Witamy na Fiat Klub Polska
-
Też stawiałbym na przytkanie .Spróbuj może jakiś dodatek do paliwa na początek. Przy kompresji korekta byłaby większa przy niskich obrotach . A tu ewidentnie brakuje paliwa przy obciążeniu .
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Próbowałem Liqui Moly do czyszczenia wtrysków oraz zalewam olej 2T. Bezskutecznie. Byłem z autem w serwisie diesla ale biorąc pod uwagę że auto odpala od strzała, pracuje w miarę równo i nie kopci stwierdzili, że szukam dziury w d..
Wtrysków nie wyciągali bo są ponoć zapieczone, a wyciągniecię ich może wygenerować ich zdaniem niepotrzebne koszty. Teraz mam problem ze świecą na IV cyl. więc przy okazji wymiany poproszę o wyjęcie i sprawdzenie wtryskiwacza tego samego cylindra na maszynie. Szukam dobrego warsztatu w okolicach.
Ostatnio edytowane przez boch ; 07-10-2017 o 14:37
Italians Do It Better
-
Nowy klubowicz
Koledzy to teraz doradźcie mi co mam robić z tą sytuacją. Czy auto nadaję się do jazdy? Dodam, że żaden błąd ani nic niepokojącego nie występuje. Rewizja kolektora? Wtryskiwaczy? Bo nie wiem czy jest sens się do tego zabierać.
-
Nowy klubowicz
Ja bym na początek sprawdził wtryskiwacze bo najmniej z tym roboty. Jeśli są w dobrym stanie to zmierzyłbym ciśnienie sprężania (można to zrobić za jednym zamachem).
Niezależnie od tego warto byłoby zdjąć kolektor i usunąć klapki bo jest to tykająca bomba z opóźnionym zapłonem. U siebie też mam zamiar to zrobić w najbliższym czasie przy okazji wymiany rozrządu.
-
Nowy klubowicz
Hej, czy te klapy urywają się też w silnikach z kolektorem plastikowym czy problem dotyczy głównie tych z aluminiowym kolektorem
-
We wszystkich . W aluminiowych często urywają się dźwignie ,a w plastikowych całe klapki.
-
Nowy klubowicz
Witam. Miałem podobny problem. Urwala sie klapka troche zagrzechotalo ale dlugo silnik nie pracowal. Podjalem decyzje by sciagnac głowice i zobaczyc co i jak. Okazalo sie ze zawory mi pokrzywilo, cylinder ok a tlok troche poobijany. Usunalem reszte klap wirowych. Wszystko wyczyscilem i złozylem
Podkresle ze mechanikiem nie jestem i pierwszy raz rozbieralem silnik samochodowy. Nameczylem sie i wszystko sie udalo. Jezdze juz rok i nic sie nie dzieje od tamtego momentu.
-
Nowy klubowicz
I co? Silnik na pokrzywionych zaworach chodzi OK?
-
Nowy klubowicz
Mam jeszcze jedno pytanie koledzy. Po czym poznać nie rozbierając kolektora (czyt. połowy samochodu) czy dany model posiada te klapki? Pytanie pada, ponieważ jestem po wizycie u niezłego mechanika (takie zdanie wyrobiłem sobie do tej pory) i stwierdził, że w moim fiaciku 2007r. 1.9 MJTD 150KM owych klapek zwyczajnie nie ma oO. Czy można to stwierdzić na podstawie braku jakiegoś sterownika, bo już zgłupiałem do reszty?
Druga sprawa: wyżej wspomniany mechanik stwierdził to co wszyscy tutaj zgodnie pisali: 3 wtryskiwacz do roboty. Zaproponował zastosować najpierw jakiś specyfiki do czyszczenia wtrysków. Na celowniku mam 2: Liqui moly oraz TEC2000, jesteście wstanie powiedzieć coś na temat tych środków? Może macie jakieś inne propozycje?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrowienia
-
Klubowicz
klapy widać z góry. Popatrz dobrze na kolektor albo zrób zdjecie i wrzuc tutaj do oceny. Możliwe że ktoś już rozbierał kolektor więc otwory możesz miec zaślepione lub zaspawane. Jeżeli chodzi o takie specyfiki do czyszczenia wtrysków polecam LM diesel spulung 2666
-

Napisał
lorak06073
klapy widać z góry. Popatrz dobrze na kolektor albo zrób zdjecie i wrzuc tutaj do oceny. Możliwe że ktoś już rozbierał kolektor więc otwory możesz miec zaślepione lub zaspawane. Jeżeli chodzi o takie specyfiki do czyszczenia wtrysków polecam LM diesel spulung 2666
Nie nie kolego to nie Stilo .Nawet jeżeli klapy są to ich nie zobaczysz .W Stilo był kolektor w którym klapy były sterowane z góry i tam było widać jak były oberwane wodziki. W nowszych silnikach 150KM sterowanie jest z dołu i klapy zupełnie niewidoczne .
Kolego " j4ro " jeżeli z tyłu silnika pod kolektorem ssącym masz sterownik do klap to masz klapy Tu masz link do kolektora razem ze sterownikiem klap KOLEKTOR SSĄCY KOMPLETNY BRAVO II 1,9 150KM (6996783377) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
Klubowicz
A to przepraszam za wprowadzanie w błąd. Sądziłem że jest tak jak w stilo.
-

Napisał
lorak06073
A to przepraszam z
Nie ma problemu . Przecież nikt nie wie wszystkiego. Chciałeś pomóż ,a to ważne .
-
Nowy klubowicz

Napisał
KOBRA
Nie nie kolego to nie Stilo .Nawet jeżeli klapy są to ich nie zobaczysz .W Stilo był kolektor w którym klapy były sterowane z góry i tam było widać jak były oberwane wodziki. W nowszych silnikach 150KM sterowanie jest z dołu i klapy zupełnie niewidoczne .
Kolego " j4ro " jeżeli z tyłu silnika pod kolektorem ssącym masz sterownik do klap to masz klapy Tu masz link do kolektora razem ze sterownikiem klap
KOLEKTOR SSĄCY KOMPLETNY BRAVO II 1,9 150KM (6996783377) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Trochę odgrzebany temat ale wraca do mnie jak bumerang
Koledzy a dostrzeżenie tego sterownika jest w ogóle możliwe bez rozbierania kolektora? Fizycznie ktoś to zrobił i potrafił ocenić obecność tego "syfu".
-
Nowy klubowicz
Witam, Forumowiczow. Podepne sie pod temat. Mam Fiata Bravo 2, 1.9 MJet 150 kM (2007) - czy w tych autach z tego rocznika wystepowaly wersje bez klap wirowych? Pytam, bo mechanik powiedzial mi, ze jak kolektor jest aluminiowy to klap nie ma, a jak plastikowy to sa. Mam jeszcze pytanie - czy ktos z Was zdecydowal sie na usuniecie klap, zaslepienie egra i usuniecie dpfa? Interesuje mnie, czy dana osoba jest zadowolona z takiego zabiegu. Gdzie najlepiej wykonac taki zabieg na Dolnym Slasku? Bede wdzieczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam
Podobne tematy
-
Napisany przez MastaMari na forum Stilo
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 22-02-2018, 21:38
-
Napisany przez marajan na forum Bravo II
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 21-08-2017, 22:12
-
Napisany przez swichu91 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 09-02-2016, 20:22
-
Napisany przez gzysiol na forum Croma
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 10-11-2014, 19:16
-
Napisany przez sierra na forum Croma
Odpowiedzi: 27
Ostatni post: 01-03-2014, 20:40
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
klapki wirowe fiat bravo
,
fiat bravo 150 km nowy kolektor ssacy
,
fiat bravo 1.9 jtd klapy wirowe
,
klapy kolektora fiat bravo
,
1.9 jtd usuwanie klap wirowych fiat bravo
,
klapy wirowe fiat bravo
,
1.9 klapy wirowe jak nowe fiat
,
bravo 2 1.9 150km klapki kolektora
,
bravo 1.9 jtd 120 klapki
,
https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467fiat-bravo-2-1-9-mjet-150km-klapy-wirowe-38745
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:43.
W sieci od 2007 roku.