Witamy na Fiat Klub Polska
-
Efekt karetki to prawdopodobnie wirnik turbosprężarki ocierający się o jej obudowę.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Byc moze. W kazdym razie jezdze z tym juz niemal 2 lata i nic w tym temacie sie nie zmienia. Moc jest, dzwiek zawsze ten sam. Na cieplym jest ciszej.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
-
Przyjzalem sie dzisiaj zimnej stronie. Zauwazylem ze rura laczaca turbo ze przeplywomierzem i obudowa filtra, ibraca sie dosyc swobodnie na wlocie do turbo i nawet porusza sie wzdluz osi. Zdjalem j zlapalem oske wirnika poruszalem po osi- zero luzu, po promieniu tez nic nie wyczulem. Wnioskuje ze jest ok. Zalozylem nowa opaske na slimaka, zacisnalem szczelnie i gwizd nadal jest..co teraz proponujecie, zostaje szukac nieszczelnosci w innych miejscach i/lub sprawdzenie cieplej strony? Zakladam ze ciepla jest w porzadku skoro nie mam luzow na wirniku.. no ale moze zmienna geometria?
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
Podobne tematy
-
Napisany przez Ozz na forum Sprzedam
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 27-04-2018, 14:13
-
Napisany przez kwiecien91 na forum Stilo
Odpowiedzi: 18
Ostatni post: 15-03-2016, 08:36
-
Napisany przez piter na forum Sprzedam
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 01-05-2015, 17:49
-
Napisany przez sylwek1224 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 10-12-2014, 20:42
-
Napisany przez djmatti91 na forum Sprzedam
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 21-11-2011, 13:06
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:13.
W sieci od 2007 roku.