Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez Artur45672

Temat: Cieńki 700-Większe ciśnienie w opnach.  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994

    Cieńki 700-Większe ciśnienie w opnach.

    Co sądzicie o pompowaniu większego ciśnienia do opon 145/70 r13, niby zalecają 2.2 a ja mam teraz tyle i wydaje mi się za mało co sądzicie o 2.5-2.6, da se radę taka oponka.
    wirusac lubi to.
    I like my FIAT Cinquecento.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    44
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Spoko da radę, max ciśnienie masz na barku opony, tylko po co? Będzie twardo i skocznie .... Szkoda zawiasu.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    No, pisze, że do 3.0 Bar na oponie, ale lipa więcej.
    I like my FIAT Cinquecento.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    44
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Chcesz ponad 3.0 pompować????!

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Nie planowałem, 2.5 bar, równo. Jak się sprawdzi, co.????
    I like my FIAT Cinquecento.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    07 lipiec 2017
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    44
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Tipo sedan 1.4
    Rocznik
    2017
    Będzie twardo ale da radę!

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    konin
    Postów
    69
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    2000
    Dostosowując się do pomysłów kol. Artura ,poposzedłem jeszcze dalej.Ponieważ jeżdże sam to pompuje po lewej stronie 2,5 bar a po prawej 2.0 bar. auto znacznie lepiej się prowadzi i jest stabilniejsze na zakrętach.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Napompowałem, przód- 2.6 bar-a, tył- 2.5 bar-a, jest twardo, dosyć.
    I like my FIAT Cinquecento.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,178
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał wirusac Zobacz post
    Dostosowując się do pomysłów kol. Artura ,poposzedłem jeszcze dalej.Ponieważ jeżdże sam to pompuje po lewej stronie 2,5 bar a po prawej 2.0 bar. auto znacznie lepiej się prowadzi i jest stabilniejsze na zakrętach.
    ?????????????????

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    23
    Postów
    6
    Auto
    seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Pracuje jako wulkanizator i osobiście nie polecam dawać więcej niż 2.2 na takie koła bo będzie się szybko zjeżdżal środek opony od przepompowania. Powyżej 16" dopiero dajemy 2.4 wzwyż

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał czarnyczarny1996 Zobacz post
    Pracuje jako wulkanizator i osobiście nie polecam dawać więcej niż 2.2 na takie koła bo będzie się szybko zjeżdżal środek opony od przepompowania. Powyżej 16" dopiero dajemy 2.4 wzwyż

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
    To jakie jest bezpieczne ciśnienie dla opony 145/70 r13 lub 155/65 r13. Jako fachowiec powinieneś wiedzieć.
    I like my FIAT Cinquecento.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2017
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    23
    Postów
    6
    Auto
    seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Najlepiej przy tej oponie trzymać się ciśnienia między 2.0 a 2.2

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Rozwiert cylindrów z 1.2 na większe tłoki
    Napisany przez adamus_13715 na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-09-2017, 22:35
  2. Większe spalanie 120 niż 150 + naprawa skrzyni.
    Napisany przez lagerloff na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 17-11-2016, 20:41
  3. większe spalanie
    Napisany przez nsu na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-09-2016, 21:35
  4. Większe spalanie.
    Napisany przez Illusion na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-09-2016, 14:42
  5. chyba większe spalanie,może ASO coś ............?
    Napisany przez halomistrz na forum Punto II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 19-08-2012, 19:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl