Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Problem Seicento 1.1 spi duże obroty.
Witam serdecznie. Mam problem z moim Seicento dużo tematów już o czytałem robiłem i lipa.
Uszczelka pod dolotem wymieniona.
Przepustnica wymieniona wyczysczona.
Silnik krokowy czyszczony nic nie dało wymiana nic nie dała.
Czujnik położenia przepustnicy wymieniony nic.
Map sensor drugi wrzucony też nic nie dało.
Przewody sprawdzane nie ma lewego luftu.
Ssanie też dość długo chodzi a z rana teraz jest cieplej więc powinno krótko raczej chodzić.
Obroty 1500-1800 ciągle czasami się zdarza że zaczyna jakby falować tak góra dół góra dół.
I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny problem i może podpowie mi co może być lub jest tego przyczyną bardzo proszę o pomoc
Moje auto seiko 1.1 spi 1999r
Ostatnio edytowane przez Piotrek1198 ; 28-03-2022 o 21:10 Powód: Dodanie informacji o kolektorze ssacym
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Jeśli masz podwyższone obroty to wskazuje na nieszczelność w okładzie dolotowym pod przepustnicą ale to nie tylko uszczelnienie przepustnicy ale i kolektora ssącego który masz zewnętrzny a nie jak w silniku 0.9 szczątkowy. Twój kolektor posiada uszczelki. Tak samo przewód do MAP-u taki gumowy wężyk a MAP jest na jednej ze śrub przy sterowniku silnika. Wypadałoby podpiąć komputer i odczytać parametry podciśnienia w kolektorze ssącym. Dużo by to podpowiedziało. Takie objawy są od razu jak piszesz na zimnym silniku więc sondę lambda raczej można wyeliminować chociaż ona ma udział w spalaniu po rozgrzaniu silnika. Inna sprawa to podpięcie wężyków cienkiego z odmy oraz z Evapu do przepustnicy. Zdarza się że można pomylić ich kolejność, króćce takie same a jeden jest kryzowany wewnątrz (ten z odmy ma mniejszy przelot i jak da się go zamiast tego z evapu( taki z niebieską rurką) to obroty będą właśnie podwyższone. Kolejność jest taka że ten z evapu powinien być powyżej tego od odmy. Sprawdź to.
-
Nowy klubowicz
Właśnie wężyk od evapu mam powyżej tego od odmy więc jest dobrze. Uszczelka dolotu nowa jeszcze po wypłacie kupie nowe uszczelki pod przepustnice. Jest jeszcze takie coś ze jak ten gumowy wężyk od Map sensora ściągnę z niego to samochód nagle działa jak złoto dobre obroty i wszystko a jak tylko go spowrotem założę wracaja obroty
-
Klubowicz
Podłącz kompa pod auto i zobacz jego parametry i będziesz wiedział co jest przyczyną podwyższonych obrotów.
Podobne tematy
-
Napisany przez krzysiek#79 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 04-03-2017, 19:50
-
Napisany przez snower na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 01-11-2015, 21:19
-
Napisany przez spaf_antynazi na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 04-11-2014, 14:11
-
Napisany przez prezesek20 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 17-06-2014, 21:29
-
Napisany przez piekn18 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 21-09-2009, 17:42
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:11.
W sieci od 2007 roku.