Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 52
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Na co zwrócić uwagę kupując CC 900?

    Ktoś może z Was ma jakieś złote rady na co zwrócić uwagę?
    Każde auto ma jakieś newralgiczne punkty, jakie są w przypadku CC?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    miszko, przyznaj sie, zmieniasz uno??
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Nie Uniacz jeździ ok. Chociaż korozja ostatnio się zadomowiła i widać ją na drzwiach. Zapewne progi też nie są super.
    Przydałoby się je zrobić, ale tak ogólnie to śmiga.

    A CC to taki do dojezdzania do pracy dla narzeczonej. Teraz śmigamy Unem, ale CC dałbym jej
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    89
    Auto
    Marea 1,9 JTD, Ford mondeo MK2, 2.0 LPG GHIA
    Podpinam się pod te pytanie... mam dokładnie ten sam problem co miszko (tyle że dla żonci)

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    86
    Auto
    Skoda Favorit 1.3 i /F/I/A/T/ Palio 1.6 16v
    miszko, to kto temperą jeździ???

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2009
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    41
    Auto
    Poszukiwany .... :)
    Cytat Napisał miszko
    Ktoś może z Was ma jakieś złote rady na co zwrócić uwagę?
    Sam z chęcią bym poczytał o tym modelu, ale nikt nic sensownego nie napisał.
    Przydało by się kilka wskazówek, które by pomogły w ocenie nabywanego samochodu.

    Chciałbym się dowiedzieć od Was, czy znaczna jest różnica między silnikami 700, a 900?
    Chodzi mi o osiągi, czy są jakieś duże różnice między nimi? Też o awaryjność?
    I ważna rzecz, jaki silnik jest preferowany przez Was?

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zdecydowanie 900tka!
    700tka ma 2 cylidnry, 4 biegową skrzynię biegów oraz gaźniki. Starsze modele CC miały gaźniki Webera (o wiele lepsze), zaś nowsze koreańskie wynalazki, które nie były udane dodatkowo doszedł katalizator, który przytkał ten silnik.

    900tka, ma 4 cylindry i 5 biegową skrzynię. Tu już nie ma gaźnika, a jest pojedyńczy wtrysk. Kultura pracy jest zdecydowanie lepsza w tym silniku.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2009
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    41
    Auto
    Poszukiwany .... :)
    Cytat Napisał miszko
    Zdecydowanie 900tka!
    (...)900tka, ma 4 cylindry i 5 biegową skrzynię
    (...)Kultura pracy jest zdecydowanie lepsza w tym silniku.
    Oto mi chodziło.
    Rzeczowa odpowiedź zawarta w "dwóch" zdaniach.

    Jak jest montowany przedni błotnik?
    Na wkręty, czy jest zgrzewany?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    86
    Auto
    Skoda Favorit 1.3 i /F/I/A/T/ Palio 1.6 16v
    miszko, nie koniecznie... pierwsze 900 tki też były gaźnikowe...

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2009
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    41
    Auto
    Poszukiwany .... :)
    Cytat Napisał gawor06
    (...)pierwsze 900 tki też były gaźnikowe...
    Teraz napisałeś ciekawostkę.
    Czyli bez względu na zapewnienia sprzedającego, że silnik jest suchy, należy podnieść maskę i sprawdzić, co pod nią siedzi?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    86
    Auto
    Skoda Favorit 1.3 i /F/I/A/T/ Palio 1.6 16v
    dokładnie... proszę bardzo 900tka a ma cięgno ssania... spójrzcie na zdjęcie... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8057370 i kolejna http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8094663

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    (...)pierwsze 900 tki też były gaźnikowe...
    Były, były "gaźnikowe wersje". pierwsze nawet miały trochę większą pojemność dok. 903ccm ale później ją zmniejszono.

    [size=2][ Dodano: 2009-03-26, 16:50 ][/size]
    Cytat Napisał MEDION
    Jak jest montowany przedni błotnik?
    Na wkręty, czy jest zgrzewany?
    Jest skręcany.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    tak jak koledzy radzą - zdecydowanie 900. Sam mam 704 i więcej takiego silnika bym nie kupił
    Niektórzy może i krzyczą, że to nie maluch bo ma hydrauliczne popychacze itd.... ale nie oszukujmy się, połowa części silnika jest współwymienna z maluchem i między tym silnikiem, a jednostce z malacza jest mniejwięcej taka różnica jak między dużym fiatem, a polonezem ;P

    a zwrócić uwagę....
    nie powinno być za wiele purchli, o dużej rdzy nie mówię - cienki jest ocynkowany (generalnie jednostronnie ale jednak)
    powiedzmy, że jak już to może byc troszke tylko na podszybiach (przód i tył), przy zamku bagarznika i przy mocowaniu wycieraczek. inne mogą sugerować byłe naprawy blacharskie (generalnie, bo wiadomo, że nie w 100% przypadków)
    progi np. powinny być całe

    szyby - należy sprawdzić czy są orginalne (czy numery się zgadzają)

    na reflektorach niezgodność numerów nie musi świadczyć o stłuczce - odbłyśniki potrafią się czasami odkleić, a łatwiej wymienić całą lampę, niż naprawiać.

    powinny być 2 kluczyki! jeden większy (u mnie brązowy) i jeden troszkę mniejszy (u mnie niebieski) - cienki ma immobilajzer. mniejszy kluczyk jest do użytku bieżącego, większy to kluczyk matka - do kodowania (np. przy dorabianiu kluczyka) [+ kluczyk taki malutki do wlewu paliwa]

    warto sprawdzić, jak działa tylna wycieraczka - u mnie np. nie zbiera z całego zakresu, bo źle dolega do szyby. może nie jest to duży problem, ale istotny punkt przy negocjowaniu ceny
    podobnie z przednimi wycieraczkami. jak szyba jest 'tylko trochę mokra' to nieraz nie mają wycieraczki siły się poruszać. a powinny płynnie chodzić.

    sprawdzić, czy wentylator się załącza. najczęściej będzie przecież jeszcze fabryczny, a po tylu latach lubi to wszystko skorodować i może nie działać.

    to w sumie tyle co mim przychodzi na myśl na ten czas.
    ale ogólnie polecam CC bo to bardzo sympatyczne autko; idzie się w nim zakochać
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2009
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    41
    Auto
    Poszukiwany .... :)
    Cytat Napisał sylas
    progi np. powinny być całe
    szyby - należy sprawdzić czy są orginalne (czy numery się zgadzają)
    na reflektorach niezgodność numerów nie musi świadczyć o stłuczce - odbłyśniki potrafią się czasami odkleić, a łatwiej wymienić całą lampę, niż naprawiać.
    powinny być 2 kluczyki!
    Bardzo interesujące rzeczy poruszyłeś i napisałeś. Dziękuję.


    Mam pytanie odnośnie drobnego szczegółu. Klapa tylna.
    Czy powinny być na niej emblematy, czy zdarzało się, że fabrycznie ich nie było?
    O ten model mi chodzi.
    http://photos01.otomoto.pl/photos/or...C7907168_4.jpg

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał sylas
    (...)powinny być 2 kluczyki! jeden większy (u mnie brązowy) i jeden troszkę mniejszy (u mnie niebieski) - cienki ma immobilajzer. mniejszy kluczyk jest do użytku bieżącego, większy to kluczyk matka - do kodowania (np. przy dorabianiu kluczyka) [+ kluczyk taki malutki do wlewu paliwa(...)
    W Cinquecento imobiliser był opcjonalny, więc rzadkością będą dwa różne klucze tak jak u Kolegi. Skoro ma osobny kluczyk do wlewu, to znaczy że nie jest on oryginlany bo w oryginale klucz jest taki sam do zamków, stycyjki i korka wlewu paliwa.

    [size=2][ Dodano: 2009-03-27, 13:13 ][/size]
    Cytat Napisał MEDION
    Mam pytanie odnośnie drobnego szczegółu. Klapa tylna.
    Czy powinny być na niej emblematy, czy zdarzało się, że fabrycznie ich nie było?
    O ten model mi chodzi.
    http://photos01.otomoto.pl/photos/or...C7907168_4.jpg
    Emblematy miał każdy egzemplarz wyjeżdzający z fabryki. To zdjęcie, które posłałeś to było CC sporting?
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zanim kupisz auto - na co warto zwrócić uwagę?
    Napisany przez mi2849ma na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-09-2013, 12:42
  2. na co zwrócić uwagę przy zakupie sieny ?
    Napisany przez delekta87 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 09-01-2011, 20:57
  3. Fiat Stilo Abarth - chcę kupić porady na co zwrócić uwagę.
    Napisany przez raper1987 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-08-2010, 07:29
  4. Na co zwracać uwagę przy zakupie Stilo
    Napisany przez thomass15 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-08-2010, 02:22
  5. Na co zwracać uwagę przy zakupie Fiata Marea?
    Napisany przez Ghost Dog na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 17-05-2009, 22:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cinquecento 900

fiat cc 900

cinquecento 900 spalanie

cc 900 opinie

cc 900forum cinquecento 900cc 900 spalaniecinquecento 900 forumfiat cinquecento 900 opisopinie o cinquecento 900cinquecento 900 opiniefiat cinquecento 900 forumfiat cinquecento forumcc900 opinie opinie fiat cinquecento 900fiat cinquecento 900 spalaniefiat cinquecento 700 czy 900fiat cinquecento 900 usterkifiat cinquecento opinieFiat cc900fiat seicento 900 opiniefiat cinquecento 900fiat cinquecento 900 opinie
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl