Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Nie odpala, brak iskry, cyka przekaźnik pompo seicento 1.1
Może ktoś podpowie gdzie szukać problemu. Pacjent to seicento 1.1
Zaczęło się od nierównej pracy silnika, sprawdzona kompresja i do wymiany były pierścienie z tłokami na 3 i 4 cylindrze. Wszystko poskładane do kupy, na nowym rozrządzie, ale iskry brak, na dodatek po przekręceniu stacyjki cyka bez przerwy przekaźnik pompy. Przypuszczam że całkowity brak iskry i cykający przekaźnik mają wspólne źródło problemu tylko gdzie go szukać ?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
jaki to silnik mpi czy spi?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
w mpi lubią sterowniki silnika siadać
-
Nowy klubowicz
jest to spi
Biorę nawet poprawkę że może jednak rozrząd źle ustawiony, mimo że trzy razy sprawdzałem, ale nawet gdyby było źle to iskra i tak raczej być powinna. I do tego ten wspomniany wcześniej przekaźnik pompy co cyka jak seria z karabinu. a wcześniej wszystko było ok.
-
Posprawdzaj mas zwłaszcza te dla sterownika. Właśnie to sterownik kluczuje przekaźniki masą. Jeśli masz dwa przekaźniki (czerwony i czarny) mozesz podmienić na taki sam z kabiny na próbę.
Po zamontowaniu rozrządu dobrze ustawiłeś czujnik położenia wału? Jeśli nie podaje sygnału to nie będzie iskry no i chyba nie będzie też załaczenia przekaźnika bo sterownik jeśli przekręcisz kluczyk to przez kilka sekund załącza przekaźnik następnie wyłacza i załacza ponownie w chwili otrzymania sygnału z czujnika że silnik jest odpalany - takie zabezpieczenie. Jak widzisz wszystko jest połaczone
-
Nowy klubowicz
Masy sprawdziłem w pierwszej kolejności, przekaźniki też były zamienione. Co do czujnika wału to wcale nie był on demontowany, bo wymiana rozrządu tego przecież nie wymaga. A jeżeli nawet to raczej i tak ze względu na jego konstrukcję mocowania nie da się go inaczej ustawić, więc o jakim ustawieniu jego piszesz?
-
Wszystkie masy posprawdzane? Dla sterownika we wtyku powinny myć masy na pinie 17 i 34 rozpiske znajdziesz pewnie na forum. Co do czujnika to faktycznie nie trzeba demontować pomyliłem z SC 900 jak zmieniałem pasek i jak wymieniałem rozrząd w pandzie (ten sam silnik) to demontowałem ale chyba też nie musiałem ale posiłkowałem się książką typu "sam naprawiam" a tam napisano żeby zdemontować Może coś z immo Fiat code (jeśli posiadasz) Tam elektronika blokuje zapłon i wtrysk
Podobne tematy
-
Napisany przez jajacek na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 19-10-2018, 22:03
-
Napisany przez wwart na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 10-02-2016, 22:01
-
Napisany przez silwestr_1704 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 65
Ostatni post: 23-07-2012, 23:04
-
Napisany przez Albi0404 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 29-08-2011, 13:59
-
Napisany przez Kaja29 na forum Uno
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 06-10-2009, 17:59
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
brak iskry seicento 1.1
,
czy zle ustawiony rozrzad w seicento bedzie brak iskry
,
seicento nie odpala brak iskry
,
seicento brak iskry
,
brak iskry nie odpala sterownik
,
seicento 1.1 brak iskry
,
seicento code nie odpala brak iskry
,
brak iskry seicento
,
brak iskry w seicento 1.1
,
cinquecento brak iskry
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:51.
W sieci od 2007 roku.