Witamy na Fiat Klub Polska
-
Klubowicz
Demontaż EGR w silniku 2.0
W wersji 2.0 Włosi zmienili rozwiązania osprzętu więc sporo jest inaczej, pewne rzeczy łatwiej jak np odpowietrzenie sprzęgła ale EGR jest gorzej dostępny.
Kto wyjmował i podzieli sie jak najwygodniej wyjąć, czy obejdzie sie bez kanału bo zauważyłem że dolne śruby od góry sa całkiem niewidoczne.
[SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
rozumiem ze chodzi o silnik 2 mutjet ? niewiem czy 2 ma tak jak 1,6 mutjet ale u mnie z 1.6 można zdemontować tu film z demontażu z alfy - https://www.youtube.com/watch?v=0v9zMtLvCQ4
-
Klubowicz
Dzięki, spróbuję podejść bez zdejmowania gaszącego. Może sie uda.
-
Klubowicz

Napisał
petarda
Dzięki, spróbuję podejść bez zdejmowania gaszącego. Może sie uda.
Zdemontuj gaszący niewiele wiecej roboty a robi się dostęp
-
Master
Dwie sruby do odkrecenia-troche zdolnosci manualnych.... Poleci troche plynu chlodniczego po odkreceniu i wyjeciu EGR-a
EGR.jpg
-
Klubowicz
Właśnie ten płyn podniósł mi ciśnienie niewąsko, wszystkiego się tam spodziewałem ale nie płynu chłodniczego 😳
Już zacząłem szukać nowej obudowy egr, chłodniczki.
Ktoś tam musiał kiedyś grzebać bo pod rurką w górę do kolektora nie było prostokątnej podkładki.
-
Klubowicz

Napisał
petarda
Właśnie ten płyn podniósł mi ciśnienie niewąsko, wszystkiego się tam spodziewałem ale nie płynu chłodniczego 😳
Już zacząłem szukać nowej obudowy egr, chłodniczki.
Ktoś tam musiał kiedyś grzebać bo pod rurką w górę do kolektora nie było prostokątnej podkładki.
a mam pytanie tez nie miałem tej podkładki prostokątnej a miałeś o ring na zaworze? ja składałem bez tego oringu 7miesiecy i wali błędy p490 p487
-
Klubowicz
Pomiędzy blokiem a korpusem egr jest blaszka pokryta pomarańczową gumką, kosztuje ok 80 zeta
wewnątrz na stożku uszczelnia cienka blaszka i musi być bo będzie przedmuch.
Na rurce o góry oring na dole prostokątna blaszka z przetłoczeniami.
Oring może być jaki bądź aby olejoodporny do kupienia w sklepach wg wymiaru aby lekko ciasno wszedł.
Pozostałe uszczelki trudniej dostać, w domu mam zapisane numery.
Prostokątna kupiłem w fiacie za 40 zeta,
Stara owszem była przyklejona do bloku ale sfatygowana i z pewnością guzik warta.
Podobne tematy
-
Napisany przez em.mirek na forum Grande Punto
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 05-10-2021, 11:14
-
Napisany przez knaposc na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 15-05-2012, 14:26
-
Napisany przez mlynek na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 03-12-2011, 23:21
-
Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 06-08-2011, 10:07
-
Napisany przez qronax na forum Stilo
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 23-03-2011, 16:20
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:16.
W sieci od 2007 roku.