Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2020
    Skąd
    Bieruń
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 120
    Rocznik
    2007

    Zakup bravo 1.9 150km

    Cześć

    Szukam bravo w dieslu, najchętniej wersję 1.9 150km, budżet do 17k, więc myślałem nad rocznikiem 08/09. I tu moje pytanie, czy w takich pieniądzach da się kupić coś sensownego? Ogłoszeń jest sporo, ale wolę się zorientować co i jak. Ew proszę o porady na co zwracać uwagę.
    W tej wersji również były wadliwe skrzynie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    jeśli chodzi o skrzynie , to w bravo2 w dieslach nie było felernych M32 , były tylko fiatowskie ;

    1,9 150KM fajny ... byłby ,ale można zaliczyć z nim wtopę w postaci urwanych klapek kolektora , a jezeli się komuś już urwały wczesniej , to pytanie jak remont silnika został zrobiony ;
    1,9 120KM bez tych klapek jest i jest pancerny , ale skrzynie miał 5 biegowe - to wg mnie wada , ale dla innych niekoniecznie ;

    na pewno coś sensownego da się kupić w tych pieniądzach , kwestia znalezienia , to już nie najmłodsze auto , dużo aut jest z salonu pl - i czesto one właśnie nie mają dpf
    Ostatnio edytowane przez Godfrey ; 27-11-2020 o 19:22

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2020
    Skąd
    Bieruń
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 120
    Rocznik
    2007
    Właśnie coś słyszałem o tych klapach, egr oraz dpf mi nie przeszkadza, ale jakie są skutki usunięcia klap?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Miquel Zobacz post
    Właśnie coś słyszałem o tych klapach, egr oraz dpf mi nie przeszkadza, ale jakie są skutki usunięcia klap?
    po usunięciu klap niektórzy twierdzą że jest słabszy ''od dołu'' , a inni zaś nie widzą różnicy , innych skutków ubocznych nie ma ;

    ale faktem jest że po kupnie 150tki trzeba zdjąc kolektor i decyzja, albo NOWY i najlepiej zaślepic egr (bo to on syfi i zabija te klapy ) , albo wywalamy klapy z obecnego kolektora (no chyba że juz powpadały do cylindrów ) ;

    jedynym winowajcą problemu z klapami jest źle umiejscowiony i zaprojektowany egr , usunięcie egr powoduje trochę dłuższe nagrzewanie silnika , dając w zamian lepszą reakcję na gaz , po wyprogramowaniu egr w moim byłym stilo nie zauważyłem zmiany w częstotliwościach wypalania dpf .

    dpf-y w multijetach są suche , raczej bezproblemowe i nie przeszkadzają w eksploatacji auta , jeśli nie jeździmy tylko po mieście oczywiście , tylko robimy jakieś dłuższe przejazdy;

    po krótce mówiąc kiedyś 1,9 16v to był niezniszczalny silnik (miałem go też w alfie 156FL euro3) , ale ekologia go pokonała


 

Podobne tematy

  1. Zakup Ducato 2.3 Multijet 180KM czy 150KM?
    Napisany przez emil_em na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2019, 18:18
  2. Fiat bravo 1.4 150km zakup porady
    Napisany przez eusebinho na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2018, 17:06
  3. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 16:57
  4. Zakup Bravo 1.4 T 150KM + Gaz?
    Napisany przez sablazo na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-10-2015, 16:17
  5. Bravo II 1.9 JTD 150KM
    Napisany przez Illusion na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 31-07-2015, 00:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl