Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 55 z 55
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    129
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Witam. Też mam problem z odpalaniem na zimnym. Dodam tylko, że kiedy jest ciepło. Alternator wymieniony na większy(bo wersja na hiszpanię) rozrusznik podmieniony, akumulator wiekszy, nowy. Czekanie aż kontrolki zgasną nic nie daje. Auto mam ponad rok i problemu nie rozwiązałem. Został mi do wymiany regulator ciśnienia na pompie CR. Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2018
    Skąd
    Bolesław
    Wiek
    34
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 150hp
    Rocznik
    2007
    Ja wymieniałem rozrusznik i też to nic nie dało. Czekanie aż zgasną kontrolki raz zadziała raz nie. Ten problem jest tylko jak jest ciepło. W zimie -20 poczekam aż zgaśnie kontrolka świec żarowych i odpala od strzału. Ja się już poddaje pomału ten typ tak chyba ma...

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Tak jak pisalem wyzej. Slyszalem taka opinie ze dawki startowe sie rozjezdzaja..i trzeba zrobic korekcje. Koszt srednio 200zl.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    129
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    A da się zweryfikować te dawki startowe? Gdzie można takiej korekcji dokonać?

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    U tzw 'tunerow'. Tam gdzie robia modyfikacje map. Np. cinsoft.. zreszta pelno tego w calym kraju.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2015
    Skąd
    gorzow
    Postów
    3
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał toofoxy Zobacz post
    Maly przelom w sprawie. Dzis rano odpalilem po 9h postoju i odpalil bez zajakniecia. Jedyna rzecz jaka zrobilem z autem od pojawienia sie problemu to zalazlem liqui moly 2666 do paliwa i przejechalem polowe zbiornika. Mozliwe e wtrysiwacze byly zabrudzone. Zbaczymy co bedzie dalej pozdro.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

    Potwierdzam działanie tego czarodziejskiego środka.
    W moim przypadku wymieniłem "pół auta" (rozrusznik, świece, filtry, regeneracja wtryskiwaczy, EGR, DPF) i nic nie pomogło.
    Kilka dni temu zalałem ten środek - i auto odpala jak trzeba.

    Pytanie co teraz? Czy mam zalewać Liqui moly systematycznie? Czy może szukać przyczyny w układzie paliwowym (pompa niskiego i wysokiego ciśnienia) ?

    Pozdrawiam

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2015
    Skąd
    gorzow
    Postów
    3
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2007
    Niestety "czarodziejski środek" jednak nie rozwiązał problemu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Przy odłączonej wtyczce od czujnika temperatury cieczy chłodzącej - auto odpala błyskawicznie.
    Rozumiem, że komputer zapewne dostaje informacje ze na zew jest bardzo zimno i dostaje mocniejszą dawkę rozruchową.
    Jakie rozwiązanie proponujecie?

    Próbowałem z "Diesel Start" - ale niestety nie działa (chyba, że coś źle podłączyłem). Przez pierwsze 8 sec ma puszczać sygnał, z rezystancją 4,7kOhm (w teorii ma się to przekładać na jakieś -17st C).

    Proszę o pomoc/wskazówki.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Gdzie mogę znaleźć informacje nt charakterystyki czujnika temperatury cieczy chłodzącej?
    Może te 4,7k Ohm jest jednak zbyt małą rezystancją.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2013
    Skąd
    Sz-n
    Postów
    80
    Auto
    Tipo 1.4 Tjet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał cr00x Zobacz post
    Gdzie mogę znaleźć informacje nt charakterystyki czujnika temperatury cieczy chłodzącej?
    Może te 4,7k Ohm jest jednak zbyt małą rezystancją.
    Charakterystyka czujnika jest podana w eLearn.

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 120km
    Rocznik
    2007
    Witam
    Ostatnio w moim Bravo 1.9 120km miałem problem z odpalaniem oraz kangurem przy przyspieszaniu w granicach 1900 obrotów. Po nocy lub po dłuższym postoju w ciągu dnia trzeba było kręcić ok 4 razy. A po odpaleniu z rury wydobywał się gesty biały dym że można było nożem ciąć.
    Próbowałem dojść sam co jest nie tak wymieniłem regulator świec oraz świece żarowe i nie pomogło. Kupiłem kabel i program SDPROG(kiepski jest) Pokazał błąd przepływomierza i czujnika temperatury usunąłem błędy i od razu wyskoczyły ponownie.Wyczyściłem zawór EGR który kupiłem nowy 1,5 roku temu, przepłukałem przepływomierz zmywaczem i dalej było to samo. Poddałęm się i oddałem samochód mechanikowi. Wymienił wtryskiwacze(używane), niestety nie pomogło. Dopiero jak wyczyścił czujnik na pompie paliwa samochód zaczął odpalać normalnie. Skończył się problem z odpalaniem ale teraz widzę że oprucz lekkiego kangura zaczął palić więcej tzn ok 1,3l paliwa więcej na tej samej trasie i dystansie z próbą oszczędnej jazdy z średniej ok 6,2l jest teraz 7,5l (pół miasto pół trasa). Czy wiecie co może być powodem kangura( podejrzewam przepływomierz ale póki co nie chcę iść w ślepko w kolejne koszta) i z tym większym spalaniem?

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2015
    Skąd
    gorzow
    Postów
    3
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2007
    Odświeżę temat.

    z odłączonym czujnikiem temperatury (cieczy chłodzącej) - auto odpala bardzo dobrze. Czujnik jest sprawny (ale dla pewności go wymieniłem).
    O czym świadczy dany fakt? Gdzie szukać przyczyny problemu?
    Czy to już raczej pewne, że problemem jest pompa wysokiego ciśnienia (jeżeli tak, to jak to sprawdzić) , czy może jeszcze gdzieś szukać?


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-03-2016, 12:58
  2. Problem z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez użytkownikGrandePunto na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2015, 13:40
  3. witam , problem z odpalaniem na zimnym silniku fiat siena 1,6 bp-lpg
    Napisany przez krzysiek1104 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-08-2013, 21:13
  4. Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez jarek1976 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-02-2013, 16:39
  5. Problem z odpalaniem na zimnym jak i na ciepłym silniku
    Napisany przez Grubcio63 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 01-06-2012, 17:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problem-z-odpalaniem-na-zimnym-silniku-1-9-150km-36680

1.9 multijet problem z odpalaniemjtdm slabo odpala fiat bravo 2problem z rozruchem bravo 1 9bravo problem z odpaleniemhttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problem-z-odpalaniem-na-zimnym-silniku-1-9-150km-366802

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl