Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2015
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    7
    Auto
    Fiat Bravo NUOVA 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007

    Czyszczenie/wymiana SEPARATORA oleju/oparów 1.9 16v MJet

    Witam, czy ktoś miał już okazje wymieniać bądź czyścić separator oleju i mógłby się podzielić jak go zdemontować, ponieważ odkręciłem dwie górne śrubki (zaznaczyłem na zdjęciu) ale okazuje się, że jest jeszcze jedna z tyłu filtra od strony silnika i nie sposób się do niej dostać bez demontażu metalowego "koszyka", który trzyma cały ten filtr. Sam koszyk odkręcić też jest nie lada wyzwaniem bo dostać się do trzymających go śrub graniczy z cudem. Może ktoś ma jakiś sprawdzony patent?


    separator.jpg
    20170222_201939.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Poradziłes sobie jakoś? A w 1.6 mjet też to trzeba czyścić?
    Ostatnio edytowane przez grzegorzmis ; 12-03-2017 o 21:06

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2016
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    26
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał grzegorzmis Zobacz post
    Poradziłes sobie jakoś? A w 1.6 mjet też to trzeba czyścić?
    U mnie trzeba, olej tak wali w odmę że aż filtr powietrza jest "mokry".

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    515
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Nie przypadkiem turbo puszcza jak masz mokry filtr?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    515
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Cytat Napisał DariusBtm Zobacz post
    Witam, czy ktoś miał już okazje wymieniać bądź czyścić separator oleju i mógłby się podzielić jak go zdemontować, ponieważ odkręciłem dwie górne śrubki (zaznaczyłem na zdjęciu) ale okazuje się, że jest jeszcze jedna z tyłu filtra od strony silnika i nie sposób się do niej dostać bez demontażu metalowego "koszyka", który trzyma cały ten filtr. Sam koszyk odkręcić też jest nie lada wyzwaniem bo dostać się do trzymających go śrub graniczy z cudem. Może ktoś ma jakiś sprawdzony patent?


    separator.jpg
    20170222_201939.jpg
    Zgodnie z elearn trzeba go odkręcić razem z z blachą do której jest przymocowany. Są dwie śruby od strony rozrządu i jedna od strony skrzyni. Z resztą widoczne na zdjęciu które wrzuciles.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2015
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    7
    Auto
    Fiat Bravo NUOVA 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    2007
    Na zdj tego nie widać ale do tego metalowego nazwijmy to "kosza" jest u mnie jakaś czarna puszka jeszcze przymocowana i jest bardzo trudny dostęp do tych śrub.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2016
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    37
    Postów
    26
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Raczej nie, tuż za turbo jest sucho a olej pojawia się dopiero za "wejściem" odmy.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    38
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 Multijet (150 kM)
    Rocznik
    06.2007
    Witam szanownych Forumowiczów,
    Odświeżam temat - czy możliwe jest zdemontowanie odmy od góry, czy raczej konieczne jest zdemontowanie pampersa i walka od dołu auta?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2017
    Skąd
    Polska
    Wiek
    38
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 Multijet (150 kM)
    Rocznik
    06.2007
    Cytat Napisał quki2007 Zobacz post
    Witam szanownych Forumowiczów,
    Odświeżam temat - czy możliwe jest zdemontowanie odmy od góry, czy raczej konieczne jest zdemontowanie pampersa i walka od dołu auta?
    Tak, dla potomnych: dziś sam sprawdziłem i okazuje się, że można, a nawet trzeba demontować odmę (wraz ze stelarzem przykręconym na 3 śruby) od góry. Dojście słabe, ale da radę (ja to zrobiłem). Pozdrawiam!


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 02-07-2019, 14:47
  2. Doblo 1.3 Mjet 90 wymiana silnika a może swap ? Proszę o pomoc
    Napisany przez Patryk32 na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2018, 21:06
  3. Czyszczenie rury wlewu oleju
    Napisany przez tomx123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 02-03-2014, 19:28
  4. wymiana rozrzadu w 1.3 mjet
    Napisany przez arekk1992 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-06-2012, 21:44
  5. elektrozawór oparów paliwa
    Napisany przez kris5896 na forum Punto
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 18-04-2010, 13:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.9 jtd czyszczenie odmy

czyszczenie odmy 1.9 jtd

czyszczenie odmy multijet 8v

bravo odma 1.9 8v multijet 120km

separator odmy 1.9 bravo multijet

niesprawna odma fiat bravo

1.9 jtd odma

separator odmy 1.9 jtd

separator odmy fiat bravo 1.9

Separator oleju bravo 2

1.3 multijet czyszczenie odmy

fiat bravo 1.9 150 km odma

gdzie jest separator oleju w fiat bravo 2

separator oleju fiat bravo

odma olejowa 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl