Witamy na Fiat Klub Polska
2lubi to! -
1 przez andrzejmc -
1 przez sandamiano
-
Nowy klubowicz
Cisnienie paliwa
Czy ktoś orientuje się jakie ciśnienie powinna dawać pompka paliwa i jakie wartości występują w całym układzie? Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość sprawdzenia w tym aucie tego ciśnienia paliwa. Jeżeli tak to czy ktoś mógłby napisać w które miejsce można się podpiąć z manometrem. Dziękuję za pomoc.
Ja posiadam 900
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
-
Nowy klubowicz
Kolega andrzejmc jednym kliknięciem odpowiedział na cały twój problem.Pytanie- co się dzieje z autem że potrzebujesz zmierzyć ciś. pompy???
Artura5672 pisze jak zwykle bzdury 
że ciśnienie zależy od obrotów silnika, (zgłoszony ponownie do moderatora)
Ostatnio edytowane przez wirusac ; 13-12-2017 o 06:40
Każdy ma prawo do wyrażania opinii. Jeżeli widzisz błąd, to po prostu popraw kolegę.

-
W silniku SPI ciśnienie paliwa powinno być około 1 bara +/- 0.2 bara mierząc na przewodzie paliwowym na wejściu do wtrysku. Zatem może wynosić od 0.8 bara do 1.2 bara (regulator tak jest ustawiony bo pompa oryginalna podaje ponad 2 bary - reszta mija regulator ciśnienia paliwa i wraca do zbiornika) . Podpinasz się manometrem (ja mam taki do 4 barów) jak pisałem w przewód zasilający przed przepustnicą - ten ze strzałką w stronę przepustnicy - jak patrzysz na silnik to ten bliższy Ciebie w przepustnicy
-
Nowy klubowicz
Chciałem zmierzyć ciśnienie ponieważ stara pompa padła mi,a kolega dał używaną drugą na szybko. Po podłączeniu jej i pierwszym odpaleniu odczułem zmianę w charakterystyce pracy silnika. Tak jakby pracował na wyższych obrotach. Czy to normalne? Może tak się dziać przez pewien czas?
-
Na mój chłopski rozum może tak być bo na starej pompie było coraz niższe ciśnienie i sterownik chcąc utrzymać czystość spalin dostosowywał czas wtrysku w określonych granicach tworząc tzw adaptacje do sygnału lambda. I teraz to ma w pamięci. Odepnij na kwadrans klemę akumulatora i sterownik rozpocznie naukę od nowa.
-
Nowy klubowicz
Właśnie tak zrobię
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Tylko nie wiem czy to coś pomoże przy pompie dającej większe ciśnienie niż stara
-
Pompa może być nawet z MPI i dawać 3.5 bara. Po to jest regulator ciśnienia paliwa żeby utrzymać stale około 1 bara na wtryskiwaczu.
-
Klubowicz
A ok., znam się, jak podałem, ciśnienie na gaźniku, sorry, wiadomo, że na wtryskach jest większe, ale nie gadaj, że jakiś tłuk jestem, po prostu, bardziej cenię starą motoryzację, a więc gaźnik, na gaźniku jest do 0,4 bara i, bo więcej nie potrzeba, na wtryskach jak mówicie nawet do 3.5 bara, a 0,4 mpa(megapaskal) to 4 bary, bo mam przelicznik, takie jest ciśnienie oleju, przeważnie w starych autach.
I like my FIAT Cinquecento.

Podobne tematy
-
Napisany przez adizbw11 na forum Stilo
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 15-09-2017, 15:04
-
Napisany przez Malysz na forum Stilo
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 17-10-2016, 09:05
-
Napisany przez karoldep na forum Stilo
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 08-10-2013, 15:39
-
Napisany przez hamer1992 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 30-08-2012, 17:36
-
Napisany przez RPW_2005 na forum Stilo
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 26-05-2011, 23:02
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
seicento 1.1 wtrysk nie daje paliwa e
,
seicento cisnienie pompki paliwa
,
seicento 900 cisnienie paliwa
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.

FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:20.
W sieci od 2007 roku.