Robi się ciekawie.Napisał wojo985
Warto zapamiętać.
Zgadza się.Napisał wojo985
I trochę mnie zaniepokoiło, że nic z tyłu nie ma na klapie, jakby nie do końca był "nowy fabrycznie".
http://otomoto.pl/fiat-cinquecento-1...-C7907168.html
Robi się ciekawie.Napisał wojo985
Warto zapamiętać.
Zgadza się.Napisał wojo985
I trochę mnie zaniepokoiło, że nic z tyłu nie ma na klapie, jakby nie do końca był "nowy fabrycznie".
http://otomoto.pl/fiat-cinquecento-1...-C7907168.html
Na pewno coś było z przodem robione. Na 2-gim zdjęciu widać ,że zderzak z przodu nie jest dopasowany, pozatym brakują na nim plastiku. W środku tapicerka i deską są ze sportinga.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Zastanawiam się nad nim.
Tylko jak się wgłębiam w te zdjęcia i opis, to coraz mniej mi się podoba.
To jest ciekawe:
Dodatkowe informacje:
- serwisowany w ASO, kupiony w polskim salonie, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce.
Nie mówię, że nie napisał prawdy, ale mam pewne wątpliwości.
Szukam dalej.
Jak masz nie daleko od siebie to jedź i pooglądaj go dokładnie. Ciekawi mnie jeszcze ile ma przebiegu bo tego nie napisali
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
a powiedzcie mi ... czy wszystkie sportingi miały czerwone pasy??
swego czasu modne było 'upodabnianie' innych wersji do sportinga. ale mało komu się chciało przekładać pasy. czy można się zatem kierować tym jako 'jakimś' wyznacznikiem sportinga ??
MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!
Tak. Wszystkie CC sporting miały czerwone pasy oraz kierownicę i lewarek ze skóry
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Wczoraj wieczorem został sprzedany.Napisał wojo985
Przebieg 128000 km.
Cena, taka jak wystawiony.
Zauważyłem, że ładne CC ida odrazu. Popyt na to auto zaskakuje mnie
Ja znalazłem na otomoto.pl dwa dosyć fajne CC 900tki, po weekendzie wybiore sie je obejrzeć bo obydwa stoją w tej samej miejscowości.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Wiem, że częstym problemem w samochodach (nie wszystkich), jest ogrzewanie.
Jak sprawa przedstawia się w CC?
Czy dobrze dmucha np., na przednią szybę, czy są jakieś problemy z nagrzewnicą, ze szczelnością układu itp.?
Szczerze mówiąc to ja w ani jednym nie miałem problemu z układem chłodzenia czy ogrzewaniem. Szybko się grzał, dmuchało całkiem przyzwoicie.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
Ja też nigdy nie miałem problemu, ani z chłodzeniem, ani z ogrzewaniem. Jedyne co to w zimie trochę wolniej się nagrzewał, ale tak jest w sumie w każdym samochodzie.
Wiem, że niektórzy demontują zderzaki w celu pomalowania ich na kolor nadwozia.
Czy jest problem z demontażem zderzaków?
Czy jest dużo zachodu przy tym?
Które elementy są ocynkowane?Napisał sylas
Czy każdy model i rocznik miał ocynk, czy tylko jakaś konkretna partia?
U siebie kiedyś demontowałem tylny zderzak, nie było z tym żadnego problemu, chyba 5 śrub było, w nadkolach, dwie odkręcało się od bagażnika w otworze karoserii i jedna na dole w na wsporniku. Nie wiek jak z przednim, ale podejrzewam, że też nie powinno być problemu.
z przodu też nie ma dużo odkręcania. jedynie to jeśli są przerdzewiałe śruby to moze być z nimi problem ale zawsze można je ściąć i potem złożyć na nowych
ocynkowane były wszystkie z tego co wiem.
wybrane (newralgiczne) elementy (jak belki itd) dwustronnie (nie mam teraz pod ręką książki to nie powiem dokładnie które części) a cała reszta budy jednostronnie (w każdym razie, zadbany cienki nie powinien być bardzo zjedzony)
na ten przykład mój (rocznik '95, całe życie pod chmurką) ma tylko trochę purchli na podszybiu przednim, na prawym błotniku i lekko progi (na rancie zewnętrznym od góry tam gdzie najbardzizej narażone na obtarcia eksploatacyjne).... więcej grzechów teraz nie pamiętam
MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!
Moja ciocia ma CC z92r. stoi też pod chmurką i nie ma na nim ani grama rdzy. W zeszłym roku faktycznie wyszło na podszybiu trochę ale lekka konserwacja i po problemie. Zadbany CC nie powinien mieć rdzy.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM