzą poniżej 1000.
    dzisiaj.png
    dzisiaj 2.png

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    SC 1.1
    Rocznik
    1999
    Dodatkowo teraz zauważyłem, że po dodaniu gazu na np 1500 , 2000 obrotów słychać jak silnik przyspiesza i zwalnia tak w kolko na poziomie 1500 to wręcz słychać jakby się dusił.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    SC 1.1
    Rocznik
    1999
    Po odpięciu klemy na 10 min problem zniknął, ale za to wywala błąd sondy która jest nowa na rozgrzanym silniku potrafi przejść w pętle otwarta.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Sonda wejdzie w pętle otwartą przy hamowaniu silnikiem i przy mocnym depnięciu w pedał przyspieszenia. Taka norma a na jałowym i po uzyskaniu zadanych wyższych obrotów powinna oscylować. Podgrzewanie sondy działa? Bezpiecznik jest od tego przy czerwonym przekaźniku nad sterownikiem (jeśli nie masz tego podwójnego przekaźnika bo też takie widywałem 1.1)

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    8
    Auto
    SC 1.1
    Rocznik
    1999
    przy dodawaniu gazu to wiem ze przechodzi w pętlę otwarta tylko zdążyło się tak, że samochód chodził na wolnych i w pewnej chwili przeszedł w pętlę otwartą i był aktywny błąd sondy lambda.

    Bezpieczniki OK


 

Podobne tematy

  1. klekotanie na zimnym silniku - sej 1.1
    Napisany przez fufel93 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-02-2018, 07:22
  2. Muli na zimnym
    Napisany przez majlosz na forum Punto II
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 02-04-2016, 16:10
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-11-2015, 20:27
  4. Silnik gaśnie i jest słaby na zimnym silniku
    Napisany przez Azanth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-09-2014, 15:40
  5. Głośne wycie na zimnym silniku Seicento 1.1
    Napisany przez rybaxx na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-03-2013, 08:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl