Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2017
    Skąd
    Jelenia Góra
    Wiek
    27
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    98

    Problem z seicento, problem ze zdiagnozowaniem

    Witam,
    Jestem nowy na forum, od jakiegoś czasu mam problem z seicento. Problem polega na tym że kiedyś seicento odpalało na dotyk i nagle z dnia na dzień, odpalenie stało się problemem w dodatku na wolnych obrotach strasznie rzuca silnikiem tak jak by mial zaraz zgasnąć ale jednak nie gaśnie, faluje góra dół. Kupiłem w tym celu kabel vag kkl i przejściówkę na 3 pin do fiata, vag kkl sprawdzony z audi a4 b5 działa świetnie, natomiast seicento Iaw SCAN wgl nie widzi wyskakuje komunikat ze Brak komunikacji z ecu, kodu ISO też nie wykrywa. Moglibyście mi powiedzieć w czym leży problem z diagnostyką ? Może to wina sterowników, potrzebuję jakiś innych ? Dodam że mam Windowsa 8.

    Edit.
    Zapomniałem napisać ze odkąd seicento zaczęło tak działać to od tego samego momentu świeci się kontrolka wtrysku.
    Ostatnio edytowane przez Takise ; 26-05-2017 o 21:00



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Takise Zobacz post
    od tego samego momentu świeci się kontrolka wtrysku
    To nie jest kontrolka wtrysku, to znaczy nie tylko. Jej świecenie po uruchomieniu silnika jest odpowiednikiem "Engine Check" w samochodach innych producentów.

    Problem z silnikiem proponuję rozwiązać metodami tradycyjnymi, czyli sprawdzić iskrę na świecach, wtrysk paliwa itd.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2017
    Skąd
    Jelenia Góra
    Wiek
    27
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    98
    No to mój błąd, świeci się kontrolka check engine a nie wtrysku.
    Kable nie maja przebicia sprawdzałem, wszystko jest ok.
    Z komputerem nie mogę sie połączyć bo wyskakuje "brak komunikacji z ECU".
    Przekładalem z innego seicento czujnik położenia przepustnicy i bez zmian.
    Silnik krokowy też i bez zmian.
    Zauważyłem ze samochód jest tak jal by przylewany paliwem i wtedy mu spadają obroty tak jak by do zera, gdy słychać takie wtrysniecie paliwa to właśnie wtedy samochód zostaje przylany paliwem,jeżeli zegne przewód paliwa, i wtrysk nie wtryskuje paliwa to silnik zaczyna działać idealnie jak przed usterka ale z powodu braku paliwa gaśnie
    To sam9 jest po odłączeniu całkowitym czujnika położenia przepustnicy, silnik sie uspokaja i działa normalnie.
    Jeżeli odepne węża od podcisnienia to też samochód sie uspokaja (ten czujnik ciśnienia co jest koło ecu tez zmieniałem i zadna różnica).

    Na moje oko cos sie stalo z dawkowaniem paliwa dodam ze po odpieciu silnika krokowego nie ma żadnej reakcji jak go podłącze to też nie reaguje.


 

Podobne tematy

  1. Seicento 1,1 MPI - problem z rozruchem
    Napisany przez tek7 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-01-2017, 23:01
  2. seicento 1,1 problem
    Napisany przez wahu12 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-11-2012, 13:44
  3. Fiat Brava - Problem ze zdiagnozowaniem Fiat Ecu Scan
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-04-2012, 19:11
  4. Seicento mały problem
    Napisany przez DaMo na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-10-2011, 11:11
  5. Problem z Seicento
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-07-2009, 11:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437problem-z-seicento-problem-ze-zdiagnozowaniem-36777

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl