Ktoś może z Was ma jakieś złote rady na co zwrócić uwagę?
Każde auto ma jakieś newralgiczne punkty, jakie są w przypadku CC?
Ktoś może z Was ma jakieś złote rady na co zwrócić uwagę?
Każde auto ma jakieś newralgiczne punkty, jakie są w przypadku CC?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
miszko, przyznaj sie, zmieniasz uno??
Nie Uniacz jeździ ok. Chociaż korozja ostatnio się zadomowiła i widać ją na drzwiach. Zapewne progi też nie są super.
Przydałoby się je zrobić, ale tak ogólnie to śmiga.
A CC to taki do dojezdzania do pracy dla narzeczonej. Teraz śmigamy Unem, ale CC dałbym jej
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Podpinam się pod te pytanie... mam dokładnie ten sam problem co miszko (tyle że dla żonci)
miszko, to kto temperą jeździ???
Sam z chęcią bym poczytał o tym modelu, ale nikt nic sensownego nie napisał.Napisał miszko
Przydało by się kilka wskazówek, które by pomogły w ocenie nabywanego samochodu.
Chciałbym się dowiedzieć od Was, czy znaczna jest różnica między silnikami 700, a 900?
Chodzi mi o osiągi, czy są jakieś duże różnice między nimi? Też o awaryjność?
I ważna rzecz, jaki silnik jest preferowany przez Was?
Zdecydowanie 900tka!
700tka ma 2 cylidnry, 4 biegową skrzynię biegów oraz gaźniki. Starsze modele CC miały gaźniki Webera (o wiele lepsze), zaś nowsze koreańskie wynalazki, które nie były udane dodatkowo doszedł katalizator, który przytkał ten silnik.
900tka, ma 4 cylindry i 5 biegową skrzynię. Tu już nie ma gaźnika, a jest pojedyńczy wtrysk. Kultura pracy jest zdecydowanie lepsza w tym silniku.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Oto mi chodziło.Napisał miszko
Rzeczowa odpowiedź zawarta w "dwóch" zdaniach.
Jak jest montowany przedni błotnik?
Na wkręty, czy jest zgrzewany?
miszko, nie koniecznie... pierwsze 900 tki też były gaźnikowe...
Teraz napisałeś ciekawostkę.Napisał gawor06
Czyli bez względu na zapewnienia sprzedającego, że silnik jest suchy, należy podnieść maskę i sprawdzić, co pod nią siedzi?
dokładnie... proszę bardzo 900tka a ma cięgno ssania... spójrzcie na zdjęcie... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8057370 i kolejna http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8094663
Były, były "gaźnikowe wersje". pierwsze nawet miały trochę większą pojemność dok. 903ccm ale później ją zmniejszono.(...)pierwsze 900 tki też były gaźnikowe...
[size=2][ Dodano: 2009-03-26, 16:50 ][/size]
Jest skręcany.Napisał MEDION
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
tak jak koledzy radzą - zdecydowanie 900. Sam mam 704 i więcej takiego silnika bym nie kupił
Niektórzy może i krzyczą, że to nie maluch bo ma hydrauliczne popychacze itd.... ale nie oszukujmy się, połowa części silnika jest współwymienna z maluchem i między tym silnikiem, a jednostce z malacza jest mniejwięcej taka różnica jak między dużym fiatem, a polonezem ;P
a zwrócić uwagę....
nie powinno być za wiele purchli, o dużej rdzy nie mówię - cienki jest ocynkowany (generalnie jednostronnie ale jednak)
powiedzmy, że jak już to może byc troszke tylko na podszybiach (przód i tył), przy zamku bagarznika i przy mocowaniu wycieraczek. inne mogą sugerować byłe naprawy blacharskie (generalnie, bo wiadomo, że nie w 100% przypadków)
progi np. powinny być całe
szyby - należy sprawdzić czy są orginalne (czy numery się zgadzają)
na reflektorach niezgodność numerów nie musi świadczyć o stłuczce - odbłyśniki potrafią się czasami odkleić, a łatwiej wymienić całą lampę, niż naprawiać.
powinny być 2 kluczyki! jeden większy (u mnie brązowy) i jeden troszkę mniejszy (u mnie niebieski) - cienki ma immobilajzer. mniejszy kluczyk jest do użytku bieżącego, większy to kluczyk matka - do kodowania (np. przy dorabianiu kluczyka) [+ kluczyk taki malutki do wlewu paliwa]
warto sprawdzić, jak działa tylna wycieraczka - u mnie np. nie zbiera z całego zakresu, bo źle dolega do szyby. może nie jest to duży problem, ale istotny punkt przy negocjowaniu ceny
podobnie z przednimi wycieraczkami. jak szyba jest 'tylko trochę mokra' to nieraz nie mają wycieraczki siły się poruszać. a powinny płynnie chodzić.
sprawdzić, czy wentylator się załącza. najczęściej będzie przecież jeszcze fabryczny, a po tylu latach lubi to wszystko skorodować i może nie działać.
to w sumie tyle co mim przychodzi na myśl na ten czas.
ale ogólnie polecam CC bo to bardzo sympatyczne autko; idzie się w nim zakochać
MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!
Bardzo interesujące rzeczy poruszyłeś i napisałeś. Dziękuję.Napisał sylas
Mam pytanie odnośnie drobnego szczegółu. Klapa tylna.
Czy powinny być na niej emblematy, czy zdarzało się, że fabrycznie ich nie było?
O ten model mi chodzi.
http://photos01.otomoto.pl/photos/or...C7907168_4.jpg
W Cinquecento imobiliser był opcjonalny, więc rzadkością będą dwa różne klucze tak jak u Kolegi. Skoro ma osobny kluczyk do wlewu, to znaczy że nie jest on oryginlany bo w oryginale klucz jest taki sam do zamków, stycyjki i korka wlewu paliwa.Napisał sylas
[size=2][ Dodano: 2009-03-27, 13:13 ][/size]
Emblematy miał każdy egzemplarz wyjeżdzający z fabryki. To zdjęcie, które posłałeś to było CC sporting?Napisał MEDION
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM