Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012

    Problem z regulacją temp klimatronika

    Witam mam błąd od klimatyzacji że coś z recyrkulacja powietrza. Bo jak ustawie temp na klimatroniku 20 czy mniej stopni ciągle leci dosyć ciepłe powietrze. Co można zrobić żeby temp była taka jaka jest zadana? Jak wykasuje błąd to za jakiś czas powraca.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Wystarczy wymienić aktywator (lub jego sprzęgiełko, ale to w tym przypadku mniej prawdopodobne) który sieje błąd i po sprawie. Nie będzie błędu i będzie regulacja temperatury. Jeżeli uszkodzony jest silniczek sterujący klapą odpowiedzialną za regulację temperatury z prawej strony to wymienisz go bez demontażu deski rozdzielczej. Pozostałe są z lewej strony nagrzewnicy i żeby się do nich dostać trzeba wywalać deskę rozdzielczą.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Jest tylko 1 błąd od recyrkulacji i słychać pracę silniczka. Ciężko jest wymienić ten aktywator? W którym on jest miejscu?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2018
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    43
    Postów
    142
    Auto
    Bravo sport 1.4 t-jet 150
    Rocznik
    2007
    Recyrkulacja jest pod deską, dostęp masakra, są tacy co wymieniali bez zdjęcia deski choć mi się nie udało i jeżdżę z ustawieniem na obieg zewnętrzny.

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mariuszjarzynka19790227 Zobacz post
    Recyrkulacja jest pod deską, dostęp masakra, są tacy co wymieniali bez zdjęcia deski choć mi się nie udało i jeżdżę z ustawieniem na obieg zewnętrzny.

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka
    Chyba przy użyciu tresowanego szczura, wybacz nawet po zdjęciu deski dostęp do tego aktywatora jest masakryczny.


    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Jest tylko 1 błąd od recyrkulacji i słychać pracę silniczka. Ciężko jest wymienić ten aktywator? W którym on jest miejscu?
    Podłącz MES-a i zrób test aktywatorów, a zapewniam Cię, że ten co generuje błąd nie jest jedynym do wymiany. Możliwe też, że może pomóc adaptacja ręczna lub z poziomu MES-a układu sterowania nawiewem.
    W opisywanym przez Ciebie przypadku nie widzę zbyt dużego związku awarii/błędu siłownika recyrkulacji z regulacją temperatury.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2018
    Skąd
    Brodnica
    Wiek
    43
    Postów
    142
    Auto
    Bravo sport 1.4 t-jet 150
    Rocznik
    2007
    https://nuovabravoklub.pl/viewtopic.php?f=41&t=231

    Widać bez tresowanego szczura można...

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    48
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mariuszjarzynka19790227 Zobacz post
    https://nuovabravoklub.pl/viewtopic.php?f=41&t=231

    Widać bez tresowanego szczura można...

    Wysłane z mojego COL-L29 przy użyciu Tapatalka
    No właśnie nie widać bez konieczności logowania...

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Ceva czyli mówisz że adaptacja może pomóc? Bo sprawdzałem od dołu i wydaje mi się że siłowniki działają normalnie. Czyli w zależności od ustawienia wszystko się zamyka lub otwiera.
    Ostatnio edytowane przez dewil ; 17-12-2018 o 01:27

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Francja
    Wiek
    44
    Postów
    35
    Auto
    fiat Bravo
    Rocznik
    2008
    Siłowniki mogą działać a klapki stoją w miejscu. Urwanie mogą być plastikowe łączniki aktywatorów.


 

Podobne tematy

  1. Panda 169 - problem z regulacją kierunku nawiewu
    Napisany przez sebulba84 na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-10-2018, 00:04
  2. problem z regulacją LPG
    Napisany przez lorak06073 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-08-2016, 17:37
  3. Problem z regulacją świateł przednich. Brak wyłącznika ASR
    Napisany przez bobass1970 na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 08-03-2016, 17:50
  4. fiat Ducato II problem z regulacją pneumatyczną reflektorów
    Napisany przez czarnymak na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-11-2013, 21:23
  5. [ogrzewanie] Problem z regulacją nawiewu.
    Napisany przez matejko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-08-2010, 19:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl