Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2022
    Skąd
    Ciechocinek
    Wiek
    23
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 1.1SPI
    Rocznik
    1999

    Problem Seicento 1.1 spi duże obroty.

    Witam serdecznie. Mam problem z moim Seicento dużo tematów już o czytałem robiłem i lipa.
    Uszczelka pod dolotem wymieniona.
    Przepustnica wymieniona wyczysczona.
    Silnik krokowy czyszczony nic nie dało wymiana nic nie dała.
    Czujnik położenia przepustnicy wymieniony nic.
    Map sensor drugi wrzucony też nic nie dało.
    Przewody sprawdzane nie ma lewego luftu.
    Ssanie też dość długo chodzi a z rana teraz jest cieplej więc powinno krótko raczej chodzić.
    Obroty 1500-1800 ciągle czasami się zdarza że zaczyna jakby falować tak góra dół góra dół.
    I teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny problem i może podpowie mi co może być lub jest tego przyczyną bardzo proszę o pomoc
    Moje auto seiko 1.1 spi 1999r
    Ostatnio edytowane przez Piotrek1198 ; 28-03-2022 o 21:10 Powód: Dodanie informacji o kolektorze ssacym



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    334
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G 16SZR , Astra G 14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Jeśli masz podwyższone obroty to wskazuje na nieszczelność w okładzie dolotowym pod przepustnicą ale to nie tylko uszczelnienie przepustnicy ale i kolektora ssącego który masz zewnętrzny a nie jak w silniku 0.9 szczątkowy. Twój kolektor posiada uszczelki. Tak samo przewód do MAP-u taki gumowy wężyk a MAP jest na jednej ze śrub przy sterowniku silnika. Wypadałoby podpiąć komputer i odczytać parametry podciśnienia w kolektorze ssącym. Dużo by to podpowiedziało. Takie objawy są od razu jak piszesz na zimnym silniku więc sondę lambda raczej można wyeliminować chociaż ona ma udział w spalaniu po rozgrzaniu silnika. Inna sprawa to podpięcie wężyków cienkiego z odmy oraz z Evapu do przepustnicy. Zdarza się że można pomylić ich kolejność, króćce takie same a jeden jest kryzowany wewnątrz (ten z odmy ma mniejszy przelot i jak da się go zamiast tego z evapu( taki z niebieską rurką) to obroty będą właśnie podwyższone. Kolejność jest taka że ten z evapu powinien być powyżej tego od odmy. Sprawdź to.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2022
    Skąd
    Ciechocinek
    Wiek
    23
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 1.1SPI
    Rocznik
    1999
    Właśnie wężyk od evapu mam powyżej tego od odmy więc jest dobrze. Uszczelka dolotu nowa jeszcze po wypłacie kupie nowe uszczelki pod przepustnice. Jest jeszcze takie coś ze jak ten gumowy wężyk od Map sensora ściągnę z niego to samochód nagle działa jak złoto dobre obroty i wszystko a jak tylko go spowrotem założę wracaja obroty

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    318
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Podłącz kompa pod auto i zobacz jego parametry i będziesz wiedział co jest przyczyną podwyższonych obrotów.


 

Podobne tematy

  1. Seicento 899 skaczące obroty
    Napisany przez krzysiek#79 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-03-2017, 19:50
  2. Fiat seicento 900 WYSOKIE OBROTY!
    Napisany przez snower na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-11-2015, 21:19
  3. Seicento 900 Pływające/Wysokie obroty
    Napisany przez spaf_antynazi na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-11-2014, 14:11
  4. Wysokie obroty na jalowym Seicento 1.1
    Napisany przez prezesek20 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-06-2014, 21:29
  5. Skaczące obroty w seicento 1.1 SPI
    Napisany przez piekn18 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-09-2009, 17:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl