Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    09.2007

    Czy warto brac diesla ?

    Hej,

    Chciałbym was zapytac, czy warto w moim przypadku brac diesla, gdyz jezdze codziennie ok. 20km, rowno polowa przed miasto-bez korkow, druga polowa po trasie. Wiem, ze krótkie trasy to dla diesla zabójstwo, ale nie wiem ile to .. malo

    Mam na oku 1.9 120km, uzywane, w fajnym stanie z przebiegiem niecale 100.000. Czy jest to niebezpieczny przebieg ? Tzn. czy to juz czas na wymiane turbo, wtryskow, dwumasy ? Czytałem na forum, że użytkownicy mają problem w ASO, z dużymi kosztami np. przy dwumasie, a wiem, że wszystkie z tych elementów można regenerowac poniżej 1000 zł.

    Dzięki za informacje, pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    35
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    http://fiatklubpolska.pl/kupujemy-sa...z-2010r-17534/

    Tu jest taki ogólny temat o kupnie bravy z 2010 r to możesz sobie poczytać

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    "że użytkownicy mają problem w ASO" dobrze napisane, w aso zawsze jest problem jesli jestes klientem z ulicy i nie posiadasz zadnych rabatow, 2mas w aso nowy 1.9k...

    100kkm to zaden przebieg na ten silnik, korekcje wtryskow sie sprawdza a zatem okresla ich stan, podobnie z pozostalymi elementami

    120km ma 2mas taki jak 150tka wiec z racji na mniejszy Nm teoretycznie zapewnione ma dluzsze zycie, a w praktyce wszystko zalezy od ownera

    diesel z aktualna ekologia na miasto to same problemy - dpf, ta 120km o ktorej piszesz zapewne dpf nie ma wiec jeden i najwiekszy problem bedziesz mial z glowy
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    a
    Postów
    7
    Auto
    BRAVO 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Powiem tak ja jeżdżę 22km do pracy z czego połowa przez miasto ,i nic sie nie dzieje ,DPF wypala normalnie bo wcześniej podpinalem laptopa żeby sie zorientować co i jak i zawsze wszystko w normie ,teraz nawet nie zagladam ,odkąd mam diesla to rzadziej zagladam na stacje ,także osobiście polecam.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Również się przymierzam do kupna Bravo z 1.9 120KM i tak się zastanawiam,wszędzie piszą gadają że jazda krótkie jazdy to zabijanie diesla,że nie rozgrzeje się no ok ale czy to zabije go? W pracy mamy służbową co prawda Skodę ale też diesla wcale dużo nie lata nią głównie miasto i czasem gdzieś dalej,do pracy przedstawiciel,który nią jeździ ma na oko z 2 km i od przeszło 2 lat nic się z nią nie dzieje.Może to że od czasu do czasu ją przedmucha gdzieś dalej,sam ją kilka razy pożyczałem i śmiga ładnie,więc skąd to stwierdzenie że to zabije diesla?
    Sam raczej też będę po mieście jeździł z kilkoma dłuższymi wypadami w tygodniu,szczerze mam kilka wątpliwości wiadomo że większe koszta są przy ewentualnych naprawach.
    DPFu się raczej nie boję najwyżej wywalę i przy okazji jakiś wirusik się wgra,pytanie mam odnośnie dwumasy czytałem gdzieś że niektórzy ładują jednomas że jest trwalsze,niby przenosi większe drgania ale podobno tragedii nie ma,ktoś przerabiał ten temat u siebie?
    Też wyczytałem że w przypadku Leona montowali niektórzy cały komplet sprzęgło i dwumas od jakiegoś innego modelu nie pamiętam już jakiego że niby mocniejsze trwalsze,czy w przypadku Bravo ktoś taką opcję przerabiał?
    Chciałbym też się zorientować jak wygląda sprawa turbo jest ze zmienną geometrią? jakie koszta ewentualnej naprawy? i wtryski trzeba wymieniać kompletem całym bo też wyczytałem że Boscha można naprawić pojedynczo bez konieczności wymiany kompletu.

    Z góry przepraszam za taką ilość pytań mam nadzieję że uzyskam konkretne odpowiedzi od Was bo za bardzo znaleźć informacji na ten temat nie mogę.A im więcej czytam tym większy bałagan w głowie

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Żadnych wskazówek? trochę już w międzyczasie się dowiedziałem ale może ktoś coś doda ciekawego.
    W przyszłym tygodniu jadę oglądać 2 Bravki zobaczymy co z tego wyjdzie

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lebron Zobacz post
    Wiem, ze krótkie trasy to dla diesla zabójstwo, ale nie wiem ile to .. malo
    trochę wyssane z palca. mój dużo śmiga po mieście a dokładniej 3 km podjazdy 8 godzin przerwy i znowu 3 km dojazdu. żadnego problemu. jak będziesz oglądał to radze omijać wersje z automatyczna klimatyzacją. warto zobaczyć jak wygląda podłoga i czy nie leci z silnika olej. Polecałbym podpiąć się pod kompa i sprawdzić przebieg bo nasi fachowcy cofają przebiegi na potęgę. podskocz na szarpaki bo warto wiedzieć czy nie ma wybitych tulei oraz na zbieżność bo belka tylna lubi się kosić zmieżność tyłu powinna wynosić jak dobrze pamiętam +3 / \

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    09.2007
    Hej, dzięku za odpowiedzi i pomoc

    Autko kupiłem jakieś 3 tygodnie temu, przejechałem okolo 1500 km i jestem bardziej niż zadowolony Jeżdzę głównie po mieście, kilka dłuższych wypadów ale przez zakorkowane ulice- spalanie wg tankowania około 6, więc super.

    Przed zakupem byłem w ASO fiata, wszystko wyszło w porządku, no to kupiłem. Niestety na drzwiach były naklejki z napisem bravo, to po zakupie je chciałem sciągnąc. Po ściągnięciu okazało się, że jest lekka wgniotka na drzwiach pasażera. No ale ok, nie ma tragedii.

    Chciałem zmyc ślady po kleju, kupiłem odpowiedni specyfik, w jeden dzień spróbowałem w mało widocznym miejscu, nie było żadnych śladów no to zrobiłem drzwi kierowcy - w porządku. Później zrobiłem drzwi pasażera i zrobiłem malutkie zadrapanie i wydaje mi się, że jest tam szpachla. A na drugi dzień tam gdzie czyściłem lakier z krwisto czerwonego zrobił się biały... no załamałem się. Wytarłem lakier i dupa. Tydzień tak jeździłem, zastanawiałem się co zrobic. Nagle po tygodniu podchodze do auta, a lakier równo czerwony I tak jest do teraz. Oczywiście przy zakupie byłem tak zauroczony, że sprawdziłem wszystko oprócz lakieru, no ale trudno.

    Klima manualna, działa super, niebawem się wybieram na jej przegląd. Właściciel wymieniał olej silnikowy co 10.000 km. Na razie miałem 2 tankowania do pełna, na Shell - akurat miałem promocję to tankowałem V-Power Diesel. Teraz jest nowe paliwo Shell Nitro Plus, które czyści wtryski. I tak mam tą stację po drodze więc chyba je będę tankował.

    Dla niezdecydowanych - polecam Bravo !

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    klima manualna jest lepsza od automatycznej. ja juz nigdy automatyka nie kupię co do zadrapań to nie koniecznie musisz mieć szpachlę, pod czerwony lakier szedł chyba taki sam jasno szary (prawie biały) podkład jak pod czarna perłe.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    3
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    09.2007
    Jak wymieniałem końcówki drążka to mechanik spoglądając fachowym okiem stwierdził "panie, ale tu juz szpachla jest... dobrze zrobione, ale szpachla". No ale trzeba będzie sprawdzic

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    41
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 2 1.6 M-JET120KM
    Rocznik
    2011
    a w czym jest klima manualna lepsza od automatycznej?? Pytam się poważnie. Bo sam rozglądam się pomału z Bravo 1.6 Mjet.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Widzę kolega z Jasła. U mnie k. Brzozowa stoi nowe bravo. Tylko 1.9 120km. Bodajże 2007/08 za 20k pln. Czarne.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    38
    Postów
    176
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    klima manualna jest lepsza od automatycznej. ja juz nigdy automatyka nie kupię co do zadrapań to nie koniecznie musisz mieć szpachlę, pod czerwony lakier szedł chyba taki sam jasno szary (prawie biały) podkład jak pod czarna perłe.
    Ja mam u siebie klimę automatyczną i jestem zadowolony, żadnych problemów. Pod jakim kątem jest lepsza? Napewno nie wizualnym.

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał wojtas85 Zobacz post
    Pod jakim kątem jest lepsza?
    Nie życzę ci żeby poszedł siłownik jakiejkolwiek klapki. Naprawa wiąże się ze ściągnięciem w niektórych przypadkach nawet deski. Owszem wizualnie jest rewelacja i sam sobie szukałem automata ale teraz już bym nie wziął. Według mnie gra nie warta świeczki.

    P.S czarnego bravo bym nie brał sam mam takie i jest piękne do pierwszych 10 minut jazdy po wyjechaniu z myjni. Strasznie na tym kolorze widać wszelkie pyłki i zabrudzenia.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    38
    Postów
    176
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Czyli mam rozumieć, że u Ciebie poszedł siłownik i stąd nie polecasz. Czym to było spowodowane? Wydaje mi się, że to są znikome usterki.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Gdy do diesla wlejemy benzynę...
    Napisany przez Memciu na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 02-02-2014, 14:43
  2. Import diesla
    Napisany przez MrKromka na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-04-2012, 15:59
  3. Jaki akumulator do diesla
    Napisany przez alogator na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-12-2010, 16:56
  4. V-power, Verwa, ultimate do diesla - czy warto?
    Napisany przez yoyo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 17-11-2009, 09:58
  5. Odpalanie diesla
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-10-2009, 21:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

shell nitro plus diesel opinie

fiat bravo ii czy warto

shell diesel nitro opinie

shell nitro diesel opinie

fiat bravo czy warto

fiat bravo 2 czy warto

shell nitro diesel test

shell diesel nitro

shell nitro plus

v power nitro plus diesel

v power nitro plus diesel opinie

shell v power nitro plus diesel cena

diesel czy warto

shell nitro plus opinie

fiat brawa diesel forumv pover nitro plus diesel opiniebravo diesel forumshell nitro plus cena podkarpaciejaki diesel fiat bravobravo ii czy wartov-power nitro plus cenadiesel nitro plus opiniepaliwo nitro plus opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl