Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2020
    Skąd
    Bieruń
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 120
    Rocznik
    2007

    Zakup bravo 1.9 150km

    Cześć

    Szukam bravo w dieslu, najchętniej wersję 1.9 150km, budżet do 17k, więc myślałem nad rocznikiem 08/09. I tu moje pytanie, czy w takich pieniądzach da się kupić coś sensownego? Ogłoszeń jest sporo, ale wolę się zorientować co i jak. Ew proszę o porady na co zwracać uwagę.
    W tej wersji również były wadliwe skrzynie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    132
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    jeśli chodzi o skrzynie , to w bravo2 w dieslach nie było felernych M32 , były tylko fiatowskie ;

    1,9 150KM fajny ... byłby ,ale można zaliczyć z nim wtopę w postaci urwanych klapek kolektora , a jezeli się komuś już urwały wczesniej , to pytanie jak remont silnika został zrobiony ;
    1,9 120KM bez tych klapek jest i jest pancerny , ale skrzynie miał 5 biegowe - to wg mnie wada , ale dla innych niekoniecznie ;

    na pewno coś sensownego da się kupić w tych pieniądzach , kwestia znalezienia , to już nie najmłodsze auto , dużo aut jest z salonu pl - i czesto one właśnie nie mają dpf
    Ostatnio edytowane przez Godfrey ; 27-11-2020 o 18:22

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2020
    Skąd
    Bieruń
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 120
    Rocznik
    2007
    Właśnie coś słyszałem o tych klapach, egr oraz dpf mi nie przeszkadza, ale jakie są skutki usunięcia klap?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    132
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Miquel Zobacz post
    Właśnie coś słyszałem o tych klapach, egr oraz dpf mi nie przeszkadza, ale jakie są skutki usunięcia klap?
    po usunięciu klap niektórzy twierdzą że jest słabszy ''od dołu'' , a inni zaś nie widzą różnicy , innych skutków ubocznych nie ma ;

    ale faktem jest że po kupnie 150tki trzeba zdjąc kolektor i decyzja, albo NOWY i najlepiej zaślepic egr (bo to on syfi i zabija te klapy ) , albo wywalamy klapy z obecnego kolektora (no chyba że juz powpadały do cylindrów ) ;

    jedynym winowajcą problemu z klapami jest źle umiejscowiony i zaprojektowany egr , usunięcie egr powoduje trochę dłuższe nagrzewanie silnika , dając w zamian lepszą reakcję na gaz , po wyprogramowaniu egr w moim byłym stilo nie zauważyłem zmiany w częstotliwościach wypalania dpf .

    dpf-y w multijetach są suche , raczej bezproblemowe i nie przeszkadzają w eksploatacji auta , jeśli nie jeździmy tylko po mieście oczywiście , tylko robimy jakieś dłuższe przejazdy;

    po krótce mówiąc kiedyś 1,9 16v to był niezniszczalny silnik (miałem go też w alfie 156FL euro3) , ale ekologia go pokonała


 

Podobne tematy

  1. Zakup Ducato 2.3 Multijet 180KM czy 150KM?
    Napisany przez emil_em na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2019, 17:18
  2. Fiat bravo 1.4 150km zakup porady
    Napisany przez eusebinho na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2018, 16:06
  3. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 15:57
  4. Zakup Bravo 1.4 T 150KM + Gaz?
    Napisany przez sablazo na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-10-2015, 15:17
  5. Bravo II 1.9 JTD 150KM
    Napisany przez Illusion na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 30-07-2015, 23:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl