Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    49
    Postów
    145
    Auto
    bravo 2008 1,6 120km

    Coś strzela przy skrecaniu maglownica???

    Przy skrecaniu coś strzela sprężyny łożyska mocowanie sprawne jak by zębatka strzelała maglownica???



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    469
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009
    Czy poducha/łożysko amora jest "OK", to się sprawdza niestety po wymontowaniu, otwierasz i oglądasz kulki (czy nie pracują w brei rdzawej).

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    49
    Postów
    145
    Auto
    bravo 2008 1,6 120km
    Cytat Napisał GrandePunto8V Zobacz post
    Czy poducha/łożysko amora jest "OK", to się sprawdza niestety po wymontowaniu, otwierasz i oglądasz kulki (czy nie pracują w brei rdzawej).
    Po podniesieniu przodu tyrkocze kręcąc kołami tak jak by przy poduszce w piątek rozkrece dam znać

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    49
    Postów
    145
    Auto
    bravo 2008 1,6 120km
    Po wymianie poduch i łożysk ustało tyrkotanie ale po przejechaniu się podczas skręcania czasami coś trzeszczy i mam takie wrażenie jakby był brak sztywności jak by coś miało luz ????

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    469
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009
    No to reszta też miała prawo się wyrobić. Stabilizator (gumy), łączniki, końcówka drążka kierownicy oraz sworzeń wahacza.
    Początkowe stadium może dawać hałasy w trakcie jazdy, ale szarpiąc rękoma za elementy nie wyczujesz luzu (luz musi się powiększyć przez następne 3-4 miesiące na przykład, a wtedy wyjdzie metodami domowymi, zdiagnozujesz i naprawisz sam).
    Po drugie luzów trzeba szukać na dwa sposoby - strona odciążona i dociążona. Nie wiem dlaczego, ale tak miałem kiedyś. Przegląd w SKP tego nie wykrył.
    W powietrzu luzy (drążek kierowniczy) były mniejsze niż przy przechyle samochodu na tę chorą stronę.

    PS
    W modelu Grande są różne wersje talerzyków montowanych na kolumnę od góry (to co w podszybiu siedzi), grubości, a stąd luzy, możliwość że coś będzie latać luźno albo za ciasno. Może w Bravo_2 też jest podobnie (nie znam konstrukcji). Czyli kolumnę można złożyć źle, stąd trzeszczenie. Poza tym nakrętki mogą być różne (wysokości). Po trzecie sposób dokręcania - jak się dowala pneumatem, to mogą być przesunięcia (tłoczysko, pręt gwintowany "pojedzie" w dół, zrobi się gdzieś luz w stosie części składających się na kolumnę).
    Ostatnio edytowane przez GrandePunto8V ; 21-08-2023 o 15:07 Powód: Uwagi montażowe i różnice w częściach.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    49
    Postów
    145
    Auto
    bravo 2008 1,6 120km
    Kolumny złożone ręcznie na znaki luzy brak czekam aż coś się urwie


 

Podobne tematy

  1. Stukanie przy skrecaniu, sprężyna? amortyzator?
    Napisany przez toms2092 na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 06-04-2022, 10:03
  2. Metaliczny dzwiek przy skrecaniu
    Napisany przez damian2121 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-05-2017, 22:44
  3. stukanie przy skrecaniu marea weekend
    Napisany przez bodzio25r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-11-2013, 20:44
  4. stukanie przy skrecaniu w lewo
    Napisany przez nYmYx na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-04-2012, 21:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl