Witamy na Fiat Klub Polska
1lubi to! -
1 przez czapelka21
-
Nowy klubowicz
Znikający płyn chłodniczy
Przejdę szybko do sedna. Co jakiś czas muszę dolewac płynu chłodniczego. Tak średnio litr na 1000km. Co może być tego przyczyną? Wycieku żadnego nie ma, w oleju też jest ok, płyn się z nim nie miesza. Zastanawiam się czy może to być powiązane z problemami z odpalaniem mianowicie czasami musi zakręcić 3 4 razy i po odpaleniu wyleci biała chmurka z rury. W trakcie jazdy nie dymi. Przy okazji, czy w silniku 1.9 jtd 120km też odczuwacie dramatyczny brak mocy w przedziale 1000 1500 obr?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Jesli sie nie miesza to musi wyciekać/dostawać sie do silnika cudów nie ma..
Uszczelka pod glowicą zdrowa?
-
Nowy klubowicz
Żadnych nieszczelności. Przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Ze swojej strony mi powiedział że ten typ tak ma. Martwi mnie jeszcze to odpalanie. Świece zdrowe, komputer nie pokazuje błędów.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
Vajcodin
Żadnych nieszczelności. Przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Ze swojej strony mi powiedział że ten typ tak ma. Martwi mnie jeszcze to odpalanie. Świece zdrowe, komputer nie pokazuje błędów.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
obejrzyj dokladnie czy na pewno gdzies nie cieknie, dodatkowo up tester spalin w plynie, jak test bedzie pozytywny, uszczelka pod glowicą do wymiany....
-
Co do utrudnionego odpalania postow na tym forum nie brakuje.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Klubowicz
Ja też miałem ubytki płynu chłodniczego w podobnych ilościach i po wymianie rozrządu jak ręką odjął. Być może na pompie wody Ci ucieka. Ja wycieków żadnych nie umiałem zauważyć, a akurat rozrząd się zbliżał więc pomyślałem, że może to załatwi sprawę i się udało.
-
Nowy klubowicz
W sumie u mnie też się zbliża. Miejmy nadzieję że pomoże.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz
U mnie w punto 2 uciekało tylko na zimnym silniku. Okazało się że przewód gumowy od chłodnicy przechodzi w taki metalowy trójnik, a później wchodzi do bloku silnika i w tym miejscu jest gumowa okrągła uszczelka taki pierścień. Powinien być o okrągłym przekroju, ale z czasem się wyciera na płasko i puszcza wodę
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Mechanicy to gnuśne dupki, za rozbieranie i szukanie nie weźmie wiele to woli cos powiedzieć na odczepnego.
Musi gdzieś brać, albo spod pompy albo uszczelka głowicy.
[SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

Podobne tematy
-
Napisany przez arem na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 25-12-2016, 15:44
-
Napisany przez cosmo0007 na forum Linea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 01-03-2015, 11:47
-
Napisany przez oficek na forum Ulysse
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 16-05-2014, 11:10
-
Napisany przez Olex903 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 07-12-2013, 17:52
-
Napisany przez costa10 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 22-07-2009, 22:24
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:59.
W sieci od 2007 roku.