Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 49
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,117
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM
    Rocznik
    2014
    W obecnej sytucji kiedy rząd walczy ze smogiem od dupy strony (czyt. ścigając kierowców) lepiej z wycinką ekologii nie ryzykować. Istnieją sprawdzone metody regeneracji filtrów. Koszt mniejszy niż wycięcie. Jak się szybko zapycha trzeba zrobić rzetelną diagnostykę układu wtryskowego.
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    41
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 Multijet (150 kM)
    Rocznik
    06.2007
    Dziekuje za szybka odpowiedz, boch. A mozesz polecic jakis konkretny serwis do regeneracji dpfa na Dolnym Slasku? Czy wiesz, ile to moze kosztowac?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dziekuje za szybka odpowiedz, boch. Mozesz polecic jakis konkretny serwis od czyszczenia dpfa na Dolnym Slasku? Masz pojecie, ile to moze kosztowac?

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,117
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM
    Rocznik
    2014
    Polecić nikogo nie polecę bo nie korzystałem. Gładysek Bosch Diesel Service w Krakowie bierze za to ok. 500 zł.

    Gładysek | Regeneracja DPF, Czyszczenie filtrów cząstek stałych
    Italians Do It Better

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    41
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 Multijet (150 kM)
    Rocznik
    06.2007
    Jeszcze raz dziekuje za pomoc, boch.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2017
    Skąd
    Zamość
    Postów
    71
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2007
    Koledzy, planuję wyrzucenie klap wirowych, czy aby je usunąć potrzebna jest prasa aby usunąć swożnie na których się znajdują czy zrobię to w warunkach "garażowych" i pomoc zewnętrzna bedzie potrzebna tylko do zaspawania otworów? Lub czy jest możliwość wyjęcia klap i pozostawienia sworzni na swoim miejscu aby nic nie trzeba było spawać?
    Ostatnio edytowane przez lookas ; 12-04-2018 o 11:22

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2013
    Skąd
    Sochaczew
    Wiek
    42
    Postów
    33
    Auto
    Bravo 1.9/150Km
    Rocznik
    2008
    Ja miałem u siebie tak usuwane klapy, 2 niestety wcześniej się urwały co spowodowało uszkodzenie silnika. Pozostałe dwie zostały zerwane, a sworznie zostały na swoich miejscach.
    Wydaje mi się, że również będziesz musiał odwiedzić jakiegoś "magika", który wyprogramuje klapy z komputera.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    126
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Klap nie trzeba wyłączać w kompie. Zostawiasz nastawnik i tyle. Ja ze swojego kolektora (plastik) też usunąłem. Dwóch już nie było (2 i 3). Resztę wyrwałem, otwory nagwintowałem i wkręciłem od zewnątrz śruby na kleju (czerwonym). Nastawnik został i pewnie sobie pracuje ładnie. Dodam, że najwięcej pracy zeszło mi z czyszczeniem kolektora (plastik jest nierozbieralny), bo w środku była masakra... U mnie nie trzeba było żadnych specjalistycznych narzędzi. Zerwałem klapkę i wyciągnąłem ośkę.

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2017
    Skąd
    Zamość
    Postów
    71
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2007
    Ok wielkie dzięki za podpowiedzi dużo to roboty? 1 dzień wystarczy aby się z tym uporać?

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    126
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Dzień, tak. Jak tego nie robiłeś, to weź poprawkę na to, że jest kupę rozkręcania. I lepiej nie zapomnieć jakiejś śrubki wkręcić... Aha, zaopatrz się w środki do czyszczenia kolektora. Płyn do mycia grilla jest bardzo dobry. Pozdrawiam.

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2018
    Skąd
    Bolesław
    Wiek
    32
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 150hp
    Rocznik
    2007
    Ja u siebie po kupnie auta chciałem wyciągnąć klapki, okazało się że są 3 jednej już nie było. Wyciągnąłem te 3 i tak jeździłem 2 lata aż w tamtym roku znalazła się 4... Efekt skrzywiony zawór, tłok do wymiany ;( Ehhh ten nieszczęsny wynalazek.

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2012
    Skąd
    Wilkowice
    Postów
    15
    Auto
    Bravo II 1.9
    Je też to zbagatelizowałem, drogo wyszlo: naprawa głowicy (cylinder nr 3 zawory), wymiana turbiny (bo klapka przez nią przeleciała), czyszczenie + wymiana końcówki wtrysku (nr 3) i usunięcie reszty klap.

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2017
    Skąd
    Zamość
    Postów
    71
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2007
    nieźle, przy jakim przebiegu?

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2012
    Skąd
    Wilkowice
    Postów
    15
    Auto
    Bravo II 1.9
    114k (a EGR OF od 35k) 😢

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2017
    Skąd
    Zamość
    Postów
    71
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2007
    to jest po potencjalnie, iluzorycznie, hipotetycznie niemożliwe przy tym przebiegu z zaślepionym egr od tak małego przebiegu, a ponieważ jak wszystkie spekulacje wskazują na mniej zanieczyszczeń w dolocie po zaślepieniu egr które to nieczystości odkładając się na klapkach powodują ich urywanie. Urwanie klapy w takich warunkach przy takim przebiegu kładzie wszystkie te światopoglądy. Jak więc możliwe jest to że inne silniki jadą 300kkm bez urwania a tutaj przy takim przebiegu to ma miejsce, wygląda na to że albo przebieg jebutnie cofnięty, albo były jakieś trefne partie kolektorów ze źle przynitowanymi klapkami na co Fiat powinien zrobić kampanię, a nigdy nie przyznał się do tak poważnej wady konstrukcyjnej

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2012
    Skąd
    Wilkowice
    Postów
    15
    Auto
    Bravo II 1.9
    Samochód z salonu (nowy), przebieg autentyczny (wiem, wstyd na diesla, ale tak z pracą wyszło 3 km od domu). Może "chip" pomógł, mam pewne anse do "tunera", że mnie o tym nie poinformował (wymieniał rozrząd przed "chipem").


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1,6 v16 105km Klapy wirowe
    Napisany przez MastaMari na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-02-2018, 22:38
  2. gdzie są klapy wirowe
    Napisany przez marajan na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-08-2017, 23:12
  3. Fiat Bravo II 1.6 Mjet Pur O2
    Napisany przez swichu91 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-02-2016, 21:22
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-11-2014, 20:16
  5. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 01-03-2014, 21:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klapki wirowe fiat bravo

fiat bravo 150 km nowy kolektor ssacy

bravo 1.9 jtd 120 klapki

bravo 2 1.9 150km klapki kolektora

1.9 klapy wirowe jak nowe fiat

klapy wirowe fiat bravo

1.9 jtd usuwanie klap wirowych fiat bravo

klapy kolektora fiat bravo

fiat bravo 1.9 jtd klapy wirowe

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl