Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2017
    Skąd
    Tychy
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120km
    Rocznik
    2009

    Klimatyzacja - dmucha tylko gorące powietrze

    Witam
    Fiat Bravo 2009r 1.4 T-Jet 120k
    Poczytałem forum i nie znalazłem identycznego problemu

    Przy ustawieniu nadmuchu na "LO" leci chłodne powietrze takie jak jest na zewnątrz lub jeszcze zimniejsze jak włącze klimatyzację i tu jest ok.

    Kiedy podniosę temperaturę z LO na 16 stopni, z wszystkich nadmuchów leci gorące powietrze i po 5 do 10 minutach w kabinie samochodu jest za gorąco trzeba znowu przestawiać na LO żeby się nie spocić,
    dodam że kiedy ustawie max, czyli HI leci troszkę cieplejsze ale niewiele.
    tak czy inaczej na temperaturze 16 nie da się jechać bo jest za gorąco, w innym samochodzie mam ustawione 20 stopni i jest w sam raz.

    zrobiłem wstępnie taki test:
    1 zapalam samochód
    2.wciskam i przytrzymuję guziki "auto" i "mono" aż licznik zejdzie do 0
    3. puszczam przyciski i znowu jest odliczanie
    4. odliczanie zatrzymuje się na moment przy 02, po czy ustawia się na: 00 - 00 - 00
    z tego wynika że nawiewy są sprawne i to może być wada czujnika ?

    proszę o pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2016
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    59
    Auto
    Baravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał donkichot40 Zobacz post
    Witam
    Fiat Bravo 2009r 1.4 T-Jet 120k
    Poczytałem forum i nie znalazłem identycznego problemu

    Przy ustawieniu nadmuchu na "LO" leci chłodne powietrze takie jak jest na zewnątrz lub jeszcze zimniejsze jak włącze klimatyzację i tu jest ok.

    Kiedy podniosę temperaturę z LO na 16 stopni, z wszystkich nadmuchów leci gorące powietrze i po 5 do 10 minutach w kabinie samochodu jest za gorąco trzeba znowu przestawiać na LO żeby się nie spocić,
    dodam że kiedy ustawie max, czyli HI leci troszkę cieplejsze ale niewiele.
    tak czy inaczej na temperaturze 16 nie da się jechać bo jest za gorąco, w innym samochodzie mam ustawione 20 stopni i jest w sam raz.

    zrobiłem wstępnie taki test:
    1 zapalam samochód
    2.wciskam i przytrzymuję guziki "auto" i "mono" aż licznik zejdzie do 0
    3. puszczam przyciski i znowu jest odliczanie
    4. odliczanie zatrzymuje się na moment przy 02, po czy ustawia się na: 00 - 00 - 00
    z tego wynika że nawiewy są sprawne i to może być wada czujnika ?

    proszę o pomoc
    I dlatego nie chciałem climatronica Sprawdz elektronike przez obd2 i ciegiełka nawiewu

    Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2017
    Skąd
    Tychy
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120km
    Rocznik
    2009
    wszystko sprawdziłem dokładniej !

    przejechałem samochodem trasę 200km i jest tak.

    cała trasa była ustawiona na 16 stopniach. przez pierwsze 50 km leciało tylko gorące powietrze, temp w samochodzie do wytrzymania ale tylko w krótkim rękawku
    inaczej pot na czole. mniej więcej, od 50 do 150 km z wszystkich nawiewów po stronie pasażera, zaczęło nareszcie lecieć zimne ! ale po stronie kierowcy dalej gorące ! ustawienia cały czas 16/16 stopni.
    na koniec trasy znowu z wszystkich nawiewów leciało gorące.

    to jakiś koszmar nie do ogarnięcia

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    88
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    Ja też mam problem, u mnie objawia się tak że strona pasażera ma samo zimne, a ja mam samo ciepłe.
    Po przeczytaniu paru tematów na kilku forach wychodzi chyba że to któryś a aktywatorów, ale trzeba by podpiąć pod kompa bo bez tego to można zgadywać.
    W sumie teraz idzie zima to aż tak to nie jest odczuwalne, trasa też krótka to narzazie to zostawiam w spokoju, ale na wiosen trzeba będzie to ogarnąć bo też się ugotuje :/
    Najdziwniejsze że samochód kupiłem na wiosnę, całe lato klima chodziła ładnie bez zarzutu, a skiepściło się jak zacząłem używać nagrzewnicy dodatkowej PTC.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 grudzień 2017
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    38
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1,4 T Jet 120 km
    Rocznik
    2012
    Witam ,
    Mam identyczny problem. Strasznie to irytujące , jak udało się go rozwiązać ?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    44
    Postów
    44
    Auto
    kFiat Seicento, Bravo2
    Rocznik
    2000, 2010
    Sprawdz czy klspa mieszalnika sie nie zacina lub silownik, ktory tym steruje jest juz zmeczony.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Raczej na 99% albo aktywator albo dzwigienki

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    46
    Postów
    35
    Auto
    fiat Bravo
    Rocznik
    2008
    Tak jak napisał moris10. I żeby dostać się do aktywatorow trzeba zdjąć deske inaczej dostęp b. ciężki.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2017
    Skąd
    Mazowsze
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 M-jet 150
    Rocznik
    2007
    Ja dzisiaj odebrałem auto po naprawie. Strona kierowcy dmuchala na maksa ciepłem, po stronie pasażera ok.
    Problemem był ułamany kruciec mieszalnika klap nawiewu co doprowadziło do zatarcia później serwomotoru. Deska rozdzielcza do zrzucenia i wymiana na nowy

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Mastodnot Zobacz post
    Ja też mam problem, u mnie objawia się tak że strona pasażera ma samo zimne, a ja mam samo ciepłe.
    Po przeczytaniu paru tematów na kilku forach wychodzi chyba że to któryś a aktywatorów, ale trzeba by podpiąć pod kompa bo bez tego to można zgadywać.
    W sumie teraz idzie zima to aż tak to nie jest odczuwalne, trasa też krótka to narzazie to zostawiam w spokoju, ale na wiosen trzeba będzie to ogarnąć bo też się ugotuje :/
    Najdziwniejsze że samochód kupiłem na wiosnę, całe lato klima chodziła ładnie bez zarzutu, a skiepściło się jak zacząłem używać nagrzewnicy dodatkowej PTC.
    Witam,

    Mam podobny problem, tylko u mnie po włączeniu grzania (climatronic), grzeje tylko strona pasażera, od strony kierowcy oraz z tyłu zawsze leci zimne powietrze, czy komus udało rozwiązac się ten problem ? Jakie są ewentualne koszty naprawy ?

    Z góry dzięki

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    44
    Postów
    44
    Auto
    kFiat Seicento, Bravo2
    Rocznik
    2000, 2010
    Cytat Napisał Insynuator Zobacz post
    Witam,

    ...czy komus udało rozwiązac się ten problem ?
    Poczytaj temat. Jak nie zobierzesz i nie zobaczysz jaki element ulegl uszkodzeniu.
    Dzwigienki mieszalnika, rozdzielacza, a moze silownik/i.
    Cytat Napisał Insynuator Zobacz post
    Witam,

    Jakie są ewentualne koszty naprawy ?
    J/w, zalezy co trzeba wymienic i czy oddasz do ASO, mechanik lub naprawsz sam

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 grudzień 2017
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    38
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1,4 T Jet 120 km
    Rocznik
    2012
    U mnie na pewno klapka od obiegu powietrza z zewnatrz caly czas zamknieta. Szyby mi parowaly na maksa. Dostalem sie do poodszybia,otworzylem, zalokowalem i szyby juz nie paruja, ale klima nastawiona na 16 stopni i dmucha cieplem na maks. Czy te usterki moga byc powiazane ?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    46
    Postów
    35
    Auto
    fiat Bravo
    Rocznik
    2008
    Wszystko jest powiązane. U mnie też dmuchalo ciepłem od kierowcy. Uszkodzony był lewy mieszalnik a dokładnie dźwigienka. Aktywator był dobry. Co do kosztów jeśli dechę zdejmiesz sam to masz w kieszeni 500-1000zl. Jak już dobierzesz się do aktywatorów to w zależności co się popsuło. Jeśli dźwigienki to komplet kosztuje 35 zł, jeśli aktywator to każdy kosztuje ok 250 zł, a jest ich 5. Najczęściej urywają się dźwigienki. Na robotę zarezerwuj ok 2 dni.


 

Podobne tematy

  1. Stilo nawiew na 4 prawie nie dmucha
    Napisany przez cultura1227 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-06-2015, 14:52
  2. Dmucha tylko na Przednią szybe
    Napisany przez kwiecien91 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-05-2015, 11:19
  3. Klimatyzacja - na koleinach gorące powietrze
    Napisany przez smokwwa na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-05-2013, 19:25
  4. Dmucha tylko ciepłem-zero nadmuchu zimnego
    Napisany przez pytlowany1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-04-2013, 11:06
  5. [ogrzewanie] Klimatronic tylko na "LO" dmucha zimn
    Napisany przez omegarules na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-01-2011, 20:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467klimatyzacja-dmucha-tylko-gorace-powietrze-38993

aktywator klimatyzacji fiat bravo 2

jak wlaczyc test aktywatorow bravofiat bravo 2008 z klimy leci tylko cieple powietrze lewa stronafiat bravo 2 grzeje na maksa lub chlodzinjeprawidlowe maatawienie mieszalnima klap zimne cieple.powieyrzw fiat bravo 2grande punto klimatronik wieje gorace klimatronik bravo z lewej cieplo z prawej zimno klimatyzacja bravofiat bravo klimatyzacja strona pasazera grzejetest klimatyzacji fiat bravawymiana aktywatora fiat bravo 2 site:fiatklubpolska.plawaria klimatyzacji fiat bravozimne powietrze tylko na lonaprawa klimatronika fiat bravobravo 2 mieszalnik cieplaaktywator mieszalnika powietrza bravo 2klimatyzacja zaciela sie na goracym

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl