Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2010
    Skąd
    WLKP
    Postów
    36
    Auto
    Bravo II 105km
    Rocznik
    2008

    Tuleja stabilizatora

    Czesc. Wymienial juz ktoś może tuleje stabilizatora? Sprzedawca w sklepie sprzedal mi sasic 9001729 twierdzac ze bedzie pasowac.patrzac na liste aut na opakowaniu bravo II tam nie bylo. Wolałbym sie upewnic ze mam dobe kupione.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    254
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    A to nie przepadkiem do starego Bravo JTD ?

    Guma drążka stabilizatora SASIC 9001729 - Sklep iParts.pl

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2010
    Skąd
    WLKP
    Postów
    36
    Auto
    Bravo II 105km
    Rocznik
    2008
    No wlasnie wolalbym wiedziec zanim mechanik wywali starą. Sprzedawca twierdzil ze mam sie snie sugerować tym co na opakowaniu. mowil cos o srednicy drążka 22mm. moze to ktos potwierdzic?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    62
    Postów
    2,607
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    średnica 22 mm do Bravo I
    do Bravo II średnica 17 mm Tedgum 00214853

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Pozwole sobie podlaczyc sie pod temat. W przednim zawieszeniu podczas przejazdu np przez prog zwalniajacy w cos trzeszczy. Zaznaczam ze nie sa to stuki tylko trzeszczenie. Gdzies znalazlem info ze w oplu to wina wlasnie tulei stabilizatora. Czy w naszych fiatach ktos spotkal sie z taka przypadloscia i czy to tez wina tych tulei a moze czegos innego?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Nie jeden wymieniał gumy stabilizatora i dalej mu trzeszczalo. Szkoda pieniędzy, na takie zabawy. Skrzypiec może wszystko co jest metalowo-gumowe.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    Nie jeden wymieniał gumy stabilizatora i dalej mu trzeszczalo. Szkoda pieniędzy, na takie zabawy. Skrzypiec może wszystko co jest metalowo-gumowe.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Jest sens smarowania wszystkich tych elementow smarem np silikonowym?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Na chwilę pomoże, tylko musisz pamiętać, że tłuste przyciąga brud.
    Co do skrzypienie to może również skrzypiec łącznik stabilizatora (obracając się końcówka) lub oberwana tuleja w wahaczu. Warto sprawdzić czy zawieszenie jest dobrze poskrecane

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2010
    Skąd
    WLKP
    Postów
    36
    Auto
    Bravo II 105km
    Rocznik
    2008
    Dziekuje za pomoc. Zakupione tuleje zwrocilem w sklepie i zamowilem nowe.jak sie okazało mozna bylo znslezc tskie o srednicy 17mm i nawet producenta podanego na forum😉

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    47
    Postów
    302
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Wiem, że trochę poniewczasie, lecz polecam wszystkim, którzy muszą wymienić a jeszcze nie kupili gumowych, tuleje poliuretanowe czerwone z firmy Poliuretany Olkusz. Firma ma sklep internetowy,. Różnica na plus w prowadzeniu auta i trwałość poliuretanów jest znacznie większa niż tulei tradycyjnych gumowych. Ja u siebie wymieniłem wszystkie, to znaczy na podłużnym drążku stabilizatora z przodu (tam wchodzą z tego co pamiętam 2 razy po dwie), w wahaczach przednich oraz duże tuleje w belce tylnej. Różnica w prowadzeniu nieporównywalna. Jeżdżę już na nich drugi rok i nic nie skrzypi ani nie stuka. Starczają na długo. Moim zdaniem nie ma się co paprać w gumowe a potem za rok czy dwa wracać do tematu, kiedy zaczynają skrzypieć.
    Ostatnio edytowane przez vitos ; 22-12-2017 o 09:05


 

Podobne tematy

  1. Tuleja amortyzatora
    Napisany przez Adams_dg na forum Panda
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-08-2014, 12:45
  2. Tuleja giętka bravo 1.8 16v
    Napisany przez kaszatck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 12-07-2014, 02:12
  3. Tuleja tylnej belki - nakładka
    Napisany przez Stackburn na forum Punto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 24-04-2013, 13:18
  4. Tuleja giętka filtru powietrza
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-01-2011, 08:14
  5. [zawieszenie] Łożysko czy tuleja zawieszenia?
    Napisany przez tjsz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 26-11-2010, 23:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl