Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 49
  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    61
    Postów
    2,533
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Też stawiałbym na przytkanie .Spróbuj może jakiś dodatek do paliwa na początek. Przy kompresji korekta byłaby większa przy niskich obrotach . A tu ewidentnie brakuje paliwa przy obciążeniu .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,098
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Próbowałem Liqui Moly do czyszczenia wtrysków oraz zalewam olej 2T. Bezskutecznie. Byłem z autem w serwisie diesla ale biorąc pod uwagę że auto odpala od strzała, pracuje w miarę równo i nie kopci stwierdzili, że szukam dziury w d.. Wtrysków nie wyciągali bo są ponoć zapieczone, a wyciągniecię ich może wygenerować ich zdaniem niepotrzebne koszty. Teraz mam problem ze świecą na IV cyl. więc przy okazji wymiany poproszę o wyjęcie i sprawdzenie wtryskiwacza tego samego cylindra na maszynie. Szukam dobrego warsztatu w okolicach.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 07-10-2017 o 15:37
    Nigdy więcej STILO

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2016
    Skąd
    radom
    Wiek
    49
    Postów
    25
    Auto
    bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    Koledzy to teraz doradźcie mi co mam robić z tą sytuacją. Czy auto nadaję się do jazdy? Dodam, że żaden błąd ani nic niepokojącego nie występuje. Rewizja kolektora? Wtryskiwaczy? Bo nie wiem czy jest sens się do tego zabierać.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Okolice Żywca
    Postów
    57
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    2010
    Ja bym na początek sprawdził wtryskiwacze bo najmniej z tym roboty. Jeśli są w dobrym stanie to zmierzyłbym ciśnienie sprężania (można to zrobić za jednym zamachem).
    Niezależnie od tego warto byłoby zdjąć kolektor i usunąć klapki bo jest to tykająca bomba z opóźnionym zapłonem. U siebie też mam zamiar to zrobić w najbliższym czasie przy okazji wymiany rozrządu.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 wrzesień 2017
    Skąd
    Zamość
    Postów
    71
    Auto
    Bravo 1.9 150km
    Rocznik
    2007
    Hej, czy te klapy urywają się też w silnikach z kolektorem plastikowym czy problem dotyczy głównie tych z aluminiowym kolektorem

  7. #21
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    61
    Postów
    2,533
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    We wszystkich . W aluminiowych często urywają się dźwignie ,a w plastikowych całe klapki.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2015
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    05.2009
    Witam. Miałem podobny problem. Urwala sie klapka troche zagrzechotalo ale dlugo silnik nie pracowal. Podjalem decyzje by sciagnac głowice i zobaczyc co i jak. Okazalo sie ze zawory mi pokrzywilo, cylinder ok a tlok troche poobijany. Usunalem reszte klap wirowych. Wszystko wyczyscilem i złozylem Podkresle ze mechanikiem nie jestem i pierwszy raz rozbieralem silnik samochodowy. Nameczylem sie i wszystko sie udalo. Jezdze juz rok i nic sie nie dzieje od tamtego momentu.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2017
    Skąd
    Okolice Żywca
    Postów
    57
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150
    Rocznik
    2010
    I co? Silnik na pokrzywionych zaworach chodzi OK?

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2016
    Skąd
    radom
    Wiek
    49
    Postów
    25
    Auto
    bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    Mam jeszcze jedno pytanie koledzy. Po czym poznać nie rozbierając kolektora (czyt. połowy samochodu) czy dany model posiada te klapki? Pytanie pada, ponieważ jestem po wizycie u niezłego mechanika (takie zdanie wyrobiłem sobie do tej pory) i stwierdził, że w moim fiaciku 2007r. 1.9 MJTD 150KM owych klapek zwyczajnie nie ma oO. Czy można to stwierdzić na podstawie braku jakiegoś sterownika, bo już zgłupiałem do reszty?

    Druga sprawa: wyżej wspomniany mechanik stwierdził to co wszyscy tutaj zgodnie pisali: 3 wtryskiwacz do roboty. Zaproponował zastosować najpierw jakiś specyfiki do czyszczenia wtrysków. Na celowniku mam 2: Liqui moly oraz TEC2000, jesteście wstanie powiedzieć coś na temat tych środków? Może macie jakieś inne propozycje?

    Z góry dzięki za pomoc, pozdrowienia

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    30
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    klapy widać z góry. Popatrz dobrze na kolektor albo zrób zdjecie i wrzuc tutaj do oceny. Możliwe że ktoś już rozbierał kolektor więc otwory możesz miec zaślepione lub zaspawane. Jeżeli chodzi o takie specyfiki do czyszczenia wtrysków polecam LM diesel spulung 2666

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    61
    Postów
    2,533
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    klapy widać z góry. Popatrz dobrze na kolektor albo zrób zdjecie i wrzuc tutaj do oceny. Możliwe że ktoś już rozbierał kolektor więc otwory możesz miec zaślepione lub zaspawane. Jeżeli chodzi o takie specyfiki do czyszczenia wtrysków polecam LM diesel spulung 2666
    Nie nie kolego to nie Stilo .Nawet jeżeli klapy są to ich nie zobaczysz .W Stilo był kolektor w którym klapy były sterowane z góry i tam było widać jak były oberwane wodziki. W nowszych silnikach 150KM sterowanie jest z dołu i klapy zupełnie niewidoczne .

    Kolego " j4ro " jeżeli z tyłu silnika pod kolektorem ssącym masz sterownik do klap to masz klapy Tu masz link do kolektora razem ze sterownikiem klap KOLEKTOR SSĄCY KOMPLETNY BRAVO II 1,9 150KM (6996783377) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    30
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    A to przepraszam za wprowadzanie w błąd. Sądziłem że jest tak jak w stilo.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    61
    Postów
    2,533
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    A to przepraszam z
    Nie ma problemu . Przecież nikt nie wie wszystkiego. Chciałeś pomóż ,a to ważne .

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2016
    Skąd
    radom
    Wiek
    49
    Postów
    25
    Auto
    bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Nie nie kolego to nie Stilo .Nawet jeżeli klapy są to ich nie zobaczysz .W Stilo był kolektor w którym klapy były sterowane z góry i tam było widać jak były oberwane wodziki. W nowszych silnikach 150KM sterowanie jest z dołu i klapy zupełnie niewidoczne .

    Kolego " j4ro " jeżeli z tyłu silnika pod kolektorem ssącym masz sterownik do klap to masz klapy Tu masz link do kolektora razem ze sterownikiem klap KOLEKTOR SSĄCY KOMPLETNY BRAVO II 1,9 150KM (6996783377) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Trochę odgrzebany temat ale wraca do mnie jak bumerang Koledzy a dostrzeżenie tego sterownika jest w ogóle możliwe bez rozbierania kolektora? Fizycznie ktoś to zrobił i potrafił ocenić obecność tego "syfu".

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    40
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 Multijet (150 kM)
    Rocznik
    06.2007
    Witam, Forumowiczow. Podepne sie pod temat. Mam Fiata Bravo 2, 1.9 MJet 150 kM (2007) - czy w tych autach z tego rocznika wystepowaly wersje bez klap wirowych? Pytam, bo mechanik powiedzial mi, ze jak kolektor jest aluminiowy to klap nie ma, a jak plastikowy to sa. Mam jeszcze pytanie - czy ktos z Was zdecydowal sie na usuniecie klap, zaslepienie egra i usuniecie dpfa? Interesuje mnie, czy dana osoba jest zadowolona z takiego zabiegu. Gdzie najlepiej wykonac taki zabieg na Dolnym Slasku? Bede wdzieczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1,6 v16 105km Klapy wirowe
    Napisany przez MastaMari na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-02-2018, 22:38
  2. gdzie są klapy wirowe
    Napisany przez marajan na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-08-2017, 23:12
  3. Fiat Bravo II 1.6 Mjet Pur O2
    Napisany przez swichu91 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-02-2016, 21:22
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-11-2014, 20:16
  5. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 01-03-2014, 21:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klapki wirowe fiat bravo

fiat bravo 150 km nowy kolektor ssacy

bravo 1.9 jtd 120 klapki

bravo 2 1.9 150km klapki kolektora

1.9 klapy wirowe jak nowe fiat

klapy wirowe fiat bravo

1.9 jtd usuwanie klap wirowych fiat bravo

klapy kolektora fiat bravo

fiat bravo 1.9 jtd klapy wirowe

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl