Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2014
    Skąd
    coventry
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.4 MPI
    Rocznik
    12.2007

    problem z tylnym kołem, hamulcem

    fiat bravo II 2008,
    po 5 kilku miesiącach na nowych klockach zauważyłem że starły mi się klocki w tylnym prawym kole. wymieniłem klocki i tarcze, zacisk działa poprawnie linka ręcznego też ok i wyregulowana.
    niestety koło na podnośniku nie obraca się ze swobodą tylko zatrzymuje po 1,2 okrążeniach i słychać tarcie się klocków o tarcze. drugie tylne koło obraca się dużo dużo lepiej.
    tarcza nagrzewa się podczas jazdy.
    skoro linka sprawna, zacisk odbija, klocki i tarcze nowe to co jeszcze może być nie tak? macie jakieś pomysły



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Krzywa tarcza, krzywa piasta, krzywe jarzmo, jednak obstawiam, że zacisk nie odbija. Rozebrać "do rosołu", wyczyścić, przesmarować i złożyć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Klocki luźno pracują w prowadnicach? Nawet jeśli zacisk pracuje ok to klocki włożone na siłę będą powodowały taki efekt.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    475
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Linkę ręcznego reguluje się na zdjętym kole kręcąć ręką za piastę, inaczej nie wyczujesz oporów delikatnego trzymania klocków a problemy z tylnymi zaciskami że nie odbijają to częsty przypadek.
    Zestaw naprawczy, wykręć tłok, wyczyść i zmień gumy, tylko później moze warto płyn wymienić jak nie był i dobre odpowietrzanie.
    Ja mam jeszcze swój drobny patent, gumową tulejkę zakładaną na dolną prowadnicę zacisku delikatnie szlifuję aby lżej chodziła w otworze jarzma bo potrafi spuchnąć od smarów.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]


 

Podobne tematy

  1. Problem w tylnym zawieszeniu ?
    Napisany przez marcinkutno na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-11-2017, 20:35
  2. Problem z hamulcem ręcznym
    Napisany przez Pawlowsky na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-06-2017, 00:36
  3. Problem z hamulcem bębnowym - Brava
    Napisany przez Mercury_pl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 27-05-2013, 21:33
  4. [Problem z hamulcem przednim, prawym]
    Napisany przez Hirvit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-02-2012, 23:25
  5. Marea problem z hamulcem
    Napisany przez CBŚ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-11-2009, 18:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problem-z-tylnym-kolem-hamulcem-37947

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl