Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 66

Temat: bravo audio  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    może ma ktoś jeszcze inne pomyśly. lub rozwiązania lub jest zadowolony z jakiegoś swojego projektu. Piszcie jak się troch orientujecie, bo chce dokładnie sie dowiedzieć. Dzięki>>>
    BRAVO i wszystko jasne...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    u mnie to wyglada tak

    jednostka Clarion DXZ768RMP
    przod 16,5cm PC 165SX z serii ground zero Plutonium czyli :
    2WAY, ZESTAW KOMPONENTÓW
    MEMBRANA ALUMINIOWA
    JEDWANY TWEETER
    ZWROTNICA 12/12dB/Oct
    16.5cm 175/300Wrms SPL 89dB

    napedza to przedni wzmak GZ TA 2000TX czyli :
    2 x 100 Wrms @ 4 Ohm
    Filtr LP 35-150Hz
    Filtr HP 30-500Hz
    Tryb Trimode
    Wejście wysokiego poziomu

    Tyl
    2X JL AUDIO 10w 30
    napedzane 2 monoblockami HA 1.1200D z serii GZ HYDROGEN czyli :
    1 x 500 Wrms @ 4Ohm
    Regulacja fazy 0-180 stopni kanały
    BassBoost 30-80Hz 0+15dB
    Filtr LP 50-150Hz 24dB/Oct, Filtr Subsonic 8-50Hz 24dB/Oct
    wymiary 290x56x360mm

    oczywiście okablowanie , czincza jednostonno przepustowe , powiekszony alternator ( czyli silniejszy od innego fiata ) , drugi akumulator zelowy i 2 kondesatory o pojemnosci 2 faradow kazdy

    auto wytłumione przytyło po tej operacji prawie 41 Kg

    do tego wskaznik ladowania na slupku bo niestety jest to dosc prado zerne

    jak ktos ma pytania zapraszam jestem audiofilem


    o jednym trzeba pamietac car audio dostosowujemy nie do kosztow jakie posiadamy tylko do tego co chcemy uzyskac oraz jakiej muzyki najczesciej sluchamy nigdy zestaw GZ nie bedzie dobrym od odtwarzania muzyki np. jezzowej czy klasycznej itd dlugo mozna by o tym pisac lepiej sie spotkac napic i pogadac

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    popieram) a takie pierwsze pytania : jakiego rodzaju radia polecasz?? tzn jakiej firmy ( później będę dokupywał odpowiedni wzmacniacz itd)
    BRAVO i wszystko jasne...

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    lenar90, a ja sie podpytam co chcesz osiagnac w aucie jaki rodzaj dzwieku jaki rodzaj muzyki preferujesz i ktorej najczescies sluchasz mozemy od tego zaczac zakup radia to kwestia gustu podstawa dobrego decka jest wyjscie na chincza czyli nie uzywamy wyjsc na glosniki z kabelkow oszczedza to radio a w szczegolnosci koncowki mocy

    przyzwoite radio mozna juz kupic za 500 zeta moje obecnie kosztuje okolo 700 zł ( nowe ) co prawda ja za swoje zaplacilem ponad 300 euro ale to bylo rok temu wiec jesli ci nie zalezy na jakims super nowym sprzecie proponowal bym poszukac modeli z zeszlego roku

    wazne

    pamietaj zapomnij o tym ze na dobrym audio bedziesz sluchal MP3 coprawda wszystkie juz nowe odtwarzacze prawie maja ta funcje ale to zabija dzwiek utwory nagrane w MP3 sa okrojnoe i usuniete jest z nich pasmo nieslyszalne dla ludzkiego ucha co za tym idzie pliki sa "lekkie " ma to natomiast zgubny w plkyw na prawce suba gdyz mimo ze tych gdziekow nie slyszymy bas traci cala game gdzieku w przeliczeniu na prace glonika mniej sie wychyla i traci to "cieplote dziweku " ale to trzeba odczuc na wlasnych uszach puscic to samo nagranie z plyty wypalonej normalnei i prztworzyc to samo na granie na MP3 roznica jest spora
    oczywiscie utowr nagrany w MP3 i przerobiony na normalny nadal bedzie z okrojonym dzwiekiem i nic nie da przegrywanie takie

    napisz co bys chcial uzyskac w aucie i czego szukasz jaka gorna granice chcialbys przeznaczyc na sprzet i co bys chcial miec w nim zawarte a postaram sie pomoc ( mowa oczywicie o realnej gotowce mozna stworzyc dobry sprzet wcale nie dajac duzo kasy ale uprzedzam wszystkie obecne kable jakie masz seryjne w audio ida do wymiany

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    Jeśli chodzi o seryjne to wiem. Ogólnie chciałbym bardziej pod kątem basu a jeśli chodzi o moc to też bez polotów że cały samochód drga. no i co z tymi chinczami?? że niektóre radia mają takie wyjścia do wzmacniacza?? zamiast kostek i takich pierdół?? No jeśli chodzi o radio to właśnie ogólnie te JVC tak mi się trochę spodobały- coś w stylu jak na początku tematu - a inne marki jak byś do tego porównał ( radio myślę górna granica 500zł) . a ogólny koszt czy ja wiem chce kupić kawałek dobrego sprzętu który nie rozniesie auta ale też będzie umiało pokazać moc. Wole słabszej mocy a czystsze niż jakieś charczące kiespkiej jakości
    BRAVO i wszystko jasne...

  7. #36
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał lenar90
    Wole słabszej mocy a czystsze niż jakieś charczące kiespkiej jakoś
    Bdb podejście do sprawy, wkońcu nie planujesz startować w dB Drag tylko chcesz posłuchać muzyki w dobrej jakości.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    dokładnie
    BRAVO i wszystko jasne...

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    lenar90 Teraz jeszcze pytanie czy chcesz dawać wzmacniacz na wszystkie głośniki czy tylko do basu? a przód i tył podłączyć do końcówek radia? bo jeżeli głośniki mają być podłączone do radia to JVC raczej bym nie polecał. Końcówki mocy za dobre to nie są w tych radiach, przerabiałem to. Do 500zł to polecałbym Ci jakiegoś ALPINE'a bo jakość dźwięku jest naprawdę zaskakująca. Wcześniej miałem Blaupunkta i też bardzo ładnie grał a za tą sumę te radia mają już trochę fajnych bajerów. Natomiast ALPINE za tą kwotę to po prostu bardzo dobrej jakości dźwięk i najpotrzebniejsze opcje.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    Cytat Napisał Hipo
    Cytat Napisał lenar90
    Wole słabszej mocy a czystsze niż jakieś charczące kiespkiej jakoś
    Bdb podejście do sprawy, wkońcu nie planujesz startować w dB Drag tylko chcesz posłuchać muzyki w dobrej jakości.
    moment moment od kiedy slabsze glosniki garaja czystciej od mocniejszych ale nie wyskalowanych na ful power ??

    mocniejsze glosniki pobieraja wiecej pradu to taka podstawa cewka ma wiekszy kant wychylenia to po drugie to ze glosniej graja to tez prawda ale i jakosc dzwieku jest lepsza o niebo

    pok kierunkiem basu jak sobie zyczysz audio

    napeno nie bedzie to JVC tak jak juz ktos poleca np kenwwoda ok fajny sprzet tyle ze dobrej klasy to koszt powyzej twojej granicy kasowej a ja bym ci polecil clariona ( jakies zboczenie mam ) tanszy lepszy ale jak to mowia toporny niczym siekiera w desce auta http://www.allegro.pl/item576381863_...goszcz_fv.html moze i wyglad kosmiczny ale tez ciekawy dobre parametry ten model mozna znalesc od 400 zeta w sklepie dla idiotow ( za tyle byl ostatnio ) jest to model z zeszlego roku z poczatku wiec juz traci na cenie ale nie na jakosci
    ciekawa tez alternatywa byl by zakup LG LAC6710R radio o podstawowych parametrach lepszych niz JVC mankament kiepskie wyjscie po wysokiej zalecany wzmak na podlacznenie po niskiej do glosnikow przednich ale i cena kuszaca okolo 350 zeta

    przod przod mozna zaproponowac w zaleznosci co bys chcial jesli ma byc bas slyszalny i bez podlaczenia wzmaka gdyz to wystaczy co daje radio to moge zaproponowac model glosnikow z klasy GZ http://www.nokaut.pl/szukaj/165t-zero-ground.html fakt jest to starsza linia Titanium produkowana od 2007 roku natomiast w roku 2008 na europejskim finale w car audio wygraly te glosniki jako najlepsze w swojej klasie w cenie do 250 Euro pobijajac magnaty herce i inne takie tam duperele
    zwrotnica jest z kotekta pomiedzy 1-10 db jest cieply soczysty bass sam jez zreszta mialem i gralem na nich pol roku poki apaetyt nie wzrosl w miare jedzienia i nie kupilem wersji Plutonium

    na tyl bym zaproponowal na poczatku nic dlaczego ? juz pisze
    scena jest dobra wada tego ustawienia jest przeniesienie sopranow na slupki nasze fabryczne miejsca na soprany pod szyba sa kiepskie i slychac dzwiek ktory sie oddbija o szybe przednia tak wiec warto je przezucic na slupki bas moze nie powala na drzwiach ale jest wystarczajacy jak bedzie ci malo wtedy cos pomyslisz o bagazniku

    wazne podstawa dobrego dzwieku jest wytlumienie drzwi faktycznie sa jakies tam super extra maty po 10 zł ale maja jedna wade po zimie lubia sie rozklejac ja uzylem tasmy dekarskiej do wygluszenia drzwi i klapy bagaznika na to poszly 3 rolki o szerokosci 70 cm dzrzwi wytlumione od wewnatrz i zewnatrz tasma dekarska ma jeszcze jedna zalete jest elastyczna w temepraturze nawet -30 C gdzie zwykla mata po prostu peka podczas grania gdyz jest sztywna ( przetestowane )


    zanim cokolwiek kupisz dam ci jedna podstawowa rade
    przed zakupem odsluchaj sprzet jak gra czy ci odpowiada jego dzwiek barwa udaj sie do sklepu z car audio nie musisz kupowac zawracaj im pupe tak zeby ci pokazali roznice pomiedzy tym a tym modelem i sluchaj i sluchaj bo to jest wazne czy tobie bedzie odpowiadac ten dzwiek baze wyjsciowa juz znasz o jakiej warto przegladac sprzety wiec do dziela i ruszaj do sklepu sluchac jak gra wez ze soba plyte ale nie w MP3 i niech ja puszczaja na roznym sprzecie a zobaczysz roznice spora


    wiadomosc dedykuej HIPO nagralem sie na dyktafonie ty juz wiesz o co chodzi

  11. #40
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    moment moment od kiedy slabsze glosniki garaja czystciej od mocniejszych ale nie wyskalowanych na ful power ??
    czepiasz się szczegółów, nie o to chodzi żeby szyby z uszczelek wysadzać tylko żeby ładnie zagrało.

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    41
    Auto
    Brava
    Cytat Napisał Hipo
    moment moment od kiedy slabsze glosniki garaja czystciej od mocniejszych ale nie wyskalowanych na ful power ??
    czepiasz się szczegółów, nie o to chodzi żeby szyby z uszczelek wysadzać tylko żeby ładnie zagrało.
    nie czepiam sie szczegolow napisales to tak jak by glosniki 5 watowe graly lepiej ( w sesie jakosci ) niz glosniki 40 watowe

    u mie szyby nie pekaja ni buda sie nie trzesie podczas gry a to jest roznica nie staruje w drag car wiec nie potrzebuje glosnika z obudowa od pralki frani
    stawiam ja czystosc dzwieku wiec mocniejsze glosniki sa lepsze od slabszych bo slabsze po prostu prykaja prz sredniej klasie radiu ktore ma wyscie na 40 Wat no chyba ze podepniesz safari ( to takie stare radio dla niewiedzacych )

  13. #42
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Animek
    nie czepiam sie szczegolow napisales to tak jak by glosniki 5 watowe graly lepiej ( w sesie jakosci ) niz glosniki 40 watowe
    Znaczy się masz szajs w wozie a nie dobre głośniki bo przecież są inne co mają po 600W i napewno zagrają lepiej .... Animku nie przesadzaj, zupełnie nie rozumiesz mojej wypowiedzi ale na siłe chcesz coś wcisnąc od siebie i napisać. A czy znowu pomiędzy zestawem o mocy 80 a 100W RMS będzie taka drastyczna różnica ? zakladając oczywiscie że producent ten sam.

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    Cytat Napisał Animek
    Hipo napisał/a:
    Cytat:
    moment moment od kiedy slabsze glosniki garaja czystciej od mocniejszych ale nie wyskalowanych na ful power ??


    czepiasz się szczegółów, nie o to chodzi żeby szyby z uszczelek wysadzać tylko żeby ładnie zagrało.

    nie czepiam sie szczegolow napisales to tak jak by glosniki 5 watowe graly lepiej ( w sesie jakosci ) niz glosniki 40 watowe


    chodzi bardzej o to że niektóre głośniki jakiejś tam firmy mimo większej mocy nie muszą wcale czyściej grać od słabszych ale dobrze zrobionych

    przecież wiadomo że w takim porównaniu nie chodzi o różnice 800% w mocy między głośnikami
    BRAVO i wszystko jasne...

  15. #44
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    przecież wiadomo że w takim porównaniu nie chodzi o różnice 800% w mocy między głośnikami
    Najwidoczniej kolega nie zauważył takiego drobnego szczególku

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    wiesz co do tego tyłu to masz trochę racje Animek. Bo wiem z doświadczenia własnego że dopuki się czegoś nie ma to się gówno wie ( wiem to przykładowo po MZ ) mimo że się czyta i pyta i tak dalej. Dopiero jak się troche zacznie używać i będzie się wiedziało już troche to można by kupić już kawałek takiego sprzętu typu wzmacniacz czy skrzynka. No to w sumie bym się skusił na to by ( przynajmniej teraz ) podpiąć głośniki ( dwa w drzwiach) bezpośrednio do radyjka

    Cytat Napisał Animek
    na tyl bym zaproponowal na poczatku nic dlaczego ? juz pisze
    scena jest dobra wada tego ustawienia jest przeniesienie sopranow na slupki nasze fabryczne miejsca na soprany pod szyba sa kiepskie i slychac dzwiek ktory sie oddbija o szybe przednia tak wiec warto je przezucic na slupki bas moze nie powala na drzwiach ale jest wystarczajacy jak bedzie ci malo wtedy cos pomyslisz o bagazniku
    No to by w takiej sytuacji wrzucić lepsze głośniki w drzwi ( mające też trochę basowe właściwości) no a w te słupki to co włożyć?? w które dokładnie słupki -sorki że takie głupie pytania ale coś mi tu się pogmatfało ops: wyjąć te z pod szyby i w które słupki??

    Co do radia Alpine czy Blaupunkt podołają tym głośnikom dajmy na to tym z linku - na jakie parametry szczególnie patrzeć by taki skromny zestaw nie miał zupełnie słabego punktu
    BRAVO i wszystko jasne...


 

Podobne tematy

  1. [car-audio] Głośnik z tyłu
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 20-07-2010, 13:29
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 15:51
  3. [car-audio] Jak sie zdejmuje osłony na gosniki w dzwiach??
    Napisany przez czorny na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-12-2008, 23:47
  4. [car-audio] Jak zalozyc siec CAN
    Napisany przez heretyk na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-11-2008, 14:29
  5. [car-audio] Oryginalne radio Brava
    Napisany przez Krissimo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-10-2008, 07:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava audio

ramki do radia fiat bravo

jak puscic kabel do wzmacniacza punto

jak przeprowadzic kable w drzwiach fiat bravo

brava audio

jaka skrzynia do bravo

jak puscic kabel do wzmacniacza fiat marea

ile wat maja glosniki w drzwiach fiat brava

jak poprowadzic kable do subwoofera w fiat brava

ramki radiowe fiat brava

jak poprowadzic kable rca w brava

jak przeprowadzic kable rca brava

maskownica do radia fiat brava

zakup kontrolowany fiat brava 1 9 td

jak przeprowadzic kabel audio do drzwi fiat brava

intertechnik mds 08

robienie polki na glosniki w fiat bravo z mdf

dioda led dodrzwi fiata bravo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl