Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 40 z 40
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    Lubięcin
    Wiek
    41
    Postów
    91
    Auto
    fiat bravo 1.9jtd , 105KM 2000rok
    Dziś wyjąłem odmę i okazało się że jest drożna i zadziwiająco czysta nie była przypchana i węże też były drożne. Nie wiem skąd ten biały dym.Gdy auto się rozgrzeje to nawet przy przygzaówce powyżej 3tyś spaliny są bezbarwne, dziś po grzebaninie przy aucie pojechałem na jazde testową , kulnąłem furkę do 180km/h i po wjechaniu na podwórko pare razy dałem gazu i nic a gdy tylko ostygł znów na biało kopcił. Juz nie wiem gdzie szukac problemu.Oleju nie bierze, płynu chłodniczego tez nie pije. W ubiegłym tygodniu zaslepiłem egr i czysciłem przeływkę. Dzis prócz odmy musiałem czyścić zawór na pompie CR i auto źle nie ciągnie , może nie tak jak 2 latat temu gdy je kupiłem ale jak bujam go do 170, 180 to tragedii niema bo jeszcze niedawno do 160ledwo leciał więc chyba zabiegi wyżej wymienione pomogły ale z tym białym dymem na zimnym to jestem w czarnej du...e nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał cinek2439 Zobacz post
    z tym białym dymem na zimnym to jestem w czarnej du...e nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny.
    sprawdź korekty na wtryskach. u mnie na zimnym na dwóch są spore korekty. jak silnik się rozgrzeje albo jak jest na wyższych obrotach to drastycznie się zmniejszają. przy rozruchu może dostawać na dużo paliwa i nie przepala wszystkiego. na ciepłym łatwiej ma przepalić nadmiar paliwa i pali gładko bez dymu.
    Pozdrawiam


  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    Lubięcin
    Wiek
    41
    Postów
    91
    Auto
    fiat bravo 1.9jtd , 105KM 2000rok
    Jak zrobić te korekty? To na kompa trzeba jechać by to zrobić jak rozumiem i przez odpowiedni program?Wiesz całkiem możliwe że i w moim przypadku tak jest

  5. #34
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Panowie.... korekty sprawdza się na nagrzanym silniku oraz obrotach jałowych.

    Do sprawdzenia potrzebny jest kabel (usb/bluetooth) albo ELM327, albo KKL i program FES/MES. W programie zafajkowujemy obroty, temperaturę i wtryski.
    Polecam zakup kabla, chyba najszybciej zwracający się wydatek do fiata


    LJn07yS.jpg

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    Lubięcin
    Wiek
    41
    Postów
    91
    Auto
    fiat bravo 1.9jtd , 105KM 2000rok
    kurcze w obecnej chwili słabo z kasą nawet na kabelek a jeśli chodzi o dawkę paliwa to kto wie może coś w tym jest. Auto na zimnym nie jest jakies słabsze bo ciągnie w sumie równo tak jak na ciepłym może nawet lepiej ale że silnik zimny to za bardzo go nie ciągne by się przekonać ile go kulne na poszczególnych biegach

  7. #36
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Swój kupowałem od niego, na allegro też są obecnie w podobnych cenach:
    ELM327 V1 5 Interface Bluetooth OBD 2 OBD II Car Diagnostic Auto Scanner 8341 | eBay
    Do poprawnego działania (współpraca z CAN) musiałem wylutować jeden rezystor z interfejsu.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    Lubięcin
    Wiek
    41
    Postów
    91
    Auto
    fiat bravo 1.9jtd , 105KM 2000rok
    kurcze u mnie niema takiej wtyczki kiedys jak byłem u elektryka to musiał podpinac sie pod osobne gniazda do silnika do poduszek do abs więc nie weim czy po zakupie bym zrobił użytek z tego kabla dziwne ale tak jest że nigdzie niemogłem znależć takiego gniazda ani elektryk tez nie znalazł więc pewnie niema :/ no nic musze polatac póki co i przejezdzic zimę tak jak jest mam nadzieję że gorzej nie bedzie

  9. #38
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Taki zestaw powinien ruszyć:
    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
    W razie czego poszukasz tańszej wersji przejściówek.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    Lubięcin
    Wiek
    41
    Postów
    91
    Auto
    fiat bravo 1.9jtd , 105KM 2000rok
    OOo coś takiego by podeszło jak ta przejciówka z czerwonym dodatkowym przewodem z żabką dzięki wielkie za podpowiedzi stronkę zapisuje i jak tylko dam radę zakup zrobię i bede sam diagnozował jeszcze jakies dane muszę znaleźć jakie są właściwe korekty . jeszcze raz dzięki za wskazówki klikam i pozdrawiam

  11. #40
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Korekty standardowo sprawdza się na nagrzanym silniku i wolnych obrotach. Odchyłki +/-1 nas nie interesują (jest dobrze), zbliżające się do +2 (zapchany, trzeba czyścić np. preparatami, dolewkami oleju 2T lub rozebrać i myć), ujemna korekta np -2 lub więcej świadczy o "laniu" wtrysku. Gorsza wersja wydarzeń mogąca skończyć się nawet wypalonymi tłokami. Wtedy najlepiej oddać do regeneracji.

    W swoim miałem czwarty wtrysk z korektą dochodzącą do +2.8. Raz kąpałem całego w myjce ultradźwiękowej, drugi raz po paru tygodniach już rozbebeszony siedział w myjce, ze trzecim razem moczyłem końcówkę w WD40 i pomogło. Parę fotek masz w moim wątku, link poniżej.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-07-2013, 20:37
  2. "Tykanie" podczas rozruchu. Nie kręci rozrusznik
    Napisany przez arbe na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-02-2011, 08:39
  3. [silnik] czarny dym z rury wydechowej
    Napisany przez Maxbil na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-07-2010, 22:25
  4. problem z odpalenie silnika zimnego
    Napisany przez kubarozavppl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 12-05-2010, 07:39
  5. Czarny dym z rury wydechowej we Fiacie Bravo 1,9td
    Napisany przez lamoderna na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-10-2009, 23:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

siwy dym przy odpalaniu diesla

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467diesel-bialy-dym-z-rury-wydechowej-podczas-rozruchu-zimnego-silnika-21321

dym przy odpalaniu diesla

gdy dym z rury wydechowej na zimnym silniku

bialy dym przy odpalaniu

diesel bialy dym

bialy dym z diesla przy odpalaniu

siwy dym przy odpalaniu

bialy dym na zimnym silniku

diesel dym przy odpalaniu

dym przy odpalaniuhttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467diesel-bialy-dym-z-rury-wydechowej-podczas-rozruchu-zimnego-silnika-213212dymienie przy odpalaniu diesla

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl